Page 361 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 361
Piaggio MP3 500 HPE Sport Advanced
Εμφάνιση-ποιότητα
Τα Piaggio MP3 ήταν ανέκαθεν μια… δική τους σχο-
λή όσον αφορά την εμφάνιση. Το MP3 500 που τίθεται
στην κορυφή της γκάμας, είναι ξεκάθαρο ότι είναι…
μεγάλο σε όλα του. Οι «χορταστικές» διαστάσεις του
δεν κρύβονται και αυτό μόνο κακό δεν είναι, μιας και
το μοντέλο επιβάλλει μία premium και πολυτελή εικό-
να με πολλά στοιχεία από τον χώρο του αυτοκινήτου.
Στο εμπρός μέρος, οι δύο προβολείς δένουν χαρακτη-
ριστικά με την γρίλια του ψυγείου, ενώ η πολύ ψηλή
Η σέλα δεν κάνει συμβιβασμούς όσον αφορά
και φαρδιά ζελατίνα καλύπτει το πάνω μέρος της μά- την προσφερόμενη άνεση. Για άλλη μια φορά
σκας. Τα πλαστικά που καλύπτουν το MP3 500 συμ- σε MP3, πιο κερδισμένος είναι ο συνεπιβάτης, η
βάλλουν στην οπτική του εικόνα, με καθαρές γραμμές υποστήριξη μέσης και για τους δύο κάνει θαύματα.
χωρίς ακρότητες παρά τον «Sport Advanced» χαρα-
κτηρισμό. Παρά αυτό το γεγονός όμως, το μοντέλο Μοναδικό το
φέρει νότες δυναμισμού κυρίως στις λεπτομέρειες. σύστημα της Piag-
gio εμπρός, εδώ
Μία από αυτές, είναι το κόκκινο χρώμα στα ελατήρια και 30 χρόνια. Τα
των αναρτήσεων, τις σκούρες ζάντες και στα λογότυ- φρένα απέδωσαν
πα. Στο πίσω μέρος, το φωτιστικό σώμα είναι διπλό, σε αναμενόμενο
στοιχείο που θυμίζει ξεκάθαρα πίσω μέρος αυτοκινή- επίπεδο ισχύος και
αίσθησης.
του, ενώ τόσο τα εμπρός, όσο και τα πίσω φωτιστικά
σώματα εκτείνονται και προς τις πλαϊνές πλευρές του της σέλας είναι μέτριας σκληρότητας, ώστε να μην
MP3, προσθέτοντας στην εντύπωση όγκου του μοντέ- «υποχωρεί» σε πολύωρη οδήγηση και πράγματι, πε-
λου. τυχαίνει ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης στις καθημε-
Ανεση-εργονομία ρινές συνθήκες.
Εδώ το MP3 δίνει τον καλύτερο εαυτό του, κάνο- Το τιμόνι βρίσκεται σχετικά χαμηλά σε σχέση με τον
ντας ξεκάθαρο ότι πρωταρχικός του στόχος είναι η κορμό του αναβάτη, ο οποίος τοποθετείται σε όρθια
εξασφάλιση των άνετων μετακινήσεων. Ξεκινώντας θέση. Για τα πόδια, επιστρατεύεται διπλό πάτωμα με
από την σέλα, το μεγάλο της μέγεθος δεν είναι μόνο… ικανοποιητικό χώρο, ενώ στο δεξί του τμήμα υπάρχει
οπτική εντύπωση, αλλά και λειτουργικό χαρακτηριστι- το γνωστό πεντάλ φρένων των MP3. Το φαρδύ ταμπλό
κό. Ο αναβάτης, απολαμβάνει καλή στήριξη και εύκο- γεμίζει το οπτικό πεδίο του αναβάτη, καλύπτοντας τον
λη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, ο δε συνεπιβά- μάλιστα και από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης.
της βρίσκεται σε… άλλη διάσταση άνεσης, αφού έχει Ακριβώς κάτω από το τιμόνι, συναντάμε τα πλήκτρα
στην διάθεση του ένα τεράστιο κάθισμα, μεγάλο μαξι- ξεκλειδώματος της σέλας και απενεργοποίησης του
λάρι πλάτης και ιδανική τοποθέτηση των μαρσπιέ. Το ASR, τον διακόπτη φώτων, αλλά και τον διακόπτη
χώρισμα των δύο επιπέδων της σέλας δρα και ως μα- ενεργοποίησης της… όπισθεν! Καλά διαβάσατε,
ξιλάρι μέσης για τον αναβάτη, αν και είναι λιγότερο αι- το MP3 500 Sport Advanced είναι εξοπλισμένο με
σθητό από το αντίστοιχο του συνεπιβάτη. Το γέμισμα ηλεκτρικό σύστημα οπισθοπορείας, που διευκολύ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα