Page 365 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 365
SYM DRGBT 160
Εμφάνιση-ποιότητα
Το DRG 160 είναι άκρως επιθετικό στην όψη και
ο σπορ χαρακτήρας του δεν κρύβεται… επ ουδε-
νί! Παρά τις μικρές του διαστάσεις (λογικές για ένα
αστικό όχημα) το DRG ξεχειλίζει αιχμές και τεθλα-
σμένες γραμμές, που το κάνουν πολύ επιθετικό
στην εμφάνιση και σε προδιαθέτουν για το επίπεδο
τεχνολογίας του. Τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός
βρίσκονται σε 4 σημεία και οι αποστάσεις μεταξύ τους
αυξάνουν τον οπτικό όγκο. Στο πίσω μέρος, η «κο-
ντή» ουρά που τελειώνει πριν τον πίσω τροχό θυμί-
ζει σχεδίαση supersport μοτοσυκλετών, ενώ και πάλι Το εμπρός μέρος δεν μοιάζει με τίποτε άλλο. Πολύ
συναντάμε δύο LED φωτιστικά σώματα σε απόσταση, επιθετικό και… απειλητικό.
τονίζοντας ακόμα πιο πολύ το look. Οι ζάντες των 5
ακτινών δίνουν την εντύπωση της κίνησης και πρα-
κτικά, όπου και να το κοιτάξεις το DRG φωνάζει δυ-
ναμισμό. Την αγριεμένη και σπορ όψη του κολακεύει
ιδανικά το υψηλό επίπεδο ποιότητας κατασκευής του
DRG, που ικανοποιεί απόλυτα για τα δεδομένα της κα-
τηγορίας και όχι μόνο. Η συναρμολόγηση και το φινί-
ρισμα παίρνουν άριστα, με τα υλικά να είναι καλά και
ειδικά στην περιοχή της ποδιάς, να εμφανίζονται ιδιαί-
τερα ανθεκτικά στην σκληρή χρήση. Το DRG δείχνει
λοιπόν ότι είναι φτιαγμένο και όχι απλά… συναρμολο-
γημένο, και για πιο απαιτητικούς αναβάτες. Η επιθετική σχεδίαση του DRG εκτείνεται με άνεση
Άνεση-εργονομία και στο τελικό της εξάτμισης και τον πίσω τροχό.
Σε ένα αστικό scooter σαν το DRG, η σπορ ταυτό- στο ύψος της κοιλιακής χώρας και το πλάτος του εί-
τητα δεν πρέπει να υφίσταται σε βάρος της πρακτι- ναι ιδανικό για την αστική οδήγηση.
κότητας. Το DRG ζυγίζει επιτυχώς τους δύο κόσμους Η –μεγάλη- έκπληξη έρχεται από το πίσω τμήμα
δίνοντας την απαραίτητη έμφαση, στον πρώτο. H σέ- της σέλας, για τον συνεπιβάτη: Σαν να είναι δύο σέ-
λα είναι δύο επιπέδων και το τμήμα του αναβάτη εί- λες σε μία, το πίσω τμήμα είναι αισθητά πιο μαλακό
ναι μεν αρκετά σκληρό, ωστόσο καλά σχηματισμένο και φέρει περισσότερο γέμισμα, προσφέροντας μια
για σωστή στήριξη. Ο αναβάτης βάζει τα πόδια του σε διαφορετική εργονομική ταυτότητα. Προφανώς στό-
επίπεδο πάτωμα, ένα τεράστιο πλεονέκτημα για με- χος είναι η άνεση του συνεπιβάτη, κάτι που δεν πε-
ταφορές αντικειμένων στην καθημερινή χρήση. Δύο τυχαίνουν πολλά δίκυκλα αυτού του μεγέθους, αλ-
«τούνελ» για τα πόδια του αναβάτη επιτρέπουν και λά το DRG εκπλήσσει κρατώντας ξεκούραστο τον
σε ψηλότερα άτομα, να βολευτούν στο DRG χωρίς να πίσω επιβαίνοντα. Τα πίσω μαρσπιέ βρίσκονται επί-
στριμωχτούν. Το τιμόνι βρίσκεται σε μια φυσική θέση σης στις ιδανικές θέσεις.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα