Page 363 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 363

Piaggio MP3 500 HPE Sport Advanced



        Το MP3 500 HPE χρησιμοποιεί δύο τροχούς διαμέ-           ΤΕΧΝΙΚΑ
        τρου 13 ιντσών, με το σύστημα να προσφέρει χα-           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ρακτηριστικά  ημιανεξάρτητης  ανάρτησης  στις  κα-
        κοτεχνίες του δρόμου και, φυσικά, την δυνατότητα         Τύπος                         4T 1K, Υ/Ψ 4Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         493
        κλίσης στις στροφές. Η εμπρός ανάρτηση φέρει –          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   94x71
                                                                                                         Δ/Α
        όπως πάντα- και σύστημα κλειδώματος στην όρθια           Συμπίεση (:1)                    44,2/7.750
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        θέση, κατά την στάση ή την στάθμευση. Δύο αμορτι-        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 4,8/5.500
        σέρ εμπρός αναλαμβάνουν την απόσβεση των οδι-            Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                         13,2
        κών κακοτεχνιών. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιού-           Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,8
        νται  δύο  αμορτισέρ  της  Kayaba,  ρυθμιζόμενα  σε      Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                 -
        προφόρτιση ελατηρίου αλλά και σε απόσβεση επα-           Τύπος                    Ατσάλινο σωληντωό
                                                                                                    Αρθρωτό
        ναφοράς  προσφέροντας  την  δυνατότητα  προσαρ-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις        τετράπλευρο

        μογής στα μέτρα και τις απαιτήσεις του αναβάτη. Το      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)      85
        σύστημα πέδησης αποτελείται από 3 δίσκους, δι-           Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         108
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        αμέτρου 258 χιλιοστών για τους εμπρόσθιους και           Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/258, 2Ε, ABS
        240 για τους οπίσθιους. Για τον πίσω τροχό υπάρ-         Φρένα Π (χλστ.)              Δ/240, 1Ε, ABS
        χει και χειρόφρενο, που σε συνδυασμό με το κλεί-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-13”
                                                                                                  140/70-14”
                                                                 Ελαστικό Π
        δωμα της ανάρτησης επιτρέπει άμεση στάθμευση
        χωρίς την χρήση του κεντρικού σταντ. Το πεντάλ
        φρένων ενεργοποιεί και τους 3 δίσκους μαζί, δια-      χός, προσθέτοντας κράτημα και πληροφόρηση, σε
        μοιράζοντας κατάλληλα την ισχύ μεταξύ τους, ενώ       τυχόν γλιστρήματα. Η παραπανίσια αίσθηση ασφα-
        το ABS είναι στον βασικό εξοπλισμό του MP3 500        λείας είναι κάτι που διατηρείται στο ακέραιο και
        Sport Advanced.                                       στο MP3 500, αποτελώντας χαρακτηριστικό-κλει-
          Οδηγώντας                                           δί όλης της οικογένειας.

          Ανεβαίνεις στο αρχοντικό MP3 500 και ξεκινάς         Ειδοποιός  διαφορά  του  MP3  500,  ωστόσο,  εί-
        την  βόλτα  σου,  καταλαβαίνοντας  άμεσα  την  δια-   ναι ο κινητήρας. Ο μονοκύλινδρος  των 500 κυβι-
        φορά στην αίσθηση κύλισης. Οι 3 τροχοί «εξομα-        κών λειτουργεί με μια χαρακτηριστική «thumper»
        λύνουν» την πληροφόρηση στο τιμόνι, προσφέρο-         αίσθηση και υπόσχεται πλούσια ροπή και ελαστι-
        ντας παράλληλα μια έντονη αίσθηση σταθερότητας.       κότητα.  Πράγματι,  το  MP3  επιταχύνει  ομαλά  και
        Ο τρόπος χειρισμού του MP3 είναι όμοιος με αυτόν      γραμμικά σε συνθήκες πόλης, αν και η σχέση με-
        ενός συμβατικού δικύκλου, όσον αφορά τις εντο-        τάδοσης του CVT μέχρι τα 80 χλμ/ώρα είναι περισ-

        λές του τιμονιού και τις κλίσεις στις στροφές. Συ-    σότερο μακριά από όσο χρειάζεται και στοιχίζει σε
        νεπώς, δεν ξενίζει τον αναβάτη, αν και (φυσιολο-      «σπιρτάδα» στο άνοιγμα του γκαζιού (κάτι που φά-
        γικά)  αυτός  θα  καταβάλλει  περισσότερη  δύναμη     νηκε και στις μετρήσεις μας). Ωστόσο, από τα 80 και
        στους ελιγμούς αφού το πολύπλοκο εμπρός σύ-           πάνω, κινητήρας και μετάδοση χαρίζουν μια ευχάρι-
        στημα  έχει  πιο  «βαριά»  ανταπόκριση.  Οι  κλίσεις   στη έκπληξη στον αναβάτη: Το σύνολο λειτουργεί με
        που το MP3 μπορεί να πάρει είναι αρκετά μεγάλες       περισσότερη διαθέσιμη δύναμη, χωρίς κραδασμούς
        και εκεί φαίνεται η διαφορά που κάνει ο 3ος τρο-      και χωρίς θόρυβο.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368