Page 362 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 362

Piaggio MP3 500 HPE Sport Advanced



















































        νει τον αναβάτη σε μανούβρες (ξε)παρκαρίσματος  ανάρτησης (αν το MP3 δεν έχει αναβάτη και ανοί-

        ή δύσκολους ελιγμούς.                                 ξεις το γκάζι, ο κινητήρας δεν ανεβάζει στροφές).
          Κινητήρας                                           Το μοτέρ χρησιμοποιεί επίσης σύστημα ανάφλεξης
          Ο μεγαλύτερος κινητήρας της γκάμας των MP3  διπλού σπινθήρα και δύο χαρτογραφήσεις (STD και
        δεν μας είναι άγνωστος, αφού έλκει την καταγω- ECO), που εναλλάσσονται αυτόματα ανάλογα με το
        γή του από την αειθαλή μονάδα του Beverly 500.  στυλ οδήγησης. Το σύστημα ASR επεμβαίνει όταν
        Φυσικά η τεχνολογία έχει εισβάλλει πολύ περισσό- ανιχνεύσει ολίσθηση του πίσω τροχού, περιορίζο-
        τερο πλέον και ο 500άρης μονοκύλινδρος επωφε- ντας την ισχύ του μοτέρ και κρατώντας σταθερό το
        λείται από αυτό. Ο κινητήρας ανήκει στην οικογέ- όχημα σε κακό οδόστρωμα (θα θέλαμε να είναι κά-

        νεια HPE – High Performance Engine της Piaggio  πως  λιγότερο  παρεμβατικό  αφού  πολλές  φορές
        και αποδίδει 44,2 ίππους και 4,8 kgm ροπής, όντας  «έπιανε» πολύ νωρίς και έντονα).
        υγρόψυκτος  και  4βάλβιδος.  Το  σύστημα  ελέγχου      Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        του γκαζιού είναι ride-by-wire με πλήρως ηλεκτρο-      Σήμα κατατεθέν των MP3 είναι η εμπρός ανάρ-
        νική λειτουργία, κάτι που συνδυάζεται με το σύστη- τηση «αρθρωτού τετραπλεύρου», με τους δύο τρο-
        μα ASR και τη λειτουργία κλειδώματος της εμπρός  χούς, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2006.









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367