Page 367 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 367
SYM DRGBT 160
διπλό. Γνώριμο το χαρακτηριστικό για τα scooters,
γεφυρώνοντας όλα τα επιθυμητά χαρακτηριστικά ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
με τρόπο απλό, αλλά άκρως αποδοτικό για το DRG
το οποίο επέδειξε γενικά άριστη συμπεριφορά στο Τύπος 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
158
δρόμο. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ένα Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 59x57,8
11,2
τηλεσκοπικό πιρούνι με έδραση σε μία τιμονόπλα- Συμπίεση (:1) 15/8.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
κα, ωστόσο πίσω χρησιμοποιείται ένα νέο σύστη- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,6/5,500
μα: Το ALEH, όπως το καλεί η SYM, που χρησιμο- Τροφοδοσία Ψεκασμός
ποιεί ένα αμορτισέρ και φέρει ειδική διάταξη των Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,1
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
2,7
μερών του, ώστε να μειώνεται η ανύψωση το κι- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120
νητήρα στις επιταχύνσεις προσφέροντας περισσό- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό
τερη πρόσφυση και σταθερότητα. Το μονό αμορτι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
33χλστ.
σέρ, που ρυθμίζεται στην προφόρτιση, βρίσκεται Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 90
στην αριστερή πλευρά του DRG και είναι οριζόντια Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
43
Διαδρομή (χλστ.)
τοποθετημένο. Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
Οδηγώντας Φρένα Π (χλστ.) Δ/233, 2Ε, ABS
Με το «δρακάκι» της SYM να σου κλείνει προ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-13”
κλητικά το… LED μάτι του, δεν γίνεται να μην εν- Ελαστικό Π 130/70-13”
δώσεις στον πειρασμό για καθημερινή (κατά)χρή-
ση του σπορ scooter της SYM. Και πως γίνεται να ρο καιρό διαθέσιμα.
μην παρασυρθείς άλλωστε, από τον πολύ ζωη- Η ευελιξία του DRG είναι… παροιμιώδης, αφού
ρό κινητήρα των 160 κυβικών που κλέβει εύκολα χάρη στις μικρές διαστάσεις του και τους τροχούς
την παράσταση. Με ευστροφία και άμεση απόκρι- των 13 ιντσών, το μοντέλο αλλάζει κατεύθυνση
ση στο γκάζι, αλλά και πολύ σωστή κλιμάκωση του με την ελάχιστη απαιτούμενη δύναμη στο τιμόνι.
CVT με έμφαση στις χαμηλομεσαίες στροφές, το Το κόψιμο του τελευταίου είναι πολύ μεγάλο, ενώ
μοτέρ κινεί το DRG σαν σαΐτα ανάμεσα στην κίνη- χάρη στο μικρό βάρος του DRG οι ελιγμοί σε μι-
ση και από σημείο σε σημείο. Οι 15 ίπποι του μο- κρές ταχύτητες είναι πανεύκολοι. Πολύ ευχάριστο
ντέλου είναι καλά γυμνασμένοι, αφού ακόμη και και αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι ακόμη και
με δύο άτομα στην σέλα, οι επιταχύνσεις του DRG σε έντονες μανούβρες κατά την οδήγηση, το DRG
ήταν απρόσκοπτες, ενώ καταφέραμε να δούμε μέ- «υπακούει» χωρίς να ταλαντωθεί και να κινδυνεύ-
χρι και 120 χλμ/ώρα στο κοντέρ του. To σύστημα σει να αποσταθεροποιηθεί. Οι αναρτήσεις αποδει-
start-stop λειτουργεί απροβλημάτιστα όταν ο κινη- κνύονται σωστά ρυθμισμένες για την αστική χρή-
τήρας «ζεσταθεί» λίγο, ενεργοποιώντας τον κινη- ση και απορροφούν τις κακοτεχνίες με επιτυχία
τήρα αμέσως με το που ο αναβάτης ανοίξει το γκά- στις περισσότερες περιπτώσεις. Το μονό αμορτι-
ζι, από στάση. Η εκκίνηση εξασφαλίζεται σε κάθε σέρ πίσω θυμίζει εμφατικά την παρουσία του, χω-
περίπτωση και η λειτουργία του ZRSG δεν έχει κά- ρίς να εμφανίζει τα τυπικά «κοπανήματα» των δι-
τι να ζηλέψει, από τις ανάλογες εφαρμογές σε άλ- πλών αμορτισέρ, που χρησιμοποιεί η συντριπτική
λα μοντέλα της αγοράς που βρίσκονται περισσότε- πλειοψηφία των scooters.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα