Page 377 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 377
SYM Jet X 125
Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
To Jet Χ δεν θυμίζει σε τίποτα το αδελφάκι του,
το Jet 14, καθώς η εμφάνισή του είναι πολύ πιο
σπορ και μπρουτάλ, γεμάτη ακμές και έντονες γω-
νίες που τραβούν το βλέμμα σαν μαγνήτης. Είναι
άκρως μοντέρνο και θα γίνει το όνειρο πολλών πι-
τσιρικάδων που αναζητούν το πρώτο τους scooter,
αλλά και αναβατών ανεξαρτήτως ηλικίας που τους
αρέσει η δυναμική εμφάνιση. Κοιτώντας το προφίλ,
ξεχωρίζει η μακριά και χαμηλή “μουσούδα” που
σχηματίζει το εμπρός μέρος με την μεγάλη ζελα- Ο κινητήρας είναι υδρόψυκτος με το ψυγείο
τίνα, η οποία όμως παραμένει χαμηλά, τονίζοντας να δεσπόζει στη δεξιά μεριά σε μια πρωτότυπη
διάταξη που καταργεί τις σωληνώσεις.
τον αθλητικό χαρακτήρα του μοντέλου. Τα διπλά
φωτιστικά σώματα είναι φυσικά τεχνολογίας LED
και ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας που σχηματί-
ζουν δυο αντικριστά “Υ”. Ίδιας φιλοσοφίας είναι και
τα πίσω φωτιστικά σώματα καθώς δεν έχουμε ένα
στο κέντρο, αλλά δυο στα οποία τα στοπ έχουν γίνει
με χρήση 3D light bar και έχουν ενσωματωμένα τα
επίσης LED φλας, ενώ το ελαφρώς φιμέ κρύσταλλο
τονίζει τα sport χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Η ποιότητα κατασκευής θυμίζει τα high end μο-
ντέλα της SYM όπως το TL, καθώς έχει γίνει πο- Ευανάγνωστη και με όλες τις απαραίτητες
πληροφορίες LCD οθόνη.
λύ καλή και προσεγμένη δουλειά στο φινίρισμα και
τη συναρμογή των πλαστικών. Σε ανάλογο επίπεδο ευκολία ανεξάρτητα από το ανάστημά του. Το πλού-
κυμαίνονται οι διακόπτες και γενικά η εικόνα που σιο και μαλακό αφρώδες προσφέρει υψηλά επίπε-
αντικρίζεις από τη θέση του οδηγού, ενώ δεν πα- δα άνεσης και οι πολύωρη παραμονή πάνω της δεν
ρατήσαμε κάποιον τριγμό ή συντονισμό κατά τη δι- είναι πρόβλημα. Το τιμόνι βρίσκεται σε πολύ βολικό
άρκεια της συμβίωσής μας μαζί του. Το Jet X είναι ύψος και δεν είναι χαμηλά όπως συμβαίνει με κά-
διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματικές επιλογές: καφέ ποια scooter, οπότε ακόμα και πιο ψηλοί αναβάτες
ματ, γκρι μεταλλικό, λευκό μεταλλικό και το μαύρο δεν θα αισθανθούν στριμωγμένοι. Ευχάριστα είναι
ματ της δοκιμής. τα νέα και για τον συνεπιβάτη, οποίος κάθεται λίγο
Άνεση – Εργονομία πιο ψηλά, με το κομμάτι της σέλας που του αναλο-
Το ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μικρού κυβισμού γεί να είναι άνετο και ευρύχωρο, ενώ χάρη στο με-
scooter αστικής χρήσης δεν σημαίνει ότι πρέπει να ταξόνιο των 1.350 χιλιοστών δημιουργείται ικανο-
γίνονται εκπτώσεις στην άνεση ή τον εξοπλισμό. Η ποιητική απόσταση μεταξύ των επιβαινόντων ώστε
σέλα βρίσκεται στα 780 χιλιοστά από το έδαφος, να μην χτυπούν τα κράνη τους σε κάθε φρενάρι-
οπότε τα πόδια του αναβάτη πατούν στο έδαφος με σμα. Οι χειρολαβές θυμίζουν αεροτομή και είναι
Eπιστροφή στα περιεχόμενα