Page 22 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 22
Benelli TRK 502 X
θυμίζει τρικύλινδρο σύνολο. Η τοποθέτηση του τε- Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα επιβλητικό
λικού ψηλότερα έχει και πρακτική αξία, καθώς πλέ- ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών της Marzocchi,
ον δεν είναι ευάλωτο σε χτυπήματα από πέτρες, ρί- που έχει υποστεί βελτιώσεις στο εσωτερικό του και
ζες και ότι άλλο μπορεί να χτυπήσει στο κάτω μέρος δίνει διαδρομή 145 χιλιοστά στον εμπρός τροχό. Πί-
της μοτοσυκλέτας. σω έχουμε αλλαγές, καθώς το TRK 502 X “φοράει”
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που δίνει διαδρο-
Τη ραχοκοκαλιά της μοτοσυκλέτας αποτελεί ένα μή 170 χιλιοστών, αντί των 145 της “απλής” έκδο-
ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνεργάζεται με ένα σης. Μικρές αλλαγές έχουμε και στο σύστημα πέδη-
όμορφο ψαλίδι κατασκευασμένο από ατσάλινους σης με τις εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες της πιο
σωλήνες κυκλικής διατομής. Η γεωμετρία της εί- ασφάλτινης έκδοσης να δίνουν τη θέση τους σε δι-
ναι πιο αργή σε σχέση με την ασφάλτινη αδερφή πίστονες, με τους δίσκους να παραμένουν στα 320
της και σε αυτό παίζει ρόλο και το αυξημένο βάρος, χιλιοστά. Πίσω η διπίστονη δαγκάνα αντικαταστάθη-
καθώς η ζυγαριά σταματά στα 235 κιλά με γεμά- κε με μονοπίστονη, η οποία εξακολουθεί να ενερ-
το το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Πάντως, παραμέ- γεί σε δίσκο 260 χιλιοστών. Σύμφωνα με τη Benelli,
νει “βράχος” σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες. οι αλλαγές αυτές έγιναν με γνώμονα την οδήγηση
Eπιστροφή στα περιεχόμενα