Page 26 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 26
Benelli 752S
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ικανοποι- δεόντως από όλους τους αναβάτες ανεξάρτητα από
ητικών διαστάσεων έγχρωμη TFT οθόνη, η οποία την εμπειρία τους.
αλλάζει φωτισμό - γραφικά ανάλογα με τις εξωτε- Η γραμμική παροχή της δύναμης είναι και ένας
ρικές συνθήκες και χαρακτηρίζεται από την απλό- από τους λόγους που τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
τητά της. Δεν υπάρχουν πολύπλοκα μενού κλπ, πα- απουσιάζουν, αν και στους δρόμους της Ελλάδας
ρά μόνο ένα κουμπί που αλλάζει την ένδειξη από όσο φιλική και αν είναι η απόδοση ενός κινητήρα
χιλιόμετρα σε μίλια, όμως περιλαμβάνονται οι απα- το traction control θα είναι πάντα καλοδεχούμενο.
ραίτητες ενδείξεις, όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
θερμοκρασία κινητήρα, μερικός και ολικός χιλιομε- Όπως μας έχει συνηθίσει η Benelli, η 752S χτίζε-
τρητής, ρολόι, δείκτης βενζίνης καθώς και ένδειξη ται γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα
για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. (με ενσωματωμένο υποπλαίσιο), μια λύση που είναι
Κινητήρας ιδιαίτερα διαδεδομένη για την αυξημένη ακαμψία
Η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα στην γκάμα της που προσφέρει. Συνδυάζεται με ένα επίσης ατσάλι-
Benelli εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά νο ψαλίδι, αποδεικνύοντας ότι η δίαιτα δεν ήταν αυ-
κινητήρα 754 κυβικών ο οποίος αποδίδει 76,2 ίπ- τοσκοπός της εταιρίας, μιας και η ζυγαριά σταματά
πους στις 8.500 σ.α.λ και 6,8 χλγμ ροπής στις 6.500 στα 226 κιλά με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών.
καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5. Όπως δια- Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα περιφερειακά ώστε
πιστώσαμε και από τις μετρήσεις επιδόσεων όπου να υπερκαλύπτουν τα στάνταρ της κατηγορίας τό-
χρειάστηκε 4,6΄΄ για το 0-100 και 5,8΄΄ για το 60-120 σο στον τομέα των αναρτήσεων, που τις εντυπώ-
με 4η, το ζητούμενο δεν ήταν τα απόλυτα νούμερα σεις κλέβει το θηριώδες ανεστραμμένο-ρυθμιζό-
αλλά η φιλική και ροπάτη λειτουργία σε όλο το φά- μενο πιρούνι 50χιλ της Marzocchi (πίσω υπάρχει
σμα των στροφών που χαρακτηρίζει αυτή τη διάτα- μονό αμορτισέρ που εδράζεται με μοχλικό), όσο και
ξη κινητήρα. Άλλωστε αυτό είναι κάτι που εκτιμάται στα φρένα τα οποία προέρχονται από την Brembo.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα