Page 21 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 21
Benelli TRK 502 X BEST
SELLING
Άνεση – Εργονομία
Από την επαφή μας με την “ασφάλτινη” έκδο-
ση γνωρίζαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα άνε-
το και φιλόξενο δίτροχο και αυτό δεν άλλαξε με τη
σέλα να έχει πλούσιο αφρώδες και κρατά αναβάτη
και συνεπιβάτη ξεκούραστους για πολύ ώρα. Αυτό
όμως που άλλαξε είναι η απόστασή της από το έδα-
φος, η οποία αυξήθηκε από τα 815 στα 840 χιλιο-
στά. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι αναβάτες κάτω του
1,70 θα φτάνουν ίσα - ίσα με τις μύτες των παπου-
τσιών τους στο έδαφος, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη Πρακτική η θύρα USB, θα θέλαμε να είναι σε
προσοχή κατά το παρκάρισμα – ξεπαρκάρισμα και λιγότερο εμφανή θέση.
τις μανούβρες. Θα θέλαμε το τιμόνι να ήταν λίγο πιο
φαρδύ, κάτι που θα έκανε πιο άνετη τη θέση οδή-
γησης για τουριστική χρήση, αλλά τότε θα ήταν και
πιο εύκολο να εγκλωβιστεί στην κίνηση. Προχωρώ-
ντας στα υπόλοιπα στοιχεία του εξοπλισμού, η ψη-
λή ζελατίνα συνδυάζεται με εκτροπείς αέρα αριστε-
ρά και δεξιά από τον προβολέα, ενώ δεν λείπουν οι
χούφτες με το συνολικό αποτέλεσμα είναι μια πο-
λύ ικανοποιητική κάλυψη από τα στοιχεία της φύ-
σης. Στάνταρ είναι το κεντρικό σταντ και η σχάρα, η
οποία έρχεται στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα του συ- Ευανάγνωστα όργανα που παρέχουν όλες τις
απαραίτητες πληροφορίες.
νεπιβάτη δημιουργώντας έναν μεγάλο, ενιαίο χώρο
φόρτωσης. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμ-
βάνουν το αναλογικό στροφόμετρο και η ψηφια-
κή οθόνη στα αριστερά του, η οποία παρέχει όλες
τις απαραίτητες πληροφορίες. Τέλος, στη δεξιά με-
ριά του φαίρινγκ υπάρχει θύρα USB για τροφοδο-
σία συσκευών.
Κινητήρας
Η έκδοση “Χ” του TRK 502 δεν έχει κάποια δι-
αφορά στον κινητήρα με σχέση με την ασφάλτινη,
οπότε το δικύλινδρο εν σειρά, υδρόψυκτο, τετρα- Όμορφη λεπτομέρεια ο λασπωτήρας.
βάλβιδο σύνολο των 499,6 κυβικών εξακολουθεί Ιδιαίτερης σχεδίασης το ψαλίδι.
να αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κι-
λά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Μπορεί να οδηγηθεί από αλλά χαρίζει ικανοποιητικές επιταχύνσεις εν κινή-
κατόχους διπλώματος Α2 και καθώς απευθύνεται σει. Η αλλαγή της συγκεκριμένης έκδοσης, όπως
και σε νέους αναβάτες, έχει ομαλή απόδοση, χω- αναφέραμε και πιο πάνω, εντοπίζεται στο σύστημα
ρίς ξεσπάσματα. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτή- εξάτμισης, το τελικό της οποίας βρίσκεται πλέον πί-
των 6 σχέσεων με αρκετά πυκνή κλιμάκωση, που σω και ψηλά. Ο ήχος του κινητήρα είναι πιο μπάσος
μπορεί να περιορίζει την τελική στα 180 χιλιόμετρα, και δυνατός, ενώ παράγεται και ένα σφύριγμα που
Eπιστροφή στα περιεχόμενα