Page 19 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 19
Benelli Imperiale 400
σικά στάνταρ. Οι τροχοί του είναι 19 και 18 ιντσών ΤΕΧΝΙΚΑ
εμπρός και πίσω και φορούν τα ποιοτικά και ρε- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τρό αισθητικής ελαστικά Maxxis Promaxx σε δι-
αστάσεις 110/90-19 και 130/80-18. Η χωρητικό- Τύπος 4Τ, 1Κ, ΑΨ
374
Κυβισμός (κ.εκ.)
τητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 12 λίτρα και το Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 72,7 Χ 90
Συμπίεση (:1)
8,5
βάρος ανακοινώνεται στα 205 κιλά χωρίς υγρά. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 21 / 5.500
2,95 / 4.500
Στο δρόμο Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
Αν είσαι λάτρης του ρετρό μάλλον θα περάσεις Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
3,5
λίγη ώρα χαζεύοντας τη μοτοσυκλέτα για να ανα- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 120
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
καλύψεις όλες εκείνες τις σχεδιαστικές λεπτομέ-
ρειες που της δίνουν χαρακτήρα και vintage αύ- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Τηλεσκοπικό
ρα. Η φιλόξενη και χαμηλή σέλα σε υποδέχεται πιρούνι
121
θερμά και αντιλαμβάνεσαι άμεσα ότι είναι άνετη Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δύο αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
και δεν θα σε κουράσει, όση ώρα κι αν περάσεις Διαδρομή (χλστ.) 55
πάνω της. Μόλις ξυπνήσεις τον κινητήρα, ένας Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, ABS
Δ/240, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
μπάσος και ευχάριστος ήχος παράγεται από την Ελαστικό Ε 100/90-19’’
εξάτμιση που ταιριάζει ιδανικά με τη φιλοσοφία Ελαστικά Ελαστικό Π 130/80-18’’
της εταιρείας. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και το
κούμπωμα των ταχυτήτων γίνεται με σαφήνεια, Μήκος (χλστ.) 2.170
οπότε οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αβίαστα και Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 820
δεν σε ταλαιπωρούν στο συνεχόμενο σταμάτα – Μεταξόνιο (χλστ.) 1.440
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
780
ξεκίνα στο κέντρο της πόλης. Τα 21 άλογα μπο- Βάρος (κιλά) 220
ρεί να μη βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά κι-
νούν αξιοπρεπώς το Imperiale 400 και σε τελική ες του δρόμου. Οι αναρτήσεις και ιδιαίτερα τα πί-
ανάλυση δεν μια τέτοια μοτοσυκλέτα δεν απευ- σω αμορτισέρ έχουν κάπως σκληρή και απότο-
θύνεται σε όσους αναζητούν επιδόσεις. Εκμεταλ- μη λειτουργία, κυρίως σε εγκάρσιες ανωμαλίες.
λευόμενος τη ροπή στις χαμηλές στροφές μπο- Βέβαια, η αφράτη σέλα με τα ελατήρια συμβάλει
ρείς να κινηθείς σβέλτα παντού απολαμβάνοντας στην απορρόφηση των κραδασμών, οπότε σπάνια
το «τράβηγμα» του κινητήρα ανεξάρτητα από τη θα σε ενοχλήσει η σκληρή ανάρτηση, ενώ αντι-
σχέση που έχεις επιλέξει. θέτως θα την εκτιμήσεις όταν αποφασίσεις να κι-
Οι κραδασμοί που είναι συνήθως χαρακτηρι- νηθείς λίγο πιο σβέλτα. Περνώντας στον τομέα
στικό των μονοκύλινδρων συνόλων, εδώ είναι των φρένων, το εμπρός χαρακτηρίζεται από προ-
περιορισμένοι και εξαφανίζονται τελείως κοντά οδευτικότητα και μικρό αρχικό δάγκωμα, οπότε
στα 90 – 100 χλμ. / ώρα. Αυτό είναι πολύ θετικό, χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα προκειμένου
αφού σου επιτρέπει να ταξιδέψεις και εκτός πό- να επιβραδύνει η μοτοσυκλέτα. Το πίσω φρένο
λης κάνοντας μικρές παραχωρήσεις, καθώς δεν εμφανίζεται πιο δυνατό και με πιο έντονο αρχικό
υπάρχει κάλυψη από τον αέρα. Το Imperiale σε δάγκωμα, οπότε το μεγαλύτερο βάρος της πέδη-
βάζει σε χαλαρό mood και απολαμβάνεις κάθε σης πέφτει επάνω του. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί
χιλιόμετρο μαζί του είτε είσαι μόνος, είτε δικά- πρόβλημα, καθώς γρήγορα συνηθίζεις να χρησι-
βαλο. Η στιβαρότητα του πλαισίου και η ποιότη- μοποιείς και το πίσω φρένο. Το ABS σπάνια θα
τα κύλισης εμπνέουν εμπιστοσύνη και οι μεγάλοι χρειαστεί να επέμβει και αυτό γίνεται διακριτικά
τροχοί περνούν με ευκολία πάνω από κακοτεχνί- χωρίς έντονη ανάδραση στη μανέτα ή το πεντάλ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα