Page 15 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 15
Aprilia Tuareg 660
ρίζεται με 6 βάσεις (αντίστοιχα στο RS με 3 και στο ΤΕΧΝΙΚΑ
Tuono με 2), με την θέση του να έχει περιστραφεί κατά ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
10 μοίρες προς τα πίσω για μεγαλύτερη ευελιξία, δημι-
ουργώντας και τον απαραίτητο χώρο για τον 21΄΄ μπρο- Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
659
Κυβισμός (κ.εκ.)
στινό τροχό. Το ψαλίδι κατασκευάζεται από αλουμίνιο, Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81X63,93
ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την Kayaba και χα- Συμπίεση (:1) 13,5
80/9.250
ρακτηρίζονται για την ιδιαίτερα μεγάλη διαδρομή των Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 7.1/6.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
240χιλ. Τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι των 43χιλ όσο Τροφοδοσία Ψεκασμός
και το αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό, όπως Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
στις περισσότερες χωμάτινες μοτοσυκλέτες, είναι πλή- Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 6,1
ρως ρυθμιζόμενα. Στον τομέα της πέδησης συναντάμε Τύπος Ατσάλινο
δίσκους 300χιλ και διπίστονες δαγκάνες της Brembo Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστ πιρούνι 43 χλστ. Α, Σ, ΠΕ
240
Διαδρομή (χλστ.)
μπροστά και δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα της Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, A, Σ, ΠΕ
ίδια εταιρίας πίσω, με τo ABS να προσφέρει τη δυνα- Διαδρομή (χλστ.) 240
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 300χλστ., δαγκάνες 2Ε
τότητα απενεργοποίησης. Οι ακτινωτοί τροχοί φέρουν Φρένα Π (χλστ.) Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 1Ε
τα tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion STR σε διαστάσεις Ελαστικό Ε 90/90-21’’
90/90-21 και 150/70-18. Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-18’’
Οδηγώντας
Παρότι είναι ένα καθαρόαιμο Adventure, το Μήκος (χλστ.) 2220
Tuareg 660 δεν πρόκειται να αρνηθεί το αστικό πε- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 965
ριβάλλον, ακόμη και αν το ¨στριμώχνεις¨ καθημε- Μεταξόνιο (χλστ.) 1525
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
860
ρινά μέσα στην κίνηση. Σε κάθε περίπτωση, θα ξε- Βάρος (κιλά πλήρες) 204
μπλοκαριστεί χωρίς δυσκολία, καθώς το τιμόνι κόβει
αρκετά και περνά πάνω από τους καθρέπτες των πε- μερινές υποχρεώσεις μέχρι να έρθει το Σ/Κ, καθώς
ρισσότερων αυτοκινήτων, με τον κινητήρα να είναι τότε μπορείς να ανακαλύψεις μαζί του τις ομορφιές
ελαστικός με πιο γλυκιά λειτουργία από το RS στις χα- που κρύβονται εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Βέ-
μηλές ταχύτητες. Το μόνο που μπορεί να σε ενοχλή- βαια αν δεν μένεις στο βουνό θα πρέπει πρώτα να
σει σε περίπτωση που φοράς λεπτά παπούτσια είναι ο κάνεις αρκετά χιλιόμετρα στην άσφαλτο. Ο χωμά-
σκληρός επιλογέας του κιβωτίου. Χάρη στη στενή σι- τινος προσανατολισμός του όπως είναι φυσικό δεν
λουέτα δεν θα κολλάς ποτέ ανάμεσα στα αυτοκίνητα προσφέρει ανέσεις tourer, αυτό όμως δεν σημαίνει
όπως με ένα Mega On-Off, όμως θα περνάς με πα- ότι δεν θα ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο. Αντι-
ρόμοια άνεση από τις κλασικές λακκούβες των ελ- θέτως, κρατά με άνεση ταχύτητες κοντά στα 150
ληνικών δρόμων όσο μεγάλες και αν είναι αυτές. χλμ/ώρα (το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει στα 210
Και κάπου εκεί καταλαβαίνεις ότι οι τεράστιες δια- χλμ/ώρα, όμως πάνω από τα 170 χλμ/ώρα εμφανίζε-
δρομές των αναρτήσεων δεν χρησιμεύουν μόνο στο ται μια νευρικότητα που δεν σε αφήνει να είσαι χαλα-
βουνό... Ευκολοδήγητο σε κάθε περίπτωση, το νέο ρός –κάτι σύνηθες σε μοτοσυκλέτες με χωμάτινα
Tuareg μπορεί κάλλιστα να είναι η μοναδική μοτο- ελαστικά), προσφέροντας ικανοποιητική προστασία
συκλέτα στο γκαράζ σου εκπληρώνοντας τις καθη- από τον αέρα και λογικά νούμερα κατανάλωσης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα