Page 14 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 14
Aprilia Tuareg 660
ντας στη διάθεσή του και χειρολαβές δεν θα δυσκο- μια Adventure μοτοσυκλέτα. Οι τεχνικοί της Aprilia
λευτεί να σε ακολουθήσει στις περιπέτειές σου. έπρεπε να τον προσαρμόσουν σύμφωνα με τον χα-
Κινητήρας ρακτήρα του νέου μοντέλου, οπότε η απόδοση περι-
Για να δημιουργήσει τον 2κύλινδρο εν σειρά κινη- ορίστηκε στους 80 ίππους στις 9.000σ.α.λ, καθώς το
τήρα 659 κυβικών που γνωρίσαμε αρχικά στα Tuono ζητούμενο εδώ ήταν περισσότερο η ροπάτη λειτουρ-
και RS660, η Aprilia ¨έκοψε¨ στη μέση τον γνωστό γία στο χαμηλό φάσμα παρά τα απόλυτα νούμερα.
της V4, μεταφέροντας αυτούσια την τεχνολογία του Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
τελευταίου σε κάθε τομέα, όπως η κεφαλή, ο θάλα- Ο κινητήρας μπορεί να είναι όμοιος με τα ασφάλτινα
μος καύσης και τα έμβολα. Κράτησε μόνο τους δύο μοντέλα, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το πλαίσιο. Αυ-
μπροστινούς κυλίνδρους και επέλεξε χρονισμό ανά- τό σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για το Tuareg 660 και
φλεξης 270ο ώστε να θυμίζει V2, καταφέρνοντας να κατασκευάστηκε συνδυάζοντας ατσάλινους σωλήνες
συνδυάσει τις μικρές διαστάσεις και το χαμηλό βά- με χυτές πλάκες αλουμινίου με σκοπό να επιτευχθεί η
ρος με απόδοση που συγκρίνεται μόνο με μεγαλύτε- απαραίτητη ακαμψία κρατώντας το συνολικό βάρος της
ρους κινητήρες. Φυσικά κατά τη σχεδίασή του γνώ- μοτοσυκλέτας χαμηλά, στα 187 κιλά (χωρίς υγρά). Το
ριζε ότι στο μέλλον θα πρέπει να καλύψει τις ανάγκες ατσάλινο υποπλαίσιο είναι συγκολλημένο με το πλαί-
διαφορετικών κατηγοριών. σιο έχοντας τη δυνατότητα να αντεπεξέλθει σε αυξημέ-
Παρότι λοιπόν η λύση για τον κινητήρα υπήρχε να φορτία όταν ταξιδεύεις με συνεπιβάτη, βαλίτσες κλπ.
ήδη, δεν θα μπορούσε να μεταφερθεί αυτούσια σε Ο κινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου, όμως στη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα