Page 17 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 17

Benelli Imperiale 400



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η δουλειά που έχουν κάνει στο κομμάτι της εμ-
        φάνισης  οι  σχεδιαστές  της  Benelli  είναι  εξαιρετι-
        κή, αφού δύσκολα αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για
        ένα μοντέλο του 2022. Οι καμπύλες κυριαρχούν και
        στοιχεία όπως το ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ», οι

        ακτινωτοί τροχοί, τα φτερά, η thumper εξάτμιση και
        τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Το μαύρο χρώμα
        είναι ο πρωταγωνιστής, αφού όλος ο κινητήρας εί-
        ναι βαμμένος σε μαύρο χρώμα και συνδυάζεται με
        χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Οι αλλαγές στην εμφά-       Το εμπρός φρένο χαρακτηρίζεται από
        νιση περιορίζονται στο ρεζερβουάρ που έχει πλέον  προοδευτικότητα.
        ανάγλυφα λογότυπα και επανασχεδιασμένα ελαστι-

        κά «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη.
          Η χρήση πλαστικού έχει μειωθεί στο ελάχιστο και
        αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα της όλης
        κατασκευής, αφού το φινίρισμα και η συναρμογή
        των επιμέρους μεταλλικών στοιχείων στέκονται στο
        ύψος  των  περιστάσεων  αποπνέοντας  μια  γνήσια
        vintage αύρα. Η στιβαρότητα της όλης κατασκευής
        φαίνεται και από την απουσία συντονισμών ή τριγ-
        μών, όταν η μοτοσυκλέτα περνά πάνω από κακο-
        τράχαλο δρόμο. Από πλευράς χρωμάτων , αλλάζει

        μόνο η απόχρωση του ρεζερβουάρ, το οποίο μπο-
        ρεί να είναι μαύρο ή ασημί με την υπόλοιπη μοτο-      Total black για τον κινητήρα.
        συκλέτα να παραμένει μαύρη.
          Ανεση – εργονομία
          Η σέλα αποτελείται από δυο κομμάτια, ξεχωριστά
        για αναβάτη και συνεπιβάτη με το αφρώδες να εί-
        ναι πλούσιο και αφράτο, ενώ  έξτρα πόντους στην
        άνεση προσφέρουν τα δυο ελατήρια που υπάρχουν

        κάτω από το κομμάτι που αντιστοιχεί στον οδηγό. Η
        απόστασή της από το έδαφος βρίσκεται στα 780 χι-
        λιοστά, οπότε πατάς με ευκολία και τα δυο πόδια
        στο έδαφος, ανεξάρτητα από το ανάστημά σου. Το        Όμορφη σε εμφάνιση και ήχο η εξάτμιση.
        χαμηλό ύψος της βέβαια κάνει τα γόνατα να λυγί-
        ζουν ελαφρώς, αλλά η θέση οδήγησης παραμένει  κινητήρα και την εξάτμιση.
        άνετη με το τιμόνι να είναι όσο φαρδύ χρειάζεται       Σε  κλασική  γραμμή  είναι  και  τα  όργανα  αφού
        και στο σωστό ύψος. Όλα τα μαρσπιέ καλύπτονται  έχουμε  δυο  ευανάγνωστα  στρογγυλά  «ρολόγια».
        από λάστιχο που απορροφά τους κραδασμούς, ενώ  Το ταχύμετρο είναι στα αριστερά και έχει στο κά-
        στη δεξιά πλευρά υπάρχουν προστατευτικά που δεν  τω μέρος του μια μικρή ψηφιακή οθόνη με μερικό

        αφήνουν το παπούτσι σου να έρθει σε επαφή με τον  και ολικό χιλιομετρητή και ρολόι. Στα δεξιά έχουμε
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22