Page 13 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 13
Aprilia Tuareg 660
Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Η Aprilia ήθελε να ξεχωρίσει και προφανώς τα κα-
τάφερε. Παρότι η αγορά έχει κυριολεκτικά γεμίσει
με δεκάδες Adventure μοντέλα, είναι εύκολο να
καταλάβεις ότι το Tuareg 660 δεν μοιάζει με κανέ-
να άλλο. Μια φευγαλέα ματιά αρκεί για να σου κε-
ντρίσει την προσοχή και τότε, όπως γίνεται με κάθε
τι που διαφέρει από τα τετριμμένα, ή θα το αγαπή-
σεις ή θα το μισήσεις, ανάλογα το προσωπικό σου
γούστο. Τα σχόλια και η κουβέντα στα φανάρια είναι
απλώς μια απόδειξη ότι δεν αφήνει κανέναν αδιά- Οι αναρτήσεις της KYB είναι πλήρως ρυθμιζόμενες
και με εντυπωσιακή διαδρομή που αγγίζει
φορο, ειδικά στον χρωματισμό Indaco Tagelmust ο τα 240χιλ. Το ABS παρέχει τη δυνατότητα
οποίος αποδίδει φόρο τιμής στο Tuareg 600 wind απενεργοποίησης για οδήγηση στο χώμα, εκεί
του 1988 μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά των όπου η σπογγώδης αίσθηση του μπροστινού
φρένου περνά σε δεύτερη μοίρα.
παλαιότερων και όχι μόνο. Ο Adventure χαρακτή-
ρας είναι φυσικά έκδηλος σε κάθε γωνιά της μο-
τοσυκλέτας, όμως το πιο χαρακτηριστικό σημείο εί-
ναι αναμφίβολα το εμπρός μέρος που εξέχει από το
υπόλοιπο σώμα, θυμίζοντας μοτοσυκλέτες Rally. Η
Aprilia δεν χρησιμοποίησε το σχήμα από τα ασφάλ-
τινα μοντέλα της στους Led προβολείς του νέου της
μοντέλου, παρόλα αυτά η τριπλή διάταξη σήμα κα-
τατεθέν κάνει και εδώ την εμφάνισή της, όπως και
τα DRL φώτα ημέρας. .
Άνεση – Εργονομία Ο γνωστός πλέον κινητήρας 659 κυβικών αποδίδει
80 ίππους όμως η ροπή των 7,0 χλγμ εμφανίζεται
Βασική προϋπόθεση για να μπορείς να οδηγήσεις στις 6.500 σ.α.λ (2.000 σ.α.λ νωρίτερα από το RS).
με την ίδια ευκολία σε άσφαλτο και χώμα είναι να Χαρακτηριστικός και ο δυνατός του ήχος που
αισθάνεσαι άνετα αλλά και να μπορείς να μετακι- συνεχίζει να θυμίζει V2.
νηθείς πάνω στη μοτοσυκλέτα ανάλογα τις συνθή- διά για οδήγηση με μπότες ενώ η στενή σιλουέτα
κες. Χωρίς να είναι ¨επιθετικό¨, το εργονομικό τρί- της μοτοσυκλέτας και το μικρό πλάτος του 18λιτρου
γωνο του Tuareg φέρνει τον κορμό σε όρθια στάση ρεζερβουάρ σου επιτρέπουν να πατάς και με τα δύο
με τα άκρα σε φυσιολογικές γωνίες, ενώ με τη σέ- πόδια στο έδαφος χωρίς το ύψος σου να ξεπερνά το
λα σε ύψος 860χιλ από το έδαφος προφανώς και 1,80. Φυσικά στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρ-
δεν κάθεσαι ¨μέσα¨ στη μοτοσυκλέτα. Αν αισθάνε- χει και ψηλότερη αλλά και χαμηλότερη σέλα ±2cm
σαι έτσι είναι γιατί το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής δι- για να φέρεις τη θέση οδήγησης ακριβώς στα μέτρα
ατομής είναι ψηλά τοποθετημένο, κάτι που μαρτυ- σου. Το μεγάλο μήκος της σέλας επιτρέπει τις με-
ρά ότι μεγάλο βάρος δόθηκε στην άνεση ακόμη και τακινήσεις πάνω της, δίνοντας ταυτόχρονα και τον
όταν οδηγείς όρθιος. Τα μαρσπιέ είναι αρκετά φαρ- απαραίτητο χώρο για τον συνεπιβάτη ο οποίος έχο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα