Page 23 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 23
Benelli TRK 502 X
στο χώμα, όπου δεν χρειάζεται δυνατό αρχικό δά- ΤΕΧΝΙΚΑ
γκωμα, αλλά προοδευτικότητα. Το ABS της Bosch ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και μάλιστα απε-
νεργοποιείται εύκολα από ένα κουμπί στα αριστερά Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
499,6
του τιμονιού, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 69 Χ 66,8
11,5
Συμπίεση (:1)
αποφασίσουν να κινηθούν πέρα από την άσφαλτο. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47 / 8.500
4,5 / 5.000
Οδηγώντας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
Η βελούδινη λειτουργία των αναρτήσεων φροντί- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
5
ζει για την άνεση του αναβάτη, αφού οι κακοτεχνί- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 180
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
ες του οδοστρώματος φιλτράρονται αποτελεσματι-
κά και μόνο οι συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
θα τις δυσκολέψουν. Στην κίνηση της πόλης δεν θα Αν. Ε / Ρυθμίσεις Αν. πιρούνι 50 χιλ.
145
Διαδρομή (χλστ.)
κουράσει, απλώς θέλει διαφορετική μεταχείριση σε Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
170
σχέση με το τουριστικό αδερφάκι του. Το αυξημέ- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/320, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
νο βάρος κάνει την εμφάνιση του όταν επιχειρήσεις Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS
ελιγμούς και απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και Ελαστικό Ε 110/80-19’’
τα ελαστικά έχουν πιο χωμάτινο προφίλ, τα παρα- Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17’’
πάνω όμως δεν αποτελούν τροχοπέδη στην καθη-
μερινή χρήση. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο, Μήκος (χλστ.) 2,2
πρέπει να γίνει ένας μικρός συμβιβασμός ως προς Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 915
τη μέση ωριαία ταχύτητα, καθώς η κοντή κλιμάκω- Μεταξόνιο (χλστ.) 1,525
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
840
ση του κιβωτίου αναγκάζει τον κινητήρα να δουλεύει Βάρος (κιλά) 235
σε υψηλές στροφές και παρατηρούνται μερικοί κρα-
δασμοί υψηλής συχνότητας. Το μόνο που έχει να κά-
νει ο αναβάτης για να τις αντιμετωπίσει είναι να κλεί-
σει λίγο το γκάζι και να απολαύσει τη προστασία από
τον αέρα που παρέχει το φαίρινγκ, η ζελατίνα και οι
χούφτες. Μιας κι έχουμε να κάνουμε με τη χωμάτινη
εκδοχή του TRK, η δοκιμή στο χώμα ήταν απαραίτη-
τη. Το TRK 502 Χ ζει για την περιπέτεια και η αίσθη-
ση ελευθερίας που σου προσφέρει η κίνηση εκτός
δρόμου είναι μοναδική. Η μεγάλη απόσταση από το
έδαφος και ο εμπρός τροχός 19 ιντσών βοηθούν να
ξεπερνάς κάθε είδους εμπόδιο, τα τρακτερωτά λά-
στιχα δίνουν την απαραίτητη πρόσφυση και οι σωστά
ρυθμισμένες αναρτήσεις είναι στην υπηρεσία σου
για να πας εκεί που οι άλλοι σταματούν, καθώς οι 47
ίπποι αρκούν και με το παραπάνω σε αυτές τις συν-
θήκες. Χρειάζεται βέβαια η απαραίτητη αυτοσυγκρά-
τηση, καθώς το βάρος της δεν είναι αμελητέο και σε
κάθε περίπτωση πρόκειται για μια on – off μοτοσυ-
κλέτα και όχι για ένα “καθαρόαιμο” enduro.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα