Page 27 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 27

Benelli 752S


        Στο μπροστινό μέρος συναντάμε δίσκους 320 χιλ με         ΤΕΧΝΙΚΑ
        ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, πίσω έναν δίσκο        ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        260 χιλ με διπίστονη δαγκάνα, ενώ δεν θα μπορού-
        σε να λείπει το σύστημα ABS, που είναι της Bosch.        Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         754
        Η Βenelli δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Φρόντισε την      Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   88 X 62
                                                                                                         11,5
        752S από την κορυφή έως τους τροχούς, καθώς οι           Συμπίεση (:1)                    76,2/8.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        τελευταίοι τυλίγονται με τα ελαστικά Angel GT της        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 6.8/6.500
        Pirelli.                                                 Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
          Οδηγώντας                                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         17,5
                                                                                                          5,9
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
          Φιλική σε όλες τις συνθήκες, η 752S δεν θα προ-
        βληματίσει  κανέναν  στην  πρώτη  επαφή  μαζί  της,      Τύπος                   Ατσάλινιο σωληνωτό
        αφού το μόνο που χρειάζεται μικρή συνήθεια είναι         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις         USD 50 χιλ
                                                                                                         130
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        ο σχετικά απότομος συμπλέκτης. Ο κινητήρας απο-         Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ ΠΕ
                                                                                                          60
        δίδει ομαλά χωρίς να σε τρομάζει με απότομα ξε-          Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        σπάσματα,  δείχνοντας  το  καλό  του  πρόσωπο  στη       Φρένα Π (χλστ.)             1Δ/260, 2Ε, ABS
        μεσαία περιοχή των στροφών, εκεί όπου στα αυτιά          Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        σου φτάνει ένας απολαυστικός ήχος με νότες δικύ-        Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        λινδρου V. Κινούμενος στην πόλη, θα εκτιμήσεις τη
        σχετικά όρθια θέση οδήγησης που φαντάζει ιδανι-          Μήκος (χλστ.)                          2130
        κή για την καθημερινή μετακίνηση, με τις αναρτή-        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               810
        σεις να μην ¨καταπίνουν¨ αλλά να φιλτράρουν ικα-         Μεταξόνιο (χλστ.)                      1460
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         810
        νοποιητικά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.         Βάρος (κιλά)                            226
        Ο όγκος της δεν πρόκειται να σε προβληματίσει πο-
        τέ στην πυκνή κίνηση, σε αντίθεση με το μικρό κό-

        ψιμο του τιμονιού που είναι βέβαια αρκετά σύνηθες
        στην κατηγορία.
          Όταν χρειαστεί να επιβραδύνεις θα εκπλαγείς από
        τα φρένα της Brembo, αφού μπορείς να βασιστείς
        σε αυτά για να σταματήσεις από οποιαδήποτε ταχύ-
        τητα. Έχουν απίστευτη δύναμη που επαρκεί για πο-
        λύ μεγαλύτερη κατηγορία και αν μπορούσαμε να

        κάνουμε μια παρατήρηση, θα θέλαμε το αρχικό δά-
        γκωμα να ερχόταν λίγο πιο προοδευτικά, κάνοντας
        έτσι και την επέμβαση του ABS πιο σπάνια. Τα φρέ-
        να φυσικά δεν είναι απαραίτητα μόνο στην πόλη αλ-
        λά και σε δρόμο με στροφές, ένα πεδίο που περι-
        λαμβάνεται στο μενού της 752S. Τα 229 κιλά της
        δίνουν μια βαριά αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυν-
        σης βγάζοντας τη λέξη ¨παιχνίδι¨ δίπλα από το όνο-
        μά της, όμως αν την εμπιστευτείς θα σε ανταμείψει
        με πραγματική σπορ συμπεριφορά που ταιριάζει με

        την εμφάνισή της.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32