Page 31 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 31

BMW F900 XR


        εμβόλων  φτάνοντας  από  τα  853  στα  895  κυβικά       ΤΕΧΝΙΚΑ
        εκατοστά, ενώ παράλληλα έχει ανασχεδιαστεί και           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        η κεφαλή των κυλίνδρων. Έτσι η μέγιστη ισχύ φτά-
        νει πλέον τους 105 ίππους στις 8.750 σ.α.λ., 10 πε-      Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                                                         895
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        ρισσότερους  από  το  F  850,  με  βελτίωση  κυρίως     Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   86 X 77
                                                                                                         13,1
        στις μεσαίες στροφές με 8,4 kg-m να είναι διαθέ-         Συμπίεση (:1)                      105/8500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        σιμα από τις 4.500 έως τις 8.500 σ.α.λ., ενώ η μέ-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 9,4/6500
        γιστη ροπή φτάνει τα 9,4 kg-m στις 6.500 σ.α.λ.  Τα      Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                         15,5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        4 διαθέσιμα Riding modes μεταβάλλουν ανάλογα             Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   5
        την απόδοση του κινητήρα, καθώς και την παρέμ-           Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             200+
        βαση Traction Control και ABS. Στο ίδιο μήκος κύ-        Τύπος   Πλαίσιο τύπου γέφυρας μονοκόμματο
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                               Ανεστραμμένο
        ματος και το quickshifter που μειώνει τον χρόνο αλ-        Διαδρομή (χλστ.)             πιρούνι 43χιλ.
                                                                                                         170
        λαγής σχέσεων στα ανεβοκατεβάσματα. Εκτός από           Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    ημι-ενεργητικό
                                                                                                  monoshock

        τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, μια νέα           Διαδρομή (χλστ.)                        172
        προσθήκη αυτή του ηλεκτρονικού ελέγχου ροπής             Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/265, 1Ε, ABS
        του κινητήρα (MSR) εμποδίζει την ολίσθηση του πί-        Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        σω τροχού σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή από-        Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        τομο κατέβασμα.  Η μέση κατανάλωση των 5 λ. /
        100 χλμ. είναι μια απόλυτα αποδεκτή τιμή και χα-         Μήκος (χλστ.)                          2160
        ρίζει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων πριν από        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               860
        κάθε ανεφοδιασμό.                                        Μεταξόνιο (χλστ.)                      1521
                                                                                                         825
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
          Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα                               Βάρος (κιλά)                            219
          Ένα  ατσάλινο  monocoque  πλαίσιο  τύπου  γέφυ-
        ρας που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοι- στά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43

        χείο του, παρέχει αυξημένη ακαμψία στρέψης και  χιλιοστών. Ένα ζευγάρι πλευστών δίσκων 320 χι-
        σταθερότητα. Το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο είναι  λιοστών  με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της
        πιο λεπτό και διατηρεί το ύψος της σέλας σε χαμηλά  Brembo μπροστά και ένας δίσκος 265 χιλιοστών με
        επίπεδα. Η μείωση στο μεταξόνιο και η διαφοροποί- πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, αναλαμβά-
        ηση στη γωνία τιμονιού συνθέτουν ένα πιο μανιτζέ- νουν να ακινητοποιήσουν το XR. Το Cornering ABS
        βελο σύνολο με μεγαλύτερη ευκολία στο χειρισμό.  προσφέρει μέγιστη ασφάλεια κατά την επιβράδυν-
        Το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από πλαστι- ση ακόμα και υπό κλίση.

        κό, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής και        Στο δρόμο
        μπορεί να αποθηκεύσει 15,5 λίτρα καυσίμου. Στο         Η  λεπτομερέστερη  δοκιμή  επί  Ελληνικού  εδά-
        χυτό αλουμινένιο ψαλίδι εδράζει ένα monoshock  φους απέδειξε ότι οι πρώτες αρκετά θετικές εντυ-
        αμορτισέρ  με  ηλεκτρονικά  ρυθμιζόμενη  λειτουρ- πώσεις που αποκομίσαμε από την οδήγηση του μι-
        γία  της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης  κρού XR στην Ισπανική άσφαλτο της Αλμερία ήταν
        επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA, ενώ μπρο- απόλυτα σωστές.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36