Page 31 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 31
BMW F900 XR
εμβόλων φτάνοντας από τα 853 στα 895 κυβικά ΤΕΧΝΙΚΑ
εκατοστά, ενώ παράλληλα έχει ανασχεδιαστεί και ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
η κεφαλή των κυλίνδρων. Έτσι η μέγιστη ισχύ φτά-
νει πλέον τους 105 ίππους στις 8.750 σ.α.λ., 10 πε- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
895
Κυβισμός (κ.εκ.)
ρισσότερους από το F 850, με βελτίωση κυρίως Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 86 X 77
13,1
στις μεσαίες στροφές με 8,4 kg-m να είναι διαθέ- Συμπίεση (:1) 105/8500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
σιμα από τις 4.500 έως τις 8.500 σ.α.λ., ενώ η μέ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 9,4/6500
γιστη ροπή φτάνει τα 9,4 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Τα Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
15,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4 διαθέσιμα Riding modes μεταβάλλουν ανάλογα Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5
την απόδοση του κινητήρα, καθώς και την παρέμ- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200+
βαση Traction Control και ABS. Στο ίδιο μήκος κύ- Τύπος Πλαίσιο τύπου γέφυρας μονοκόμματο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Ανεστραμμένο
ματος και το quickshifter που μειώνει τον χρόνο αλ- Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι 43χιλ.
170
λαγής σχέσεων στα ανεβοκατεβάσματα. Εκτός από Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις ημι-ενεργητικό
monoshock
τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, μια νέα Διαδρομή (χλστ.) 172
προσθήκη αυτή του ηλεκτρονικού ελέγχου ροπής Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/265, 1Ε, ABS
του κινητήρα (MSR) εμποδίζει την ολίσθηση του πί- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
σω τροχού σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή από- Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
τομο κατέβασμα. Η μέση κατανάλωση των 5 λ. /
100 χλμ. είναι μια απόλυτα αποδεκτή τιμή και χα- Μήκος (χλστ.) 2160
ρίζει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων πριν από Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 860
κάθε ανεφοδιασμό. Μεταξόνιο (χλστ.) 1521
825
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα Βάρος (κιλά) 219
Ένα ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου γέφυ-
ρας που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοι- στά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43
χείο του, παρέχει αυξημένη ακαμψία στρέψης και χιλιοστών. Ένα ζευγάρι πλευστών δίσκων 320 χι-
σταθερότητα. Το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο είναι λιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της
πιο λεπτό και διατηρεί το ύψος της σέλας σε χαμηλά Brembo μπροστά και ένας δίσκος 265 χιλιοστών με
επίπεδα. Η μείωση στο μεταξόνιο και η διαφοροποί- πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, αναλαμβά-
ηση στη γωνία τιμονιού συνθέτουν ένα πιο μανιτζέ- νουν να ακινητοποιήσουν το XR. Το Cornering ABS
βελο σύνολο με μεγαλύτερη ευκολία στο χειρισμό. προσφέρει μέγιστη ασφάλεια κατά την επιβράδυν-
Το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από πλαστι- ση ακόμα και υπό κλίση.
κό, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής και Στο δρόμο
μπορεί να αποθηκεύσει 15,5 λίτρα καυσίμου. Στο Η λεπτομερέστερη δοκιμή επί Ελληνικού εδά-
χυτό αλουμινένιο ψαλίδι εδράζει ένα monoshock φους απέδειξε ότι οι πρώτες αρκετά θετικές εντυ-
αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουρ- πώσεις που αποκομίσαμε από την οδήγηση του μι-
γία της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης κρού XR στην Ισπανική άσφαλτο της Αλμερία ήταν
επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA, ενώ μπρο- απόλυτα σωστές.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα