Page 34 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 34
BMW S 1000 XR 2020
στυλ GS για ψιλά κάρτες ή διάφορα μικροαντικείμε- 99mm, χάρη στο μειωμένο κατά 4mm μήκος των
να άμεσης πρόσβασης στο πάνω μέρος του ρεζερ- θερμικά επεξεργασμένων μπιελών. Συνολικά έχουν
βουάρ, όλα αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο σου στις αφαιρεθεί 7,3 κιλά από το σύστημα μετάδοσης εκ
ταξιδιωτικές σου εξορμήσεις. Ακόμα υπάρχουν και των οποίων τα 5 είναι από τον κινητήρα. Η συμπί-
τα HP parts για μεγαλύτερη εξατομίκευση που πε- εση έχει αυξηθεί στο 12.5:1 και οι εκκεντροφόροι
ριλαμβάνουν μαρσπιέ, χειρολαβές, σέλα, σφυρή- έχουν αποκτήσει διαφορετικό προφίλ. Βέβαια εδώ
λατους τροχούς, τεντωτήρα αλυσίδας και κομμάτια δεν έχουμε τεχνολογία ShiftCam με μεταβλητό
carbon και εξάτμιση Akrapovic. χρονισμό αφού δεν κρίθηκε αναγκαίο, τουλάχιστον
Κινητήρας προς το παρόν, για το σκοπό που θέλει να εξυπηρε-
Ο κινητήρας των τεσσάρων κυλίνδρων και των τήσει το XR. Σύμφωνα με την BMW, το φάσμα μετα-
999 κυβικών εκατοστών παρέμεινε στα ίδια επίπε- ξύ 3.000 και 10.000 είναι αυτό που χρησιμοποιείται
δα από πλευράς απόδοσης, αλλά είναι πιο ελαφρύς συχνότερα από τους χρήστες adventure μοντέλων.
και πιο compact σε διαστάσεις από ποτέ. Το συ- Η ιπποδύναμη αγγίζει τους 165 ολοζώντανους ίπ-
νολικό πλάτος έχει μειωθεί κάτι περισσότερο από πους στις 11.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή ανέρ-
12mm, ενώ το συνολικό ύψος βρίσκεται τώρα στα χεται στα 11.6 kg-m στις 9.250 σ.α.λ. Ο αναβαθμι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα