Page 37 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 37

BMW R 1250 GS Adventure Exclusive                                        BEST
                                                                                                          SELLING

                  πορεί  εμφανισιακά  να  μην  μεγάλωσε,
                  παρέμεινε  το  30λιτρο  ρεζερβουάρ  και
        Μοι ψηλότερες αναρτήσεις, πόσο να φτά-
        σει άλλωστε(!!), αλλά ο κυβισμός και η ιπποδύνα-
        μη αυξήθηκαν. Υπερβολή; Καθόλου, ειδικά από τη
        στιγμή που το Adventure κερδίζει συνεχώς έδαφος
        έναντι του ‘’μικρότερου’’ αδερφού του, λόγω μεγα-

        λύτερου ρεζερβουάρ και κατά συνέπεια μεγαλύτε-
        ρης αυτονομίας. Την ώρα που οι υποψήφιοι αγορα-
        στές δείχνουν να αδιαφορούν για τα επιπλέον κιλά,     Μια από τις πιο πολυπόθητες σέλες της αγοράς.
                                                              Μεγάλα τμήματα πλούσιου αφρώδους θα
        το νέο αναβαθμισμένο μοτέρ διαχειρίζεται καλύτε-      κρατήσουν  οδηγό και συνεπιβάτη ξεκούραστους
        ρα το εξτρά βάρος, ειδικότερα όταν η μοτοσικλέτα  για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
        έχει πλήρες φορτίο.
          Σχεδιασμός –Άνεση – Εργονομία

          Για  πολλούς,  ίσως  αποτελεί  την  πιο  πολυπόθη-
        τη σέλα της αγοράς, ενδεικτικό της άνεσης και του
        πλουσιοπάροχου  εξοπλισμού  που  απολαμβάνει  ο
        αναβάτης, όταν βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός GS
        Adventure.  Αυτός  εξάλλου  είναι  και  ο  λόγος  της
        επιτυχίας του, η ευκολία που προσφέρει στον οδη-
        γό του σε όλα τα επίπεδα, σε σημείο που δεν θέλεις
        να κατέβεις. Η ξεκούραση είναι άγνωστη λέξη, συ-
        μπεριλαμβανομένου και του συνεπιβάτη, χάρη στην
        αφράτη  και  με  μεγάλα  τμήματα  σέλα.  Το  μεγάλο   Ιδού η πηγή του ‘’κακού’’ και η μεγαλύτερη
                                                              αλλαγή στο νέο μοντέλο. Εξωτερικά ο κινητήρας
        ύψος της στα 890 / 910 χιλιοστά, ανάλογα τη ρύθ- μοιάζει ίδιος, όμως στο εσωτερικό έχει υποστεί
        μιση, δεν αποτελεί πρόβλημα, αφού ο μακρύς κα-        εκτεταμένες αλλαγές με αποκορύφωμα την
        τάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει λύσεις για κά-      προσθήκη συστήματος μεταβλητού χρονισμού
                                                              βαλβίδων. Τα κυβικά αυξηθήκαν και οι επιδόσεις
        θε σωματότυπο. Η ζελατίνα προστατεύει τον οδηγό  εκτοξεύθηκαν.
        από τον αέρα και μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκο-
        λα ακόμα και με το ένα χέρι, μέσω ενός περιστρο- σε κατωφέρεια. Το μεγάλο τιμόνι φιλοξενεί όλους
        φικού διακόπτη. Επιπλέον, η εκκίνηση του κινητήρα  τους απαραίτητους διακόπτες, που δίνουν πρόσβα-

        μπορεί να γίνει με το πάτημα ενός κουμπιού και με  ση σε χρήσιμες λειτουργίες, όπως ρύθμιση αναρτή-
        τα κλειδιά στην τσέπη, χάρη στο σύστημα keyless  σεων, χαρτογράφηση κινητήρα, φλας, μίζα, θερμαι-
        ride. Το σύστημα Hill Start Control, μέρος του στά- νόμενα γκριπ και σέλα, προβολάκια, αλλά και σε ότι
        νταρ εξοπλισμού, κρατάει ενεργοποιημένα τα φρέ- έχει να κάνει με την διαχείριση των υποενοτήτων
        να αυτόματα, όταν εντοπίσει κλίση στο οδόστρωμα  της  έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών, η οποία βρί-
        μεγαλύτερη από 5 μοίρες είτε σε ανωφέρεια είτε  σκεται πλέον στο πακέτο του στάνταρ εξοπλισμού.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42