Page 37 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 37
BMW R 1250 GS Adventure Exclusive BEST
SELLING
πορεί εμφανισιακά να μην μεγάλωσε,
παρέμεινε το 30λιτρο ρεζερβουάρ και
Μοι ψηλότερες αναρτήσεις, πόσο να φτά-
σει άλλωστε(!!), αλλά ο κυβισμός και η ιπποδύνα-
μη αυξήθηκαν. Υπερβολή; Καθόλου, ειδικά από τη
στιγμή που το Adventure κερδίζει συνεχώς έδαφος
έναντι του ‘’μικρότερου’’ αδερφού του, λόγω μεγα-
λύτερου ρεζερβουάρ και κατά συνέπεια μεγαλύτε-
ρης αυτονομίας. Την ώρα που οι υποψήφιοι αγορα-
στές δείχνουν να αδιαφορούν για τα επιπλέον κιλά, Μια από τις πιο πολυπόθητες σέλες της αγοράς.
Μεγάλα τμήματα πλούσιου αφρώδους θα
το νέο αναβαθμισμένο μοτέρ διαχειρίζεται καλύτε- κρατήσουν οδηγό και συνεπιβάτη ξεκούραστους
ρα το εξτρά βάρος, ειδικότερα όταν η μοτοσικλέτα για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
έχει πλήρες φορτίο.
Σχεδιασμός –Άνεση – Εργονομία
Για πολλούς, ίσως αποτελεί την πιο πολυπόθη-
τη σέλα της αγοράς, ενδεικτικό της άνεσης και του
πλουσιοπάροχου εξοπλισμού που απολαμβάνει ο
αναβάτης, όταν βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός GS
Adventure. Αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος της
επιτυχίας του, η ευκολία που προσφέρει στον οδη-
γό του σε όλα τα επίπεδα, σε σημείο που δεν θέλεις
να κατέβεις. Η ξεκούραση είναι άγνωστη λέξη, συ-
μπεριλαμβανομένου και του συνεπιβάτη, χάρη στην
αφράτη και με μεγάλα τμήματα σέλα. Το μεγάλο Ιδού η πηγή του ‘’κακού’’ και η μεγαλύτερη
αλλαγή στο νέο μοντέλο. Εξωτερικά ο κινητήρας
ύψος της στα 890 / 910 χιλιοστά, ανάλογα τη ρύθ- μοιάζει ίδιος, όμως στο εσωτερικό έχει υποστεί
μιση, δεν αποτελεί πρόβλημα, αφού ο μακρύς κα- εκτεταμένες αλλαγές με αποκορύφωμα την
τάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει λύσεις για κά- προσθήκη συστήματος μεταβλητού χρονισμού
βαλβίδων. Τα κυβικά αυξηθήκαν και οι επιδόσεις
θε σωματότυπο. Η ζελατίνα προστατεύει τον οδηγό εκτοξεύθηκαν.
από τον αέρα και μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκο-
λα ακόμα και με το ένα χέρι, μέσω ενός περιστρο- σε κατωφέρεια. Το μεγάλο τιμόνι φιλοξενεί όλους
φικού διακόπτη. Επιπλέον, η εκκίνηση του κινητήρα τους απαραίτητους διακόπτες, που δίνουν πρόσβα-
μπορεί να γίνει με το πάτημα ενός κουμπιού και με ση σε χρήσιμες λειτουργίες, όπως ρύθμιση αναρτή-
τα κλειδιά στην τσέπη, χάρη στο σύστημα keyless σεων, χαρτογράφηση κινητήρα, φλας, μίζα, θερμαι-
ride. Το σύστημα Hill Start Control, μέρος του στά- νόμενα γκριπ και σέλα, προβολάκια, αλλά και σε ότι
νταρ εξοπλισμού, κρατάει ενεργοποιημένα τα φρέ- έχει να κάνει με την διαχείριση των υποενοτήτων
να αυτόματα, όταν εντοπίσει κλίση στο οδόστρωμα της έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών, η οποία βρί-
μεγαλύτερη από 5 μοίρες είτε σε ανωφέρεια είτε σκεται πλέον στο πακέτο του στάνταρ εξοπλισμού.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα