Page 35 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 35

BMW S 1000 XR 2020


        σμένος κινητήρας ζυγίζει 5 κιλά λιγότερα και έχει        ΤΕΧΝΙΚΑ
        αναθεωρημένες  σχέσεις  μετάδοσης.  Οι  τρεις  με-       ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        γαλύτερες ταχύτητες 4η, 5η και 6η έχουν «μακρύ-
                                                                                                         999
        νει» για να μειωθεί ο θόρυβος, η κατανάλωση καυ-         Κυβισμός (κ.εκ.)                   80 X 49,7
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        σίμου και το επίπεδο στροφών του κινητήρα, ειδικά       Κινητήρας  Συμπίεση (:1)                 12,5
        για την οδήγηση στην εθνική οδό. Αυτό αποδεικνύ-         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           165/11000
                                                                                                   11,6/9250
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        εται και στην πράξη με τη μέση κατανάλωση να μην         Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                          20
        ξεπερνάει τα 6,6 λ./100 χλμ.                             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          6,6
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                           Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             250+
          Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών είναι κατά 2,1
        κιλά ελαφρύτερο και στενότερο, ειδικά στο σημείο         Τύπος                  Αλουμινέο δύο δοκών
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                               Ανεστραμμένο
        ανάμεσα στο γόνατα του αναβάτη, ταυτόχρονα όμως                                    πιρούνι 45χιλ, ESA
        προσφέρει ακαμψία και ευκολία στο χειρισμό. Αφαί-       Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    150
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Μονό αμορτισέρ, ESA
        ρεση βάρους 2,1 κιλά από το πλαίσιο εκ των οποίων        Διαδρομή (χλστ.)                        150

        1,6 από το νέο ψαλίδι. Στο νέο ελαφρύτερο κατά 1,6       Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/265, 2Ε, ABS
        κιλά ψαλίδι έχει στηριχτεί ένα μονό αμορτισέρ χω-        Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        ρίς μοχλικό, μια διάταξη που προσφέρει αμεσότερες       Ελαστικά    Ελαστικό Π            190/55-17’’
        αντιδράσεις  και  μεγαλύτερη  κατευθυντικότητα.  Το
        νέο S 1000 XR διαθέτει την τελευταία γενιά αναρτή-       Μήκος (χλστ.)                          2333
        σεων της BMW Motorrad Dynamic ESA (Electronic           Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               917
        Suspension Adjustment), με δύο λειτουργίες από-          Μεταξόνιο (χλστ.)                      1522
                                                                 Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         840
        σβεσης (Road, Dynamic) και αυτόματη αντιστάθμιση         Βάρος (κιλά)                            226
        φορτίου. Διαθέτει νέες βαλβίδες και νέο λογισμικό
        λειτουργίας για τον έλεγχο της ανάρτησης, με αποτέ- στους καρπούς και χωρίς να τοποθετεί τον κορμό

        λεσμα πιο ξεκούραστη και ευέλικτη οδήγηση. Το φά- σου σε περίεργες γωνίες. Το νέο XR είναι μια μοτο-
        σμα προσαρμογής του τείνει πλέον στο πιο μαλακό,  συκλέτα που όχι μόνο θέλεις, αλλά και μπορείς να
        αφού η απόσβεση έχει μεγαλύτερη διαδρομή, ακό- την κυκλοφορείς όλη μέρα. Παίρνεις λοιπόν ένα κι-
        μα και στην πιο hardcore Dynamic ρύθμιση, χωρίς  νητήρα από S1000RR, κατεβάζεις το όριο περιστρο-
        να σημαίνει ότι ο σπορ χαρακτήρας έχει αλλοιωθεί.     φής  μεταφέροντας  τσουβάλια  ροπής  στις  μεσαίες
          Στο δρόμο                                           και αμέσως έχεις ένα εξαγριωμένο XR έτοιμο να κα-
          Πολύ καλή η θεωρία, αλλά στην περίπτωση του  ταπιεί χιλιόμετρα με εκκωφαντικό τρόπο και ρεπρίζ
        1000 XR η πράξη είναι αυτή που σε κερδίζει κα- που ντροπιάζουν 1000αρια περασμένης δεκαετίας.

        τά κράτος. Μέσω του αναθεωρημένου εργονομικού  Η απόδοση είναι άμεση σε κάθε στρέψη του δεξι-
        τριγώνου,  νιώθεις  περισσότερο  συμμετοχικός  και  ού καρπού, ανεξαρτήτως στροφών και επιλεγμένης
        ‘’συνδεδεμένος’’ με τη μοτοσυκλέτα. Η θέση οδή- σχέσης. Τα στάματα - ξεκίνα στην πόλη δεν είναι το
        γησης έχει πιο σπορ προσανατολισμό, αλλά συνεχί- φόρτε του, ούτε το μέρος για το οποίο προορίζεται να
        ζει να είναι ξεκούραστη χωρίς να μεταφέρει βάρος  περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40