Page 39 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 39
BMW R 1250 GS Adventure Exclusive
ρα, είναι έτοιμες να υποδεχτούν βαλίτσες αποθή-
κευσης του εκδρομικού υλικού. ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Στο δρόμο
Πως γίνεται κάτι τόσο μεγάλο και επιβλητικό να Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, Boxer
1254
Κυβισμός (κ.εκ.)
είναι συνάμα τόσο φιλικό; Ακόμα δεν έχω κατα- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 102,5 X 76
12.5
φέρει να εξηγήσω αυτή την αντίφαση χρησιμοποι- Συμπίεση (:1) 136/7750
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ώντας σκέτη τη λογική μου. Μόνο μέσω της οδή- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 14,6/6250
γησης μπορεί κάτι τέτοιο να καταστεί εφικτό, όταν Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
30
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
περνούν βαθιά στη συνείδηση σου αφιλτράριστα Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6.8
μηνύματα, ότι ο γίγαντας με την τεράστια περιβολή, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230+
διαθέτει συμπεριφορά μικρού παιδιού που σε κα- Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
θηλώνει. Εκεί ακριβώς έγκειται και η εμπορική επι- Αναρτ. Ε / Ρυθμίσεις Mονό αμορτισέρ Sachs
Διαδρομή (χλστ.)
210
τυχία έναντι των ανταγωνιστών, αφού μιλάμε για το Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτ. Π / Ρυθμίσεις Mονό αμορτισέρ Sachs
πιο πολυχρηστικό adventure εκεί έξω. Εγνωσμένη Διαδρομή (χλστ.) 220
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/305 χλστ., 4Ε ακτινική, ABS
η αξία του και σε θέματα άνεσης, με τα premium Φρένα Π (χλστ.) Δ/276 χλστ., 2Ε, ABS
χαρακτηριστικά να συντροφεύουν τον αναβάτη σε Ελαστικό Ε 120/70-19’’
κάθε διεκπεραιωτική διαδρομή, τσάρκα, ή ταξίδι. Ελαστικά Ελαστικό Π 170/60-17’’
Η μεγάλη μετωπική επιφάνεια, η ζελατίνα και το
30λιτρο ρεζερβουάρ με τα φουσκωμένα καλύμμα-
τα, δημιουργούν ένα εύρωστο προσωπικό ‘’φρού- Μήκος (χλστ.) 2270
Πλάτος (χλστ.)
980
ριο’’ και υψώνουν τείχος προστασίας, έναντι των Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1504
στοιχείων της φύσης. Αέρας, βροχή, σκόνη, πέ- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 890/910
Βάρος (κιλά)
268
τρες, τίποτα δεν μπαίνει εμπόδιο στις ορέξεις σου.
Ο κορμός παραμένει όρθιος και το εργονομικό γαριά έδειξε 268 κιλά πλήρης υγρών, που σημαίνει
τρίγωνο είναι το καταλληλότερο για να καλύπτεις + 5 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, όμως
μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις. Κάθεσαι ανα- η αύξηση ροπής και ιπποδύναμης μπορεί με ευκολία
παυτικά στην σέλα-αφρό, απλώνεις τα χέρια στο να απορροφήσει το εξτρά βάρος. Οδηγικά τίποτα δεν
φαρδύ τιμόνι, τοποθετείς τα πόδια στις εσοχές του έχει αλλάξει με τη φιλικότητα να πρωτοστατεί και τη
ρεζερβουάρ και τα κύτταρα του εγκεφάλου σου, γε- δύναμη να αποδίδεται γραμμικά χωρίς ξεσπάσμα-
μίζουν απόλαυση. Βέβαια αυτά είναι λίγο έως πολύ τα, καθιστώντας το GS απόλυτα διαχειρίσιμο σε
γνωστά και έχουν μεταφερθεί αναλλοίωτα σε κάθε κάθε περίπτωση. Άμεσος ψεκασμός και παροιμι-
γενιά, με τη μεγάλη αλλαγή να εντοπίζεται στα σπλά- ώδης αμεσότητα σε κάθε στρέψη του δεξιού καρ-
χνα του GS και συγκεκριμένα στον αειθαλή Boxer ο πού με 14,6 κιλά ροπής να σε κλοτσάνε στην πλά-
οποίος φαίνεται ότι έχει ανακαλύψει το ελιξίριο της τη, όταν εσύ θελήσεις. Αξιοσημείωτη η ικανότητα
νεότητας. Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβί- του Γερμανικού μοντέλου σε κάθε πεδίο χρήσης.
δων, συντροφεύει πλέον κάθε άνοιγμα του γκαζιού, Στην πόλη, μόνο ο περίσσιος όγκος σε πολύ στενά
εκτοξεύοντας τις επιδόσεις του νέου μοντέλου. Η ζυ- περάσματα θα καταφέρει να σε ακινητοποιεί.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα