Page 43 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 43
CFMOTO 800MT Touring
σματα ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη.
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του 800ΜΤ σε
συνδυασμό με το ψαλίδι αλουμινίου, προσφέρουν Τύπος 2K, 4T, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
799
μέγιστη ακαμψία και σταθερότητα σε κάθε πεδίο Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 Χ 65,7
χρήσης, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό διατίθεται και Συμπίεση (:1) 12,7
stabilizer τιμονιού για καλύτερη απορρόφηση των Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 95/9000
7,85/7500
ανεπιθύμητων κραδασμών. Οι αναρτήσεις προέρ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
χονται από την KYB και αποτελούνται από ένα πλή- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19
ρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι με δια- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,8
δρομή 160 χιλιοστά και ένα μονό αμορτισέρ με Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι ΚΥΒ 41 χιλ. ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
επαναφοράς με διαδρομή 150 χιλιοστά. Τα φρένα Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 160
φέρουν την υπογραφή της J.Juan, με δυο δίσκους Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ ΠΕ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)
150
320 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
καθώς και δίσκο 260 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
110/80-19’’
Ελαστικό Ε
βόλων πίσω. Αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17’’
800ΜΤ εξοπλίζεται με cornering ABS για ασφαλείς
επιβραδύνσεις ακόμα και υπό κλίση. Ο εμπρός τρο-
χός των 19 ιντσών τονίζει τις εκτός δρόμου δυνα- Μήκος (χλστ.) 2234
853
Πλάτος (χλστ.)
τότητες του μοντέλου με τα tubeless ελαστικά της Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1531
Maxxis να είναι διαστάσεων 110/80-19 και 150/70- Ύψος σέλας (χλστ.) 825
231
Βάρος (κιλά)
17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του είναι
231 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων. κινητήρας παρέχει αρκετή ροπή χαμηλά για να ξε-
Στο δρόμο γλιστρά αβίαστα από κάθε εμπόδιο, διατελώντας
Το 800ΜΤ εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο ικανοποιητικά τα commuter καθήκοντα του. Μο-
και στο δρόμο, τις αρετές που το συνοδεύουν σε ναδικό παράπονο η μέτρια απαγωγή θερμότητας
τεχνικό και εξοπλιστικό επίπεδο. Παρά το σεβαστό από το ψυγείο, το οποίο συσσωρεύει αρκετή ζέστη
όγκο του είναι άκρως φιλικό στη χρήση, χάρη στο στα πόδια του αναβάτη δυσκολεύοντας την οδήγη-
εξαιρετικό ζύγισμα που προσφέρει ευελιξία σε κά- ση σε πολύ ζεστές μέρες. Με την ίδια ευκολία, το
θε συνθήκη, ενώ η βολική θέση οδήγησης που σου 800ΜΤ μπορεί να ταξιδέψει άνετα στον αυτοκινη-
επιτρέπει να κάθεσαι μέσα στη μοτοσυκλέτα, διευ- τόδρομο με ταχύτητες κοντά στα 160χλμ./ώρα, με
κολύνει σε επιτόπιες μανούβρες και στατικές μετα- σωστή ανεμοκάλυψη και εξαιρετική σταθερότητα
τοπίσεις. Στην πυκνή κίνηση, χάρη στο κοφτερό τι- από το άκαμπτο πλαίσιο. Η τελική του ξεπερνάει τα
μόνι που βρίσκεται ψηλά πάνω από τους καθρέπτες 200χλμ./ώρα, με ανάλογο κόστος σε κατανάλωση
των αυτοκινήτων ελίσσεσαι χωρίς δισταγμό, ενώ ο και κραδασμούς κοντά στα κόκκινα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα