Page 45 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 45

CFMOTO 700 CL-X Sport



          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          Αντικρύζοντας το  CFMOTO 700CL-X Sport θαρ-
        ρείς ότι πρόκειται για μια περίτεχνη custom κατα-
        σκευή. Η σχεδίαση του βασίζεται άμεσα στην café
        racer  αισθητική,  υπογραμμίζοντας  τον  ασφάλτινο
        σπορ προσανατολισμό της. H Kiska έχει δημιουρ-
        γήσει μια ξεχωριστή και πανέμορφη κατασκευή, η

        οποία ανακατεύει περίτεχνα το κλασικό με το μο-
        ντέρνο σε σωστές αναλογίες. Πλάι στις ρετρό ανα- Για την πληροφόρηση του αναβάτη έχει
        φορές του στρογγυλού προβολέα, των κλιπ-ον με         επιστρατευτεί μια στρογγυλή LCD οθόνη υψηλής
        τους  bar  end  καθρέπτες,  του  μονόσελου  και  του   ευκρίνειας, η οποία όμως δεν διαθέτει δυνατότητα
                                                              συνδεσιμότητας ενώ οι αλλαγές των ενδείξεων
        κοντού τελικού, έρχονται να προστεθούν σύγχρο- γίνονται χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL
        να χαρακτηριστικά όπως η αεροπορικού τύπου τά-        και ADJ.
        πα  ρεζερβουάρ,  το  μασκάκι  οργάνων  και  η  βά-

        ση της πινακίδας στο πίσω τροχό. Ο φωτισμός του
        μοντέλου είναι εξολοκλήρου LED, ενώ ο μπροστι-
        νός προβολέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας
        DRL, ρυθμίζει αυτόματα την ένταση του ανάλογα με
        τις εξωτερικές συνθήκες. Παράλληλα τα φλάς δια-
        θέτουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης. Φυσικά,
        η αναφορά στο γράμμα Χ είναι έκλδηλη σε ολόκλη-       Η δερμάτινη σέλα, με ύψος 795 χιλιοστά, δίνει
        ρο το σχεδιασμό του. Από τη μάσκα του προβολέα,       εύκολη πρόσβαση στον αναβάτη, ενώ προσφέρει
                                                              επαρκή άνεση ακόμα και σε πολύωρη χρήση. Το
        τα πλαϊνά καλύμματα του ρεζερβουάρ, και το μπρο- μονόσελο look της ουράς αφήνει ελάχιστο χώρο
        στινό  φτερό,  μέχρι  τον  κινητήρα  το  πίσω  φανάρι   για το συνεπιβάτη.

        και τους λαιμούς της εξάτμισης. Οι carbon look λε- μό τοποθετημένο προς τα εμπρός. Τα μαρπσιε δεν
        πτομέρειες σε ολόκληρο το σώμα της μοτοσυκλέ- έχουν αλλάξει θέση σε σχέση με το Heritage, ώστε
        τας και η διχρωμία με τα βαμμένα τμήματα στο φτε- να μην επηρεάζουν αρνητικά τα προσφερόμενα επί-
        ρό, τους αεραγωγούς στο ρεζερβουάρ και την ουρά  πεδα άνεσης. Η δερμάτινη σέλα, με ύψος 795 χιλιο-
        αποπνέουν δυναμισμό και πολυτέλεια, ενώ αναδει- στά, δίνει εύκολη πρόσβαση στον αναβάτη, αφήνει
        κνύουν το υψηλό επίπεδο κατασκευής του 700CL- με ευκολία τα δύο του πόδια να πατήσουν στο έδα-
        X Sport, το οποίο είναι αντιστρόφως ανάλογο της  φος, ενώ προσφέρει επαρκή άνεση ακόμα και σε
        προσιτής τιμής του.                                   πολύωρη χρήση. Στο πίσω μέρος, το μονόσελο look
          Εργονομία – Άνεση                                   της ουράς αφήνει ελάχιστο χώρο για το συνεπιβά-

          Η σπορ και πιο επιθετική εργονομία συντάσσεται  τη, ο οποίος δεν έχει χειρολαβές να στηριχτεί ενώ
        με τις café racer προσδοκίες που επιτάσσουν τιμό- το πλαστικό τμήμα που καλείται να κάτσει γλιστρά-
        νι κλιπ-ον και χαμηλή θέση οδήγησης με τον κορ- ει αρκετά. Για την πληροφόρηση του αναβάτη έχει













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50