Page 49 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 49
Daytona Explorer 125
Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Με μία πρώτη ματιά, η όψη της Daytona Explorer
125 μπορεί να σε ξεγελάσει, αφού το μπροστινό
μέρος είναι αρκετά «φουσκωμένο», γεγονός που
δε θυμίζει σε τίποτα την λεπτοκαμωμένη εμφάνιση
των μικρών 125. Αντιθέτως, διαθέτει αρκετά στοι-
χεία εμπνευσμένα από τα μεγάλα γερμανικά δι-
κύλινδρα boxer adventure, τις μοτοσυκλέτες που
θέσπισαν τα στάνταρ στην κατηγορία αυτή. Χαρα-
κτηριστικό παράδειγμα, ο μπροστινός ασύμμετρος Ευανάγνωστα τα αναλογικά όργανα «παλιάς
προβολέας τεχνολογίας LED που σε συνδυασμό σχολής». Αρκετά βολική η χρήση της ένδειξης
με το ψηλό ρύγχος και τη φιμέ ζελατίνα, θα κάνει ταχύτητας.
πολλούς στο φανάρι να αναρωτηθούν. Το ρεζερ-
βουάρ με τη σειρά του προσδίδει όγκο με τη χωρη-
τικότητά του να αγγίζει τα 15 λτ., ένα νούμερο που
δε συναντάς εύκολα στα 125 κ.εκ.
Τα προστατευτικά κάγκελα χαμηλά στον κινητή-
ρα, η αρκετά πρακτική σχάρα, οι χούφτες στο τι-
μόνι και το ανάποδο μπροστινό αποτελούν ένα ση-
μαντικό «μπόνους» στον περιπετειώδη χαρακτήρα
του μοντέλου. Βέβαια, δε θα μπορούσε να λέει ότι Σέλα που θα χωρέσει άνετα δύο άτομα, ενώ έχει
επαρκές αφρώδες για να σε κρατήσει ξεκούραστο
είναι on-off αν δεν είχε και τους ανάλογους «χω- στην πολύωρη οδήγηση. Ο αναβάτης κάθεται
μάτινους» τροχούς. Για το λόγο αυτό, η Daytona σχετικά χαμηλά με τον συνεπιβάτη λίγο ψηλότερα,
εξοπλίζει το Explorer 125 με ακτινωτές ζάντες 19” ωστόσο το σώμα σχηματίζει φυσιολογικές γωνίες.
εμπρός - 17” πίσω και ελαστικά με on-off χάραξη. βρίσκονται λίγο πιο μπροστά από τη θέση του, δη-
΄Ανεση - Εργονομία μιουργώντας έτσι ένα ξεκούραστο εργονομικό τρί-
Μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας με παρό- γωνο.
μοιες διαστάσεις σχεδόν μετριούνται στα δάχτυλα Με τη σειρά της, η σέλα έχει αρκετό αφρώδες
του ενός χεριού. Η θέση οδήγησης του Daytona για να σε κρατήσει άνετο στην πολύωρη οδήγη-
Explorer 125 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην ση ακόμα και μέσα στην πόλη, με τον πίσω συνεπι-
«ξενίσει» κανένα αρχάριο αναβάτη αλλά και κανέ- βάτη να κάθεται λίγο ψηλότερα έχοντας όμως στη
να έμπειρο, αφού ο καθένας θα αισθανθεί οικεία διάθεσή του τις αρκετά πρακτικές χειρολαβές. Ο
στη σέλα του. Το τιμόνι βρίσκεται στο κατάλληλο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση
ύψος με τα χέρια να σχηματίζουν σχετικά μεγάλη μέσω ευανάγνωστων αναλογικών οργάνων, ενώ
περιεχόμενη γωνία λόγω του μεγέθους του, ενώ οι διακόπτες είναι απλοί και εύκολοι στη λειτουρ-
ο αναβάτης κάθεται σχετικά χαμηλά και μέσα στη γία τους.
μοτοσυκλέτα, αφού η απόσταση από το έδαφος Κινητήρας
βρίσκεται στα 850 χλστ. Τα μαρσπιέ του αναβάτη Όπως μαρτυράει και το όνομά του, το Daytona
Eπιστροφή στα περιεχόμενα