Page 47 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 47
CFMOTO 700 CL-X Sport
Eco και Sport, διαφοροποιούν ανάλογα την απόδο-
ση και την απόκριση του κινητήρα. Η μέση κατανά- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
λωση καυσίμου βρίσκεται κοντά στα 5,8 λίτρα, αλλά
το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ - 13,5 λίτρα- Τύπος 2K, 4T, Y/Ψ
693
Κυβισμός (κ.εκ.)
μειώνει τα επίπεδα αυτονομίας αν οι ρυθμοί ανέ- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 64
βουν. Συμπίεση (:1) 11,6
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 74/8500
6,9/7000
Το CFMOTO 700CL-X Sport δομείται γύρω από Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο συνερ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5
γάζεται με ένα ενισχυμένο ψαλίδι αλουμινίου για Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,8
μεγαλύτερη ακαμψία του συνόλου. Τα περιφερει- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ακά ανεβάζουν το επίπεδο, για τους πιο απαιτητι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι ΚΥΒ 41 χιλ. ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
150
κούς της σπορ οδήγησης. Οι αναρτήσεις προέρ- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ ΠΕ, ΑΕ
Αν. Π / Ρυθμίσεις
χονται από την KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι 41 Διαδρομή (χλστ.) 150
χιλιοστών, πλήρως ρυθμιζόμενο μέσω των δύο Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 4Ε, ABS
Δ/260, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
εμπρός καλαμιών, ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθ- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
μίζεται σε προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
επαναφοράς. Το CL-X Sport εξοπλίζεται με μονο-
μπλοκ ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες από την κο-
ρυφαία σειρά Stylema της Brembo-βγάζουν μάτι Μήκος (χλστ.) 2090
Πλάτος (χλστ.)
795
- καθώς και διπλούς δίσκους μαργαρίτα 300 χιλι- Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1436
οστών μπροστά, ενώ πίσω φοράει 2πίστονη δα- Ύψος σέλας (χλστ.) 795
205
Βάρος (κιλά)
γκάνα με δίσκο 260 χιλιοστών. Το δικάναλο ABS
είναι της Continental. Οι 5-μπρατσες αλουμινέ- στο πυκνό μποτιλιάρισμα, αφού χάρη στη μικρο-
νιες ζάντες των 17 ιντσών «ντύνονται» με ελαστι- καμωμένη σιλουέτα του καταφέρνει και «εξαφανί-
κά δρόμου Maxxis MA ST2 σε διαστάσεις 120/70 ζει» το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Πέρα από τις δι-
και 180/55 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το βά- αδικαστικού χαρακτήρα μεταβάσεις, το μενού του
ρος του 700CL-X Sport ανέρχεται στα 205 κιλά CL-X Sport περιλαμβάνει βόλτες τα Σαββατοκύ-
πλήρες υγρών. ριακα, ταξίδια στον ανοιχτό δρόμο και απολαυστι-
Στο δρόμο κές στριφτερές διαδρομές. Σε αυτές τις συνθήκες
Η ύπαρξη κλιπ-ον και η χαμηλότερη και πιο επι- θα ξεδιπλώσει το πλούσιο ταλέντο του, δικαιολο-
θετική θέση οδήγησης, δίνουν προτεραιότητα στα γώντας απόλυτα τη φιλοσοφία κατασκευής του και
σπορ χαρακτηριστικά του CL-X, χωρίς ωστόσο να τον όρο Sport στην ονομασία του. Η σωστή κατα-
δημιουργούν κούραση στον αναβάτη σε σφιχτές νομή βάρους και το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρουν
αστικές συνθήκες. Το εντυπωσιακό μοντέλο της τα μέγιστα στην επίτευξη της απαιτούμενης σταθε-
CFMOTO εξακολουθεί να ελίσσεται με ευκολία ρότητας σε όλες τις συνθήκες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα