Page 50 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 50

Daytona Explorer 125














































        Explorer 125 εφοδιάζεται με ένα νέο μονοκύλιν- αποδεκτά νούμερα της καθημερινής χρήσης, των 3
        δρο τετράχρονο κινητήρα 125 κ.εκ. με 4 βαλβί- λτ./100 χλμ. Τώρα αν αναλογιστείς πως το ρεζερ-
        δες επί κεφαλής και τη συμπίεση να ορίζεται στο  βουάρ έχει χωρητικότητα 15 λτ., διαπιστώνεις πως

        10,8:8,  πληρώντας  τις  αυστηρές  προδιαγραφές  η αυτονομία του μπορεί να αγγίξει τα 500 χλμ., γε-
        Euro 5. Η κίνηση μεταφέρεται στο πίσω τροχό μέ- γονός που θα σε κάνει να ξεχάσεις τις επισκέψεις
        σω ενός 5τάχυτου κιβωτίου, με την συνολική του  στο βενζινάδικο.
        απόδοση να ορίζεται στους 12,2 ίππους με μέγιστη       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        ροπή 9,5 Nm, νούμερα που χαρίζουν τελική πάνω          Η γνωστή λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαι-
        από 100 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία του έχει αναλά- σίου βρίσκει εφαρμογή και στo Daytona Explorer
        βει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI, ενώ  125, το οποίο κρύβεται επιμελώς από τα πλαστικά
        ένα ψυγείο λαδιού σε συνδυασμό με τις ψύκτρες  μέρη της μοτοσυκλέτας. Ατσάλινο είναι και το ψα-

        αέρα της κεφαλής,  δεν αφήνουν τον κινητήρα να  λίδι που εφοδιάζεται με ένα απλό μονό αμορτισέρ,
        ανεβάσει υψηλές θερμοκρασίες. Σημαντική και μη  σε αντίθεση με μπροστά, όπου συναντάμε ένα usd
        αμελητέα προσθήκη, είναι η εκκίνηση του κινητή- πιρούνι διαδρομής 150 χλστ. χωρίς ρυθμίσεις. Το
        ρα με μανιβέλα θυμίζοντας μοτοσυκλέτες της «πα- ανάποδο μπροστινό σύστημα μαζί με τους ακτινω-
        λιάς σχολής». Η μέση κατανάλωση που μετρήσα- τούς τροχούς των 19 και 17 ιντσών αντίστοιχα, είναι
        με κατά τη διάρκεια των δοκιμών, κυμαίνεται στα  αυτά που δίνουν στο μικρό adventure τις ανάλογες









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55