Page 54 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 54
Daytona 350 T2
σή τους. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε δύο kg-m ροπής στις 7.500σαλ. αντίστοιχα. Το σύστημα
θέσεις χαμηλή-ψηλή, καλύπτοντας ένα μεγάλο εύ- ηλεκτρονικού ψεκασμού όπως και η ECU προέρχε-
ρος αναβατών. Η τεχνολογία keyless νέας γενιάς ται από την Bosch, προσφέροντας δύο χαρτογρα-
GEN 2.5 αναλαμβάνει το ηλεκτρικό κλείδωμα του φήσεις (Eco-Sport), ενώ η νέα μέθοδος χύτευσης
κεντρικού διακόπτη, της σέλας και της τάπας του του κυλίνδρου έχει ως αποτέλεσμα τα λεπτότερα
ρεζερβουάρ-τα οποία ξεκλειδώνουν με την χρήση τοιχώματα και την αύξηση των διόδων ψυκτικού για
πλήκτρων στο τιμόνι- ενώ και το τιμόνι κλειδώνει καλύτερη απαγωγή της θερμότητας. Στο συγκεκρι-
ηλεκτρικά για μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο περιπετει- μένο τομέα συμβάλλει και η προσθήκη του ψυγείου
ώδης χαρακτήρας υπογραμμίζεται από τα προστα- λαδιού μαζί με την αύξηση της επιφάνειας του κε-
τευτικά κάγκελα από σωλήνες ατσαλιού διαμέτρου ντρικού ψυγείου και το μεγαλύτερης διαμέτρου βε-
29 χιλιοστών για ανώδυνες πτώσεις, τις προστα- ντιλατέρ. Μεγαλύτερο είναι επίσης και το φιλτρο-
τευτικές χούφτες χεριών με ενίσχυση αλουμινίου κούτι, κατά 30% σε σύγκριση με του 310, ενώ η
και τη σχάρα – προέκταση φτερού για τοποθέτηση νέα σύνδεσή του, προσφέρει βελτιωμένη ροπή στις
top box. χαμηλές στροφές. Το 350 Τ2 διαθέτει επίσης μονό-
Κινητήρας δρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη για πιο προ-
Στο επίκεντρο του νέου Τ2 βρίσκεται ο ολοκαί- βλέψιμη συμπεριφορά σε απότομο κατέβασμα τα-
νουργιος τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυ- χυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, και πιο ελαφριά
κτος κινητήρας των 348 κ.εκ., με δύο εκκεντρο- αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
φόρους επικεφαλής και λίπανση υγρού κάρτερ, ο Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
οποίος αποδίδει 39,5 ίππους στις 9.500σαλ. και 3,3 Το ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης σε
Eπιστροφή στα περιεχόμενα