Page 55 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 55

Daytona 350 T2


        συνδυασμό  με  το  αλουμινένιο  ψαλίδι  επιτυγχά-
        νουν την απαιτούμενη ακαμψία διατηρώντας πα-             ΤΕΧΝΙΚΑ
        ράλληλα  το  βάρος  σε  χαμηλά  επίπεδα.  Από  τις       ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        σημαντικότερες  βελτιώσεις  που  έχει  δεχθεί  το        Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                                                         348
        νέο 350 Τ2, είναι οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις          Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)         84,5 Χ 62
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. και μονό αμορ-            Συμπίεση (:1)                     39,5/9500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        τισέρ μεγαλύτερου εμβόλου, αμφότερα με μεγα-             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 3,3/7500
        λύτερες διαδρομές και νέο set-up ρυθμίσεων για           Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                         17,5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά.  Η προσθή-              Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,6
        κη των φρένων από την J.Juan-μέλος του ομίλου            Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             160+
        της  Brembo-με  μεγαλύτερης  διαμέτρου  δίσκους          Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        320χιλ.μπροστά και 265 πίσω καθώς και το δικά-           Αν. Ε / Ρυθμ.   Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ.
                                                                                                         134
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        ναλο ABS της Bosch, ανεβάζουν το επίπεδο ασφά-          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Monoshock
                                                                                                         Δ/Α
        λειας. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών μπροστά       Διαδρομή (χλστ.)             Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        και 17 ιντσών πίσω και τυλίγονται με tubeless ελα-       Φρένα Π (χλστ.)              Δ/265, 1Ε, ABS
        στικά  διαμέτρου  110/80-19  και  160/60-17  αντί-
        στοιχα.                                                 Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/80-19’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  160/60-17’’
          Στο δρόμο
          Η ξεκάθαρη πρόθεση του νέου 350 Τ2 να εξυ-
        πηρετήσει  διαφορετικούς  σκοπούς  και  στόχους          Μήκος (χλστ.)                          2135
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         850
        χωρίς  να  υπολείπεται  σε  αποτελεσματικότητα,         Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1420
        επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση του μεγα-             ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     830
                                                                                                         196
                                                                 Βάρος (κιλά)
        λύτερου κινητήρα και των νέων περιφερειακών.
        Πράγματι,  το  350αρι  μοτέρ  ταιριάζει  γάντι  στον  λον για εύκολες και άνετες μεταβάσεις, ανεξάρ-
        πολλαπλό ρόλο του Τ2 εντός και εκτός δρόμου. Η  τητα  από  το  πεδίο  χρήσης.  Μέσα  στην  πόλη  το
        διαφορά στην ισχύ είναι άμεσα αντιληπτή από τις  350 Τ2 τα πηγαίνει περίφημα. Ευέλικτο με σω-
        χαμηλές στροφές, με γεμάτη και μεστή απόδοση  στό ζύγισμα, παραμένει ασφαλές στις απότομες
        ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο 6αρι  εναλλαγές κατεύθυνσης και καταφέρνει να ελι-
        κιβώτιο.  Με  την  ωφέλιμη  περιοχή  να  βρίσκεται  χθεί  χωρίς  πρόβλημα  ανάμεσα  στα  αυτοκίνητα.
        κοντά στις μεσαίες στροφές, μπορείς να κινείσαι  Παράλληλα,  ο  μαλακός  συμπλέκτης  κρατάει  το
        άνετα, γρήγορα και με λογική κατανάλωση, ενώ  χέρι ξεκούραστο στα συνεχή ανεβοκατεβάσματα

        το στροφάρισμα ψηλά στα κόκκινα θα ξεκλειδώ- ταχυτήτων,  ενώ  η  βελτιωμένη  απαγωγή  θερμό-
        σει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη με αντίκτυπο τι- τητας από το μοτέρ είναι ευεργετική μέσα στην
        μές πάνω από τα 4,6 λίτρα της μέσης κατανάλω- κίνηση και ιδιαίτερα τις ζεστές μέρες. Εκτός των
        σης,  αλλά και κραδασμούς οι οποίοι θα γίνουν  τειχών της πόλης, το 350 ταξιδεύει  ξεκούραστα
        περισσότερο  αισθητοί  μετά  τα  130  χλμ./ώρα.  Η  με  ταχύτητες  στα  120-130χλμ./ώρα  και  την  ζε-
        όρθια θέση οδήγησης με το ψηλά τοποθετημένο  λατίνα στην ψηλή θέση να προστατεύει επαρκώς
        φαρδύ τιμόνι  προσφέρει το κατάλληλο περιβάλ- από τον αέρα.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60