Page 55 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 55
Daytona 350 T2
συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι επιτυγχά-
νουν την απαιτούμενη ακαμψία διατηρώντας πα- ΤΕΧΝΙΚΑ
ράλληλα το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Από τις ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σημαντικότερες βελτιώσεις που έχει δεχθεί το Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
348
νέο 350 Τ2, είναι οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 84,5 Χ 62
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. και μονό αμορ- Συμπίεση (:1) 39,5/9500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
τισέρ μεγαλύτερου εμβόλου, αμφότερα με μεγα- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,3/7500
λύτερες διαδρομές και νέο set-up ρυθμίσεων για Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
17,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά. Η προσθή- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,6
κη των φρένων από την J.Juan-μέλος του ομίλου Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 160+
της Brembo-με μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
320χιλ.μπροστά και 265 πίσω καθώς και το δικά- Αν. Ε / Ρυθμ. Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ.
134
Διαδρομή (χλστ.)
ναλο ABS της Bosch, ανεβάζουν το επίπεδο ασφά- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock
Δ/Α
λειας. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών μπροστά Διαδρομή (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
και 17 ιντσών πίσω και τυλίγονται με tubeless ελα- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε, ABS
στικά διαμέτρου 110/80-19 και 160/60-17 αντί-
στοιχα. Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19’’
Ελαστικό Π
160/60-17’’
Στο δρόμο
Η ξεκάθαρη πρόθεση του νέου 350 Τ2 να εξυ-
πηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς και στόχους Μήκος (χλστ.) 2135
Πλάτος (χλστ.)
850
χωρίς να υπολείπεται σε αποτελεσματικότητα, Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1420
επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση του μεγα- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830
196
Βάρος (κιλά)
λύτερου κινητήρα και των νέων περιφερειακών.
Πράγματι, το 350αρι μοτέρ ταιριάζει γάντι στον λον για εύκολες και άνετες μεταβάσεις, ανεξάρ-
πολλαπλό ρόλο του Τ2 εντός και εκτός δρόμου. Η τητα από το πεδίο χρήσης. Μέσα στην πόλη το
διαφορά στην ισχύ είναι άμεσα αντιληπτή από τις 350 Τ2 τα πηγαίνει περίφημα. Ευέλικτο με σω-
χαμηλές στροφές, με γεμάτη και μεστή απόδοση στό ζύγισμα, παραμένει ασφαλές στις απότομες
ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο 6αρι εναλλαγές κατεύθυνσης και καταφέρνει να ελι-
κιβώτιο. Με την ωφέλιμη περιοχή να βρίσκεται χθεί χωρίς πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
κοντά στις μεσαίες στροφές, μπορείς να κινείσαι Παράλληλα, ο μαλακός συμπλέκτης κρατάει το
άνετα, γρήγορα και με λογική κατανάλωση, ενώ χέρι ξεκούραστο στα συνεχή ανεβοκατεβάσματα
το στροφάρισμα ψηλά στα κόκκινα θα ξεκλειδώ- ταχυτήτων, ενώ η βελτιωμένη απαγωγή θερμό-
σει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη με αντίκτυπο τι- τητας από το μοτέρ είναι ευεργετική μέσα στην
μές πάνω από τα 4,6 λίτρα της μέσης κατανάλω- κίνηση και ιδιαίτερα τις ζεστές μέρες. Εκτός των
σης, αλλά και κραδασμούς οι οποίοι θα γίνουν τειχών της πόλης, το 350 ταξιδεύει ξεκούραστα
περισσότερο αισθητοί μετά τα 130 χλμ./ώρα. Η με ταχύτητες στα 120-130χλμ./ώρα και την ζε-
όρθια θέση οδήγησης με το ψηλά τοποθετημένο λατίνα στην ψηλή θέση να προστατεύει επαρκώς
φαρδύ τιμόνι προσφέρει το κατάλληλο περιβάλ- από τον αέρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα