Page 46 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 46

CFMOTO 700 CL-X Sport


















































        επιστρατευτεί  μια  στρογγυλή  LCD  οθόνη  υψηλής  λινδρος σε σειρά κινητήρας των 693 κυβικών εκα-
        ευκρίνειας, η οποία όμως δεν διαθέτει δυνατότητα  τοστών με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δι-

        συνδεσιμότητας ενώ οι αλλαγές των ενδείξεων γί- πλούς  εκκεντροφόρους,  αποδίδει  74  ίππους  και
        νονται χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και  6,9 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.500 στροφές αντί-
        ADJ. Από το αριστερό μέρος του τιμονιού μπορείς  στοιχα. Το νέο σύστημα ψεκασμού της Bosch και
        να επιλέξεις τα modes του κινητήρα και να ρυθμί- το βελτιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής προσφέ-
        σεις το cruise control, χαρακτηριστικό που σπάνια  ρουν αυξημένη απόδοση, ενώ στα σωθικά του κι-
        συναντάμε  σε  μοτοσυκλέτες  αυτής  της  κατηγορί- νητήρα έχουν τοποθετηθεί  διαιρούμενες μπιέλες
        ας. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέ- και  σφυρήλατα  πιστόνια  για  μεγαλύτερη  αντοχή

        κτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.                και μειωμένη αδρανειακή μάζα. Το Sport εξοπλίζε-
          Κινητήρας                                           ται με συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης για κα-
          Το Sport χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο με  λύτερη διαχείριση της ροπής και ομαλότερα κατε-
        την υπόλοιπη σειρά των CL-X. Ο υγρόψυκτος δικύ- βάσματα ταχυτήτων, ενώ οι δύο χαρτογραφήσεις,













                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51