Page 46 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 46
CFMOTO 700 CL-X Sport
επιστρατευτεί μια στρογγυλή LCD οθόνη υψηλής λινδρος σε σειρά κινητήρας των 693 κυβικών εκα-
ευκρίνειας, η οποία όμως δεν διαθέτει δυνατότητα τοστών με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δι-
συνδεσιμότητας ενώ οι αλλαγές των ενδείξεων γί- πλούς εκκεντροφόρους, αποδίδει 74 ίππους και
νονται χειροκίνητα από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και 6,9 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.500 στροφές αντί-
ADJ. Από το αριστερό μέρος του τιμονιού μπορείς στοιχα. Το νέο σύστημα ψεκασμού της Bosch και
να επιλέξεις τα modes του κινητήρα και να ρυθμί- το βελτιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής προσφέ-
σεις το cruise control, χαρακτηριστικό που σπάνια ρουν αυξημένη απόδοση, ενώ στα σωθικά του κι-
συναντάμε σε μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορί- νητήρα έχουν τοποθετηθεί διαιρούμενες μπιέλες
ας. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέ- και σφυρήλατα πιστόνια για μεγαλύτερη αντοχή
κτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης. και μειωμένη αδρανειακή μάζα. Το Sport εξοπλίζε-
Κινητήρας ται με συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης για κα-
Το Sport χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο με λύτερη διαχείριση της ροπής και ομαλότερα κατε-
την υπόλοιπη σειρά των CL-X. Ο υγρόψυκτος δικύ- βάσματα ταχυτήτων, ενώ οι δύο χαρτογραφήσεις,
Eπιστροφή στα περιεχόμενα