Page 42 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 42
CFMOTO 800MT Touring
ευκολότερη πλήρωση αέρα στα ελαστικά. Οι απα- και κομβία στροφάλου με περιεχόμενη γωνία 75
ραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέσω μοιρών. Ο στρόφαλος είναι χυτός και μπροστά του
μιας μεγάλης έγχρωμης TFT οθόνης 7 ιντσών με αυ- διαθέτει δεύτερο αντικραδασμικό άξονα, ενώ τα πι-
τόματη ρύθμιση φωτεινότητας και διαφορετικά μο- στόνια είναι σφυρήλατα με επίστρωση DLC για μεί-
τίβα απεικόνισης. Επιπρόσθετά, προσφέρει δυνατό- ωση τριβών και θορύβου. Η απόδοση του ανέρχε-
τητα σύνδεσης με smartphone μέσω Bluetooth για ται στους 95 ίππους στις 9.000σαλ με μέγιστη ροπή
διαχείριση κλήσεων, μουσικής και πλοήγησης. Η 7,85 kg-m στις 7.500σαλ, ενώ η μέση κατανάλωση
διαχείριση των ρυθμίσεων και η πρόσβαση στο με- βρίσκεται κοντά στα 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμε-
νού επιλογών γίνεται μέσω των διακοπτών στο αρι- τρα. Τα δύο διαφορετικά riding modes Power και
στερό μέρος του τιμονιού, όμως χρειάζεται ορισμέ- Rain μεταβάλλουν ανάλογα την ιπποδύναμη και την
νο χρόνο μέχρι να εξοικειωθείς απόλυτα μαζί της. απόκριση του γκαζιού, ενώ τα σύγχρονα ηλεκτρονι-
Κινητήρας κά βοηθήματα δεν λείπουν, με μια ηχηρή απουσία
O δικύλινδρος κινητήρας των 799κ.εκ. που χρη- αυτή του traction control. Η μετάδοση γίνεται μέσω
σιμοποιεί το 800MT, δεν είναι άλλος από αυτόν του ενός υγρού πολύδισκου συμπλέκτη με μονόδρο-
790 Adventure της KTM. Υγρόψυκτος με ηλεκτρονι- μη λειτουργία για μείωση των καλύτερη διαχείριση
κό ψεκασμό Bosch, δύο εκκεντροφόρους επικεφα- της ροπής, ενώ στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται
λής και αντικραδασμικό άξονα ανάμεσά τους καθώς quickshifter up-down για ανεβάσματα και κατεβά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα