Page 33 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 33

BMW S 1000 XR 2020



        οντας την ορατότητα στο εσωτερικό της στροφής,
        ενώ το νέο ρύγχος δύο τμημάτων επικυρώνει την
        adventure ταυτότητα του μοντέλου. Τα πίσω φλας
        έχουν αναλάβει το διεκπεραιωτικό ρόλο του πίσω
        φαναριού,  καθώς  αυτό  απουσιάζει.  Η  ιδιόμορφη
        αυτή επιλογή, δεν δημιουργεί πρόβλημα σε επίπε-
        δο λειτουργικότητας, όμως θα προτιμούσαμε τη πα-

        ραδοσιακή λύση με κανονικό πίσω φωτιστικό σώμα.
          Εργονομία – Άνεση
          Το εργονομικό τρίγωνο έχει αναθεωρηθεί, φέρ-
        νοντας τον αναβάτη 2 εκατοστά πιο μπροστά, σε μια
        πιο αθλητική στάση, παρ’ όλα αυτά ο κορμός πα-
        ραμένει σε όρθια θέση συμβάλλοντας σε ξεκούρα-        Το τελικό της εξάτμισης είναι μικρότερο και
        στες μετακινήσεις. Η νέα θέση οδήγησης βελτιώνει      εξοικονομεί επιπλέον 1,2 κιλά βάρους, ενώ παρά
                                                              τις νόρμες Euro 5, δεν έχει απωλέσει τον δυνατό
        την κατανομή βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πί- χαρακτηριστικό του ήχο.
        σω τροχό, ενώ το κατά 1 εκατοστό χαμηλότερο και
        3 εκατοστά στενότερο τιμόνι διευκολύνει το χειρι-
        σμό στις χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, οι νέες λαστι-
        χένιες βάσεις του τιμονιού εξαλείφουν τους κραδα-
        σμούς για τους οποίους είχε γίνει αρκετός λόγος
        στα πρώτα μοντέλα. Η πρώτη εντύπωση για την σέ-
        λα δεν είναι και η καλύτερη, αφού μοιάζει σκληρή
        στη αφή και με ελλιπές αφρώδες. Η πραγματικότη-
        τα όμως είναι τελείως διαφορετική, αφού αποδει-

        κνύεται αρκετά άνετη και ευρύχωρη, ενώ δεν κου-
        ράζει μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της. Το
        ύψος  της  βρίσκεται  σε  απόσταση  840  χιλιοστών  Ο κινητήρας των 1000 κυβικών παράγει 165
        από το έδαφος και το σχήμα της με το στενότερο        ολοζώντανους ίππους και είναι πιο ελαφρύς
        εμπρός μέρος, δίνει πλεονεκτήματα και σε μικρό-       και πιο compact σε διαστάσεις από ποτέ. Η
                                                              επιλογή Dynamic Pro δίνει δυνατότητα πλήρους
        τερα αναστήματα ώστε να πατήσουν με ασφάλεια  διαμόρφωσης για πρώτη φορά στο S 1000 XR με
        στο έδαφος. Επίσης, κάτω από τη σέλα υπάρχει και      ένα ευρύ φάσμα επιλογών ρύθμισης. Παράλληλα
        αποθηκευτικός χώρος για να τοποθετήσετε μικρο-        οι μεγαλύτερες ταχύτητες 4η, 5η και 6η έχουν
                                                              «μακρύνει» για μειωμένη κατανάλωση και πιο
        πράγματα και έγγραφα. Το πακέτο εξοπλισμού εί-        άνετη οδήγηση στην εθνική οδό.
        ναι ανεξάντλητο και ανάγει το νέο XR ως μια από τις
        πιο τεχνολογικά προηγμένες μοτοσυκλέτες της κα- θύρα USB, Cruise control, keyless εκκίνηση,  Hill
        τηγορίας του και όχι μόνο. Χούφτες θερμαινόμενες  hold control, προετοιμασία για GPS, προβολείς ομί-
        χειρολαβές, ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα,  χλης LED, υποδοχές για βαλίτσες μέχρι και θήκη σε











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38