Page 52 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 52

TEST        QJMOTOR

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SVT 650X
         Με κάθε άνοιγμα του γκαζιού ο πρόθυμος κινη-
        τήρας επιταχύνει αβίαστα τη μοτοσυκλέτα χωρίς να
        εμφανίζονται κενά η σκαλοπάτια στην απόδοσή του.
        Ταυτόχρονα, είναι ελαστικός και σου επιτρέπει να κι-
        νείσαι με μια ταχύτητα πάνω, έχοντας πάντα αποθέ-
        ματα δύναμης όταν χρειαστεί να προσπεράσεις. Σύμ-

        φωνα με τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χλμ. /ώρα
        από στάση έρχονται σε 5,15 δευτερόλεπτα ενώ το 60
        120 με 4η ολοκληρώνεται σε 5,87 δευτερόλεπτα. Οι
        αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις περισ-
        σότερες κακοτεχνίες του δρόμου χωρίς να μεταφέ-
        ρουν κραδασμούς στο σώμα του αναβάτη, συμβάλ- Με 76,2 ίππους είναι ο ισχυρότερος V2 σε αυτά τα
        λοντας έτσι στην άνεση.                               κυβικά.
         Όταν αποφασίσεις να βγεις εκτός αστικών συνόρων

        θα διαπιστώσεις ότι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου
        η ζελατίνα, παρά τις μαζεμένες διαστάσεις, της προ-
        σφέρει ικανοποιητική κάλυψη από τον αέρα στην επά-
        νω θέση, ενώ οι χούφτες σε συνδυασμό με τα θερμαι-
        νόμενα γκριπ προστατεύουν αποτελεσματικά τα χέρια
        σου από το κρύο. Στο επαρχιακό στροφιλίκι, το SVT
        650X αλλά ζει γρήγορα κατεύθυνση με μικρή πίεση       Η άνετη σέλα τοποθετεί τον αναβάτη «μέσα» στη
        στο τιμόνι και μένει πιστό στην τροχιά που έχεις επιλέ-  μοτοσυκλέτα.
        ξει προσφέροντας μεγάλα περιθώρια κλίσης.
         Αν διψάς για εκτός δρόμου οδήγηση, τα συγκεκρι-        Η άποψή μας

        μένα ελαστικά της Maxxis θέτουν τα όρια καθώς προ-
        τείνονται για χρήση 80% σε άσφαλτο και 20% σε χώ-        Το QJMOTOR SVT 650X τα κάνει όλα και με τι-
        μα, οπότε δεν θα επιτρέψουν κάτι περισσότερο από        μή 7.195 ευρώ σίγουρα συμφέρει. Είναι άνετο, εύ-
        μια διάσχιση βατού σχετικά χωματόδρομου. Ιδανικά,       κολο στη χρήση και διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό,
        θα θέλαμε τουλάχιστον η έκδοση «Χ» να είχε πιο μει-     ώστε να το χρησιμοποιείς καθημερινά ακόμα και
        κτής χρήσης ελαστικά, που θα κολάκευαν ακόμα πε-        για  τις  πιο  σύντομες  μετακινήσεις.  Ταυτόχρονα,
        ρισσότερο την εμφάνιση και θα βελτίωναν τις εκτός       μπορείς να κάνεις σύντομες εκδρομές το Σαββα-
        δρόμου δυνατότητες μιας μοτοσυκλέτας που με αλου-       τοκύριακο ή να ταξιδέψεις πιο μακριά επιλέγοντας

        μινένια ποδιά, 210 χιλ. απόστασης από το έδαφος και     όχι μόνο ασφάλτινες, αλλά και χωμάτινες διαδρο-
        μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων έχει την απαραίτη-         μές. Με ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό αντι-
        τη προίκα  για πάει πιο μακριά. Κλείνοντας, αξίζει να   στρόφως ανάλογα της προσιτής του τιμής μπορεί
        αναφέρουμε ότι τα φρένα έχουν την απαραίτητη προ-       εύκολα να σε ανεβάσει κατηγορία.
        οδευτικότητα που ζητάς από ένα all-rounder με τις δα-
        γκάνες της Brembo να δείχνουν τη δύναμή τους σε
        φρενάρισμα πανικού ακινητοποιώντας τη μοτοσυκλέ-             εξοπλισμός, τιμή, κινητήρας
        τα σε 42,34 μέτρα από τα 100 χλμ. / ώρα με το ABS να
        επεμβαίνει διακριτικά μόνο όταν είναι απολύτως απα-          Βάρος, απουσία traction control
        ραίτητο.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57