Page 55 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 55

TEST        Yamaha X-MAX 300


                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Tech Max
               Yamaha κράτησε την βάση του περιζήτητου        Τεχνικά χαρακτηριστικά
               μοντέλου της  ίδια, με τον κινητήρα να έρχε-    Κινητήρας                   Eπιδόσεις
                                                                                                             1,9
        Hται από την προηγούμενη γενιά, άλλαξε όμως           Τύπος             4Τ, 2K, Y/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  5,15
                                                                                     645
                                                                                           0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
                                                              Κυβισμός (κ.εκ.)
        αρκετά την εμφάνιση, όχι μόνο στιλιστικά αλλά και     Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  81 X 62.6  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)  15,64
        σε πρακτικό επίπεδο, ενώ η έκδοση Tech Max προι-      Συμπίεση (:1)          11,8  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3η  5,87
        κίστηκε με μια νέα οθόνη TFT 4,2”, η οποία έχει δυ-   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    76,2 / 9.000  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,34
                                                              Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                6,6 / 8.000
        νατότητα συνδεσιμότητας, φέρνοντας το XMAX στη        Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.)   6,5
        «νέα εποχή».                                          Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής                      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   20
          Για την πέμπτη γενιά, το XMAX 300 δέχτηκε ένα  μοντέλου. Το γενικότερο σχήμα «μπούμερανγκ» του
        εκτεταμένο  λίφτινγκ,  το  οποίο  το  είδε  να  στενεύει  σκούτερ διατηρήθηκε ακέραιο, ενώ η έκδοση Tech
        στο μπροστινό μέρος, με ανασχεδιασμένα πλαστικά,  Max  αποκτά  δύο  χρωματισμούς,  Dark  Petrol  και
        ενώ  τα φλας ανέβηκαν ψηλότερα, δίπλα στη ζελατί- Tech Black, αμφότεροι με χρυσές ζάντες – άλλο ένα
        να, μια κίνηση που έγινε και για λόγους ασφαλείας,  στιλιστικό δάνειο από το TMAX.

        ώστε να είναι όσο πιο ορατά γίνονται στην περιβάλ-     Δεν είναι όμως μόνο το χρώμα που αλλάζει σε αυ-
        λουσα κίνηση.                                         τήν την πιο «Premium» έκδοση. Η σέλα και τα ντου-
          Ο μπροστινός προβολέας επανασχεδιάστηκε, απο- λαπάκια αποκτούν επένδυση δερματίνης και χρυσές
        κτώντας πλέον το σχήμα Χ στα φωτιστικά σώματα,  ραφές, τα γκριπ είναι διαφορετικά, τα «μαρσπιέ» εί-
        κάτι που ακολουθήθηκε και από το πίσω φωτιστικό  ναι  αλουμινένια  και  τα  ανάγλυφα  λογότυπα  Tech
        σώμα, μια μικρή λεπτομέρεια που όμως κάνει μια με- Max υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για την σπέσιαλ έκ-
        γάλη διαφορά στην εμφάνιση αλλά και στο στιλ του  δοση, η οποία στην προηγούμενη γενιά αντιστοιχού-












































                                               55   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60