Page 56 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 56

TEST         Yamaha X-MAX 300

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Tech Max
        σε στο  μισό περίπου των συνολικών πωλήσεων.          Τεχνικά χαρακτηριστικά
         Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, η Yamaha
                                                              Κινητήρας
        δείχνει για άλλη μια φορά την αξία της και την προ-   Τύπος          4T, 1K, Υ/Ψ, 4β  Eπιδόσεις     3,2
                                                                                           0-50 χλμ./ώρα (δλ.)
        σοχή της στη λεπτομέρεια, με υλικά και συναρμογή      Κυβισμός (κ.εκ.)       292   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   9,7
        να ακολουθούν υψηλά πρότυπα, ενώ η ποιότητα κύ-       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70 Χ 75,9  50-100 χλμ./ώρα (δλ.)   6,7
                                                                                     10,9
        λισης είναι απλά εξαιρετική, χωρίς ίχνος τριγμών ή    Συμπίεση (:1)      28/7.250  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3η  5,87
                                                                                           Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        κραδασμών.                                            Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    29/5.750  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  46,7
         Άνεση – Εργονομία                                    Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
         Η σέλα του XMAX 300 παραμένει άνετη ακόμα και        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13,2
                                                              Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  3,7
        στην πολύωρη οδήγηση, αλλά πλέον έχει γίνει ελα-
        φρώς πιο στενή στο μπροστινό μέρος, επιτρέποντας  αριστερό μάλιστα να κλειδώνει και να περιέχει και
        την πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη  μια θύρα USB, για την φόρτιση των συσκευών του

        στο έδαφος. Το ύψος ήταν ανέκαθεν φιλικό και συ- αναβάτη.
        νεχίζει να βρίσκεται στα 795mm απόστασης από το        Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις, όμως
        έδαφος, ενώ το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε δύο θέ- για να γίνει αυτή η αλλαγή είναι απαραίτητη η χρήση
        σεις, ένα χαρακτηριστικό που δεν βλέπουμε σε αυτή  ενός  κλειδιού  Allen  (περιλαμβάνεται  στα  εργαλεία
        την κατηγορία. Ο χώρος από κάτω της όμως δεν ακο- του εξοπλισμού). Θα θέλαμε σε επόμενες εκδόσεις
        λούθησε την «σμίκρυνση»,  καθώς μπορεί να φιλο- να την δούμε να γίνεται πιο εύκολα ρυθμιζόμενη, εί-
        ξενήσει 2 Full face κράνη και μικροαντικείμενα, ενώ  τε με το χέρι όπως στο Tracer, είτε ηλεκτρονικά, όπως
        πέρα από αυτό τον αποθηκευτικό χώρο, το XMAX  σε κάποια σκούτερ του ανταγωνισμού.
        300 Tech Max έχει δύο ντουλαπάκια μπροστά, με το       Το νέο στοιχείο, όπως προαναφέραμε, είναι η TFT














































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61