Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 58

TEST        Yamaha X-MAX 300

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Tech Max
        ντέλου,  έχοντας  αποδείξει  την    Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           μαλίες  του  οδοστρώματος,  σε  μια
        αξία  τους  κατά  τα  προηγούμε-                                      κατηγορία  που  οι  περισσότερες
        να χρόνια. Το πλαίσιο παραμένει       Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό  αναρτήσεις δεν μπορούν να χαρα-
        ατσάλινο σωληνωτό, με την ήδη       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    κτηριστούν φιλικές, ενώ η άνετη σέ-
        υπάρχουσα εργονομία του να βα-        Διαδρομή (χλστ.)       πιρούνι   λα θα επιτρέψει την πολύωρη οδή-
                                                                       110
        δίζει στη λεπτή γραμμή ανάμεσα      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό    γηση  χωρίς  να  επέλθει  σωματική
        στην ακαμψία και στις πιο «σπορ»                       αμορτισέρ, ΠΕ  κούραση.
                                                                        79
        επιδόσεις. Συμβάλλει επίσης στο     Διαδρομή (χλστ.)    Δ/267, 2Ε, ABS  Η  οθόνη  είναι  ευανάγνωστη  και
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, με     Φρένα Π (χλστ.)   Δ/245, 1Ε, ABS  βελτιώνει κατά πολύ τη μέση εμπει-
        το XMAX 300 Tech Max να στα-                                          ρία οδήγησης, ειδικά εκτός πόλης.
        ματά τη ζυγαριά πλήρες υγρών στα 183 κιλά.            Και αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό κομμάτι του
         Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα τηλε- XMAX 300 Tech Max. Δεν πρόκειται για ένα απλό
        σκοπικό πιρούνι μπροστά που εδράζεται σε δύο πλά- σκούτερ πόλης, καθώς ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες
        κες – ένα στοιχείο που έρχεται απευθείας από τον  της τάξεως των 120 χλμ. για αρκετή ώρα χωρίς τριγ-

        κόσμο των μοτοσυκλετών – και δύο αμορτισέρ στο  μούς, κάτι που το κάνει, πέρα από την καθημερινή
        πίσω μέρος, στα οποία υπάρχει η δυνατότητα ρύθ- μετακίνηση, και ένα δίκυκλο «μικρών αποδράσεων»
        μισης  της  προφόρτισης.  Το  σταμάτημα  του  XMAX  τα Σαββατοκύριακα σε κοντινές αποστάσεις.
        300 Tech Max αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267mm            Όσον  αφορά  την  επιτάχυνση,  το  XMAX  300  θα
        μπροστά  με  διπίστονη  δαγκάνα  και  ένας  δίσκος  χρειαστεί 9,7” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, σύμ-
        245mm πίσω, με την επίβλεψη δικάναλου ABS. Οι  φωνα με τις μετρήσεις μας, στοιχείο που το κατατάσ-
        αλουμινένιες ζάντες έχουν διαστάσεις 15” μπροστά  σει στην πρώτη θέση μεταξύ των 300αριών σκούτερ
        και 14” πίσω, ενώ τα ελαστικά που τις ντύνουν είναι  που έχουμε μετρήσει, ενώ στο φρενάρισμα χρειά-
        τα City Group 2 της Michelin, με διαστάσεις 120/70  στηκαν 46,7 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100

        και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.                χιλιόμετρα, με το αρχικό δάγκωμα να μην είναι ιδιαί-
         Στο δρόμο                                            τερα δυνατό.
         Το πιο βασικό χαρακτηριστικό – ή για να είμαστε
        πιο σωστοί χάρισμα – σε ένα σκούτερ πόλης είναι η
        άνεση της κίνησης, οι μαζεμένες διαστάσεις που του
        επιτρέπουν να μην κολλάει πουθενά και ο εξοπλι-
        σμός που κάνει την καθημερινή μετακίνηση πιο εύ-

        κολη. Για το Yamaha XMAX 300 Tech Max μπορεί-
        τε να σημειώσετε 3 στα 3, καθώς οι Ιάπωνες από την
        Iwata έκαναν αυτό ακριβώς που έπρεπε για να βά-
        λουν τικ στα βασικά κουτιά αυτών των κατηγοριών.
         Η νέα, πιο στενή μούρη δίνει πόντους στην καθη-
        μερινότητα, καθώς το XMAX 300 ελίσσεται ανάμε-
        σα στα αυτοκίνητα και επιτρέπει στον αναβάτη του
        να μην κολλήσει στην κίνηση. Από την άλλη η βολική
        θέση οδήγησης και η ποιότητα κύλισης του σκούτερ
        επιτρέπουν κάνουν την καθημερινή συνύπαρξη μαζί

        του μια ευχάριστη διαδικασία.                         Τα φλας ανέβηκαν ψηλότερα, δίπλα στη ζελατίνα,
         Οι αναρτήσεις αποσβένουν αρκετές από τις ανω-        κάνοντάς τα πιο ορατά σε συνθήκες κίνησης.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63