Page 57 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 57

TEST        Yamaha X-MAX 300

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Tech Max








































        οθόνη των 4,2”, η οποία έρχεται μόνο στην έκδο- μώμενος  χρόνος άφιξης, η απόσταση που απομένει,
        ση  Tech  Max,  και  τοποθετείται  κάτω  από  την  ήδη  καθώς και πληροφορίες για τα όρια ταχύτητας της
        υπάρχουσα LCD οθόνη των 3,2”. Υπάρχει η δυνα- περιοχής (το τελευταίο δεν είναι διαθέσιμο παντού).
        τότητα  σύνδεσης  με  Bluetooth       Εξοπλισμός - τιμή                Όλα αυτά χωρίς ο αναβάτης να χά-
        και μέσω της δωρεάν εφαρμογής                                          νει πληροφορίες όπως το ταχύμε-
        StreetCross της Garmin ο αναβά-       ABS / Ρυθμ.               l/8    τρο, ο χιλιομετρητής ή η ποσότητα
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                         8/8
        της  μπορεί  να  μπει  σε  λειτουργία   Στροφόμετρο               l    βενζίνης, καθώς αυτά προβάλλο-
        πλοήγησης, με το χάρτη να εμφανί-     Immobilizer                 l    νται  στην LCD οθόνη από πάνω.
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                          l
        ζεται μπροστά του και με πληθώρα      Μερικός χιλιομετρητής       l      Κινητήρας – Περιφερειακά
        πληροφοριών όπως η μέση κατα-         Ένδειξη βενζίνης            l      Εδώ η Yamaha δεν προχώρησε
        νάλωση βενζίνης, η κίνηση, ο εκτι-    Δείκτης θερμοκρασίας        l    σε αλλαγές, με τον Blue Core κι-
                                                                          l
                                              Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                              Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    νητήρα των 292cc να περνάει αυ-
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/8   τούσιος από την προηγούμενη γε-
                                              Πλάγιο σταντ                l
                                              Κεντρικό σταντ               8   νιά και να αποδίδει 28  ίππους στις
                                              Χειρολαβές / Σχάρα        l/8    7.250 σ.α.λ. και 29 Nm ροπής στις
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     5.750  σ.α.λ.,  ενώ  η  κατανάλωση
                                                -: δε διατίθεται               στις μετρήσεις μας έφτασε τα 3,7
                                                                               λίτρα  ανά  100  χλμ.  Βασική  είναι
                                                             και η ύπαρξη του Traction Control, το οποίο επιτρέ-
                                                             πει στον αναβάτη να ανοίγει άφοβα το γκάζι, ακόμα
                                                             και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
              PHOTO GALLERY                                    Εκτός του κινητήρα, από την τέταρτη στην πέμπτη

                                                             γενιά πέρασαν και τα περιφερειακά στοιχεία του μο-


                                               57   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62