Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 50

TEST        QJMOTOR

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SVT 650X
        ναδική μεσαία adventure με στά-     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ανεστραμμένο  43άρι  πιρούνι  που
        νταρ θερμαινόμενα γκριπ και σέ-                                       ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση
        λα, που αποδείχθηκαν ιδιαίτερα        Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό   επαναφοράς  και  την  προφόρτιση
        αποτελεσματικά  τις  κρύες  ημέ-    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          ελατηρίου, με τα 145 χιλιοστά δια-
        ρες. Ο εξοπλισμός του όμως δεν      Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. / ΠΕ, ΑΕ  δρομής να δείχνουν τις εκτός δρό-
                                            Διαδρομή (χλστ.)
                                                                       145
        σταματάει εκεί, καθώς περιλαμ-      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    μου προθέσεις του μοντέλου. Ρυθ-
        βάνει  ρυθμιζόμενη  σε  2  θέσεις                       αμορτισέρ, ΠΕ  μιζόμενο ως προς την προφόρτιση
                                                                       Δ.Α.
        ζελατίνα  χωρίς  εργαλεία,  φωτι-   Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/320, 4Ε, ABS  του  ελατηρίου  είναι  και  το  αμορ-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        ζόμενους διακόπτες, θύρα USB,       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/260, 1Ε, ABS  τισέρ.  Καμία  έκπτωση  δεν  έχει  γί-
        αλαρμ  και  ρυθμιζόμενες  μανέ-                                       νει στον τομέα των φρένων καθώς
        τες. Την έγχρωμη TFT οθόνη 7 την είχαμε δει αρχι- έχουμε δυο δίσκους 320 χιλ. εμπρός με τετραπίστο-
        κά στο SRT 800X. Προσφέρει όλες τις απαραίτητες  νες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, ενώ της ίδιας
        πληροφορίες και έχει αυτόματη λειτουργίας ημέρας  εταιρείας  είναι  και  η  μονοπίστονη  πίσω  που  «δα-

        – νύκτας. Μέσω Bluetooth μπορείς να συνδέσεις το  γκώνει» δίσκο 260 χιλιοστών. Για την ασφάλεια του
        κινητό σου και να διαχειριστείς κλήσεις και μουσική  αναβάτη σε απότομο φρενάρισμα φροντίζει το δικά-
        με το μενού να είναι εύκολο και η περιήγηση να γί- ναλο ABS της Bosch με τη μονάδα 9.1ΜΒ. Οι τρο-
        νεται με δυο μόνο κουμπιά.                            χοί των 19 και 17 ιντσών φορούν ελαστικά Maxxis
          Κινητήρας                                           MaxxVenture διαστάσεων 110/80-19 και 150/70-17
          Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια έντονη στρο- εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώ-
        φή προς τους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες, ιδι- νεται στα 234 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ, νούμε-
        αίτερα στα μεσαία κυβικά. Το SVT 650X όμως πάει  ρο που το τοποθετεί στο άνω άκρο της κατηγορίας.
        κόντρα στο ρεύμα και εφοδιάζεται με έναν V2 με πε-     Στο δρόμο

        ριεχόμενη γωνία 90 μοιρών και διαστήματα ανάφλε-       Η ψηλή και στενή σιλουέτα του SVT 650X σε προ-
        ξης στις 270 , μια διάταξη που έχει αγαπηθεί ιδιαίτε- καλεί να ανέβεις στη σέλα του και με τόσο ιδιαίτε-
                    0
        ρα από το Ελληνικό κοινό. Από 645 κυβικά αποδίδει  ρη εμφάνιση, επώνυμα περιφερειακά και πρωτότυ-
        76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,6 χλγμ. ροπής  πη διάταξη κινητήρα, δεν μας κάνει εντύπωση που
        στις 8.000 σ.α.λ., είναι δηλαδή ο ισχυρότερος V2 σε  είναι μια από τις πιο πολυσυζητημένες μοτοσυκλέτες
        αυτά τα κυβικά. Σε ένα μοντέλο με τέτοιο τεχνολογι- των τελευταίων μηνών. Πατώντας το κουμπί της μί-
        κό υπόβαθρο, θα θέλαμε να υπήρχε traction control,  ζας, ο V2 ξυπνάει και λειτουργεί τρωτά χωρίς κραδα-
        όμως είναι κάτι που εύκολα παραβλέπεις χάρη στη  σμούς, με soundtrack τον μπάσο ήχο της εξάτμισης.
        γραμμική απόκριση του καλορυθμισμένου ηλεκτρο- Κουμπώνεις την πρώτη ταχύτητα στο θετικό κιβώτιο

        νικού ψεκασμού. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέ- και αφήνοντας τον μαλακό συμπλέκτη, η μοτοσυκλέ-
        ση κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες κυμάνθηκε στα  τα ξεκινάει με τα παραπανίσια κιλά της να εξαφανίζο-
        6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο απόλυτα φυ- νται ως δια μαγείας. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει πο-
        σιολογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και της ιπ- λύ καλό μοχλό για να ελίσσεσαι σβέλτα μέσα στην
        ποδύναμης, ενώ σε ταξίδι με ταχύτητες κοντά στα  κίνηση, ενώ είναι ψηλά τοποθετημένο και περνά με
        130 χλμ. / ώρα μπορεί να πέσει στα 6 λίτρα ανά 100  άνεση πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες αυ-
        χιλιόμετρα. Με χωρητικότητα ρεζερβουάρ που αγγί- τοκινήτων, οπότε σπάνια θα εγκλωβιστείς στην πυ-
        ζει τα 20 λίτρα, το SVT μπορεί να κάνει πάνω από  κνή κίνηση. Σε αυτές τις συνθήκες το σωστό ζύγισμα
        300 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.                        και η άμεση απόκριση του ψεκασμού, σε βγάζουν
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        ασπροπρόσωπο  επιτρέποντάς  σου  να  ελέγχεις  με

          Το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  συνεργάζεται  με  ακρίβεια την ταχύτητα σου κατά τους ελιγμούς.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55