Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 50
TEST QJMOTOR
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ SVT 650X
ναδική μεσαία adventure με στά- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι που
νταρ θερμαινόμενα γκριπ και σέ- ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση
λα, που αποδείχθηκαν ιδιαίτερα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό επαναφοράς και την προφόρτιση
αποτελεσματικά τις κρύες ημέ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις ελατηρίου, με τα 145 χιλιοστά δια-
ρες. Ο εξοπλισμός του όμως δεν Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. / ΠΕ, ΑΕ δρομής να δείχνουν τις εκτός δρό-
Διαδρομή (χλστ.)
145
σταματάει εκεί, καθώς περιλαμ- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό μου προθέσεις του μοντέλου. Ρυθ-
βάνει ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις αμορτισέρ, ΠΕ μιζόμενο ως προς την προφόρτιση
Δ.Α.
ζελατίνα χωρίς εργαλεία, φωτι- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS του ελατηρίου είναι και το αμορ-
Φρένα Ε (χλστ.)
ζόμενους διακόπτες, θύρα USB, Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS τισέρ. Καμία έκπτωση δεν έχει γί-
αλαρμ και ρυθμιζόμενες μανέ- νει στον τομέα των φρένων καθώς
τες. Την έγχρωμη TFT οθόνη 7 την είχαμε δει αρχι- έχουμε δυο δίσκους 320 χιλ. εμπρός με τετραπίστο-
κά στο SRT 800X. Προσφέρει όλες τις απαραίτητες νες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, ενώ της ίδιας
πληροφορίες και έχει αυτόματη λειτουργίας ημέρας εταιρείας είναι και η μονοπίστονη πίσω που «δα-
– νύκτας. Μέσω Bluetooth μπορείς να συνδέσεις το γκώνει» δίσκο 260 χιλιοστών. Για την ασφάλεια του
κινητό σου και να διαχειριστείς κλήσεις και μουσική αναβάτη σε απότομο φρενάρισμα φροντίζει το δικά-
με το μενού να είναι εύκολο και η περιήγηση να γί- ναλο ABS της Bosch με τη μονάδα 9.1ΜΒ. Οι τρο-
νεται με δυο μόνο κουμπιά. χοί των 19 και 17 ιντσών φορούν ελαστικά Maxxis
Κινητήρας MaxxVenture διαστάσεων 110/80-19 και 150/70-17
Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια έντονη στρο- εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώ-
φή προς τους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες, ιδι- νεται στα 234 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ, νούμε-
αίτερα στα μεσαία κυβικά. Το SVT 650X όμως πάει ρο που το τοποθετεί στο άνω άκρο της κατηγορίας.
κόντρα στο ρεύμα και εφοδιάζεται με έναν V2 με πε- Στο δρόμο
ριεχόμενη γωνία 90 μοιρών και διαστήματα ανάφλε- Η ψηλή και στενή σιλουέτα του SVT 650X σε προ-
ξης στις 270 , μια διάταξη που έχει αγαπηθεί ιδιαίτε- καλεί να ανέβεις στη σέλα του και με τόσο ιδιαίτε-
0
ρα από το Ελληνικό κοινό. Από 645 κυβικά αποδίδει ρη εμφάνιση, επώνυμα περιφερειακά και πρωτότυ-
76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,6 χλγμ. ροπής πη διάταξη κινητήρα, δεν μας κάνει εντύπωση που
στις 8.000 σ.α.λ., είναι δηλαδή ο ισχυρότερος V2 σε είναι μια από τις πιο πολυσυζητημένες μοτοσυκλέτες
αυτά τα κυβικά. Σε ένα μοντέλο με τέτοιο τεχνολογι- των τελευταίων μηνών. Πατώντας το κουμπί της μί-
κό υπόβαθρο, θα θέλαμε να υπήρχε traction control, ζας, ο V2 ξυπνάει και λειτουργεί τρωτά χωρίς κραδα-
όμως είναι κάτι που εύκολα παραβλέπεις χάρη στη σμούς, με soundtrack τον μπάσο ήχο της εξάτμισης.
γραμμική απόκριση του καλορυθμισμένου ηλεκτρο- Κουμπώνεις την πρώτη ταχύτητα στο θετικό κιβώτιο
νικού ψεκασμού. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέ- και αφήνοντας τον μαλακό συμπλέκτη, η μοτοσυκλέ-
ση κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες κυμάνθηκε στα τα ξεκινάει με τα παραπανίσια κιλά της να εξαφανίζο-
6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο απόλυτα φυ- νται ως δια μαγείας. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει πο-
σιολογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και της ιπ- λύ καλό μοχλό για να ελίσσεσαι σβέλτα μέσα στην
ποδύναμης, ενώ σε ταξίδι με ταχύτητες κοντά στα κίνηση, ενώ είναι ψηλά τοποθετημένο και περνά με
130 χλμ. / ώρα μπορεί να πέσει στα 6 λίτρα ανά 100 άνεση πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες αυ-
χιλιόμετρα. Με χωρητικότητα ρεζερβουάρ που αγγί- τοκινήτων, οπότε σπάνια θα εγκλωβιστείς στην πυ-
ζει τα 20 λίτρα, το SVT μπορεί να κάνει πάνω από κνή κίνηση. Σε αυτές τις συνθήκες το σωστό ζύγισμα
300 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. και η άμεση απόκριση του ψεκασμού, σε βγάζουν
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα ασπροπρόσωπο επιτρέποντάς σου να ελέγχεις με
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ακρίβεια την ταχύτητα σου κατά τους ελιγμούς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50