Page 49 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 49

TEST        QJMOTOR

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SVT 650X








































        ζει το επιπλέον κόστος των 500 ευρώ.                  λή μοτοσυκλέτα, όμως τα 850 χιλιοστά που απέχει η
          Η ποιότητα των υλικών καλύπτει πλήρως τα στά- αφράτη σέλα από το έδαφος επιτρέπουν ακόμα και
        νταρ στης κατηγορίας με τη συναρμογή και το φι- σε αναβάτες κοντά στο 1,70 να πατούν κάτω. Η όρ-
        νίρισμα  να  είναι  αντίστοιχα  ακρι-  Εξοπλισμός - τιμή               θια θέση οδήγησης σε βάζει «μέ-
        βότερων  μοντέλων.  Τριγμοί  ή                                         σα» στη μοτοσυκλέτα με το φαρδύ

        συντονισμοί δεν εμφανίστηκαν πο-      ABS / Ρυθμ.                l/8   και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι να
                                                                           8
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
        τέ  κατά  τη  διάρκεια  της  δοκιμής,   Στροφόμετρο                l   φέρνει τα χέρια σε σωστό και «ξε-
        ακόμα και όταν κινηθήκαμε σε πιο      Immobilizer                  l   κούραστο»  ύψος.  Θα  θέλαμε  να
                                                                           8
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
        απαιτητικούς χωματόδρομους.           Μερικός χιλιομετρητής        l   ήταν λίγο μεγαλύτερη η απόσταση
          Άνεση – Εργονομία                   Ένδειξη βενζίνης             l   μεταξύ σέλας και μαρσπιέ για να
          Σε  γενικές  γραμμές  έχουμε  να    Δείκτης θερμοκρασίας         l   λυγίζουν λιγότερο τα γόνατα, αλλά
                                              Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           8
        κάνουμε      με    μια σχετικά ψη-    Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    αυτό σε καμία περίπτωση δεν γίνε-
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   ται κουραστικό. Ο συνεπιβάτης κά-
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               8   θεται λίγο πιο ψηλά σε σχέση με
                                              Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    τον αναβάτη με το κομμάτι της σέ-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     λας που του αναλογεί να είναι επί-
                                                -: δε διατίθεται               σης άνετο και ιδιαίτερα ευρύχωρο.
                                                                               Οι αλουμινένιες χειρολαβές προε-
                                                              κτείνονται προς τα πίσω σχηματίζοντας μια χορταστι-
                                                              κών διαστάσεων σχάρα η οποία μάλιστα έρχεται στο
                                                              ίδιο ύψος με τη σέλα επιτρέποντας έτσι το φόρτωμα
              PHOTO GALLERY                                   μεγαλύτερων αποσκευών.

                                                               Αξίζει να αναφέρουμε ότι το SVT 650X είναι η μο-


                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54