Page 48 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 48

TEST        QJMOTOR

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SVT 650X
               ταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες, διαχρονικά τα     Τεχνικά χαρακτηριστικά

               μεσαίου κυβισμού adventure ήταν και είναι η
                                                               Κινητήρας
        Όπιο δημοφιλής κατηγορία στην Ελλάδα. Αυ-             Τύπος             4Τ, 2K, Y/Ψ  Eπιδόσεις       1,9
                                                                                           0-50 χλμ./ώρα (δλ.)
        τό βέβαια μόνο τυχαίο δεν είναι αφού προσφέρουν       Κυβισμός (κ.εκ.)       645   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   5,15
        τις απαραίτητες ανέσεις για ταξίδι με πράγματα και    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  81 X 62.6  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)  15,64
                                                                                     11,8
        δεύτερο άτομο, ενώ οι διαστάσεις, η χαμηλή κατα-      Συμπίεση (:1)    76,2 / 9.000  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3η  5,87
                                                                                           Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        νάλωση και το λογικό κόστος συντήρησης, σου επι-      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    6,6 / 8.000  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,34
        τρέπουν να τις χρησιμοποιείς καθημερινά. Πρόκειται    Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.)   6,5
        δηλαδή για μοτοσυκλέτες – πολυεργαλεία με ευρύ        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   20
        πεδίο χρήσης και δεν μας κάνει εντύπωση που εμ-
        φανίζονται συνεχώς νέες προτάσεις στη αγορά. Μια  έχουμε έναν κάθετα τοποθετημένο διπλό LED προ-

        από αυτές είναι το SVT 650X της QJMOTOR που δεν  βολέα  με  δυο  παράλληλες  φωτιζόμενες  λωρίδες
        μένει μόνο στην εντυπωσιακή εμφάνιση, αλλά έρ- εκατέρωθεν σε ρόλο DRL. Στη σχεδίαση των πλαστι-
        χεται με πλούσιο εξοπλισμό και μάλιστα σε ιδιαίτε- κών κυριαρχούν οι γωνίες, οι οποίες όμως δεν είναι
        ρα ανταγωνιστική τιμή, ενώ στα σπλάχνα του βρίσκε- έντονες συνθέτοντας μια δυναμική εικόνα που ξε-
        ται ένας δικύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας, είδος  φεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας. Η αλουμι-
        προς εξαφάνιση πλέον σε αυτή την κατηγορία.           νένια ποδιά του κινητήρα και οι χούφτες με τη μπάρα
          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής                      ενίσχυσης τονίζουν τη χωμάτινη διάθεση της μοτο-
          Η ψηλή και λεπτή σιλουέτα του SVT 650X παρα- συκλέτας και προσφέρουν έξτρα προστασία. Η έκδο-

        πέμπει έντονα σε rally μοτοσυκλέτες, σαν αυτές που  ση «Χ» που είχαμε στη διάθεσή μας ξεχωρίζει από
        βλέπουμε να αγωνίζονται στο Dakar, στοιχείο που  την «απλή» χάρη στους ακτινωτούς τροχούς, οι οποί-
        θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι λάτρεις του είδους που  οι ταιριάζουν περισσότερο κατά την άποψή μας με τη
        θέλουν πιο χωμάτινη εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος  φιλοσοφία και τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και αξί-









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53