Page 39 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 39
TEST Moto Guzzi V100
Mandello S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ναι, αυτή που διαθέτει και το νέο RSV4- καθώς και
με μονάδα IMU 6 αξόνων. Ο αναβάτης έχει στην
επιλογή του 4 riding modes (tour, rain, road, sport)
που διαφέρουν ως προς την χαρτογράφηση, το
φρένο του κινητήρα (2 επίπεδα), τον τρόπο παρέμ-
βασης του Traction control (4 επίπεδα-λειτουργεί
και ως wheelie control) αλλά και τη λειτουργία των
ημιενεργητικών αναρτήσεων, ενώ όλα τα παραπά-
νω μπορούν να ρυθμιστούν και ξεχωριστά, παρέ-
χοντας έτσι τη δυνατότητα για διαφορετικούς συν-
Ποιοτική, όμορφη και άνετη για δύο άτομα δυασμούς σύμφωνα με τις ανάγκες και τον τρόπο
επιτρέπει να πατάς εύκολα στο έδαφος καθώς το οδήγησής σου.
ύψος της βρίσκεται στα 815χιλ από το έδαφος
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
άξονα στο θέμα της συντήρησης. Νέο είναι επίσης Πιστή στην παράδοση της Moto Guzzi, η V100 χτί-
το 6τάχυτο κιβώτιο καθώς σχεδιάστηκε αποκλειστι- ζεται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το
κά για τον νέο κινητήρα και συνεργάζεται με υγρό, οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος
μονόδρομο, υδραυλικό συμπλέκτη καθώς και με του με το 17λιτρο ρεζερβουάρ να εκτείνεται κάτω
quickshifter δύο κατευθύνσεων το οποίο συμπλη- από τη σέλα συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των
ρώνει το υπερπλήρες πακέτο ηλεκτρονικών. μαζών χαμηλά. Το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλί-
Η V100 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα σύγ- δι-άξονας τοποθετήθηκε σε γωνία 6ο με σκοπό τη
χρονο Superbike στον τομέα των ηλεκτρονικών βο- μείωση του πλάτους στο κέντρο της μοτοσυκλέτας,
ηθημάτων, αφού το ηλεκτρονικό γκάζι συνδυάζεται ενώ το πίσω γρανάζι του άξονα σε γωνία 84ο (αντί
με την κορυφαία ECU 11MP της Magnetti Marelli – 90ο) σε σχέση με τον τροχό, δημιουργώντας έτσι
39 Eπιστροφή στα περιεχόμενα