Page 36 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 36
TEST Moto Guzzi V100
Mandello S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ται να αφήσει κανέναν αδιάφορο. Με απαλές γραμ- Άνεση – Εργονομία
μές και χωρίς καμία δόση υπερβολής, η V100 δεί- Η κατηγορία των sport touring απαιτεί μια άνε-
χνει σπορ αλλά ταυτόχρονα διαχρονική και σίγουρη τη θέση οδήγησης και η V100 δεν θα μπορούσε να
για τον εαυτό της σαν μια πραγματική αριστοκρά- εξαιρείται από τον κανόνα. Παρά τη χαμηλή σιλου-
τισσα που δεν βασίζεται στις πρόσκαιρες σχεδιαστι- έτα, το εργονομικό τρίγωνο της μοτοσυκλέτας φέρ-
κές τάσεις για να εντυπωσιάσει. Αποπνέει μια αύ- νει το σώμα του αναβάτη σε αρκετά όρθια στάση,
ρα πολυτέλειας χωρίς να χάνει τη σύνδεση με την με το τιμόνι μεταβλητής διατομής να είναι ψηλά το-
παράδοση της εταιρείας, έχοντας τον κινητήρα πά- ποθετημένο για να μην επιβαρύνει τους καρπούς.
ντα σε πρώτο πλάνο, μαζί με πολλές λεπτομέρει- Χωρίς να βρίσκονται πολύ χαμηλά, τα μαρσπιέ δεν
ες που παραπέμπουν σε μοτοσυκλέτες του παρελ- δημιουργούν κουραστικές γωνίες (τα γόνατα δεν
θόντος όπως το Le Mans 850 από το οποίο αντλεί βρίσκουν στις κεφαλές του κινητήρα), ενώ η ποιο-
ξεκάθαρα έμπνευση. Στο εμπρός Εξοπλισμός - τιμή τική σέλα διαθέτει αρκετό αφρώ-
μέρος ξεχωρίζει ο Led προβολέ- ABS / Ρυθμ. δες και χώρο για δύο άτομα (ο συ-
ας με τα DRL φωτιστικά να ανά- Τraction Control / Ρυθμ. l/l νεπιβάτης έχει στη διάθεσή του
l
βουν στο σχήμα του αετού, ενώ το Στροφόμετρο l και χειρολαβές), με την απόσταση
μισό φέρινγκ συνδέεται αρμονικά Immobilizer l της στα 815χιλ από το έδαφος να
Yπολογιστής ταξιδιού
l
στο μακρύ ρεζερβουάρ, με τη ροή Μερικός χιλιομετρητής l επιτρέπει να πατήσεις εύκολα στο
της σχεδίασης να συνεχίζει μέχρι Ένδειξη βενζίνης l έδαφος ανεξάρτητα το ανάστημά
Δείκτης θερμοκρασίας
l
το πίσω μέρος, εκεί όπου τα δι- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l σου. Για την προστασία του ανα-
πλά Led φανάρια θυμίζουν ακρο- Ζελατίνα / Ρυθμ. l βάτη από τα στοιχεία της φύσης
φύσια μαχητικών αεροπλάνων, Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l υπεύθυνη είναι μια μεσαίου μεγέ-
Πλάγιο σταντ
l
όπως ακριβώς στο V85 TT. Η ποι- Κεντρικό σταντ 8 θους ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται
l
ότητα κατασκευής και το φινίρισμα Χειρολαβές / Σχάρα l/l ηλεκτρικά σε εύρος 90χιλ όμως
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
είναι κορυφαία όπως και η βαφή η l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, δεν είναι αυτό που προκαλεί εντύ-
οποία στον συνδυασμό ανθρακί- -: δε διατίθεται πωση. Η V100 είναι η πρώτη μο-
πράσινου της έκδοσης S (όμοιο με τοσυκλέτα στον κόσμο με ενεργά
αυτόν της αγωνιστικής 8 Cilindri του 1955) ταιριάζει αεροδυναμικά φτερά τα οποία αναπτύχθηκαν μετά
απόλυτα με το χρυσό των αναρτήσεων Ohlins. από πολλές δοκιμές σε αεροσήραγγα αλλά και στον
δρόμο. «Κρύβονται» στο εμπρός μέρος του ρεζερ-
βουάρ χωρίς να προσθέτουν όγκο στη μοτοσυκλέτα
και ανοίγουν ηλεκτρικά όταν η ταχύτητα ξεπεράσει
τα 70χλμ/ώρα, μειώνοντας κατά 22% την πίεση του
αέρα που φτάνει στον κορμό του αναβάτη. Το ση-
μείο ενεργοποίησής τους μπορεί να διαφέρει (από
τα 30 έως τα 95χλμ/ώρα) ανάλογα με το επιλεγμέ-
νο mode, ενώ αν θέλεις να είναι μονίμως ανοικτά ή
κλειστά απλώς κάνεις την αντίστοιχη ρύθμιση μέσα
από το μενού της TFT οθόνης.
Ή επόμενη σελίδα στην ιστορία της Moto Guzzi. Μιας οθόνης 5΄΄ γνωστής από τα κορυφαία μο-
Με ροπάτη λειτουργία, απουσία κραδασμών και ντέλα της Aprilia, η οποία εκτός από χορταστικές
τεχνολογία του σήμερα, ο υγρόψυκτος V2 90ο
αποδίδει 115 ίππους και συνδυάζεται με κορυφαία διαστάσεις και όμορφα γραφικά διαθέτει και ένα
ηλεκτρονικά βοηθήματα πλήρες-εύχρηστο μενού, μιας και τα ηλεκτρονι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36