Page 38 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 38

TEST         Moto Guzzi V100
                                                         Mandello S
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά

        Κινητήρας                    Eπιδόσεις
        Τύπος             V2, 4T, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8
        Κυβισμός (κ.εκ.)      1042   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,6
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  96x72
        Συμπίεση (:1)         12,6   60-120 χλμ./ώρα (δλ.)
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    115/8700  με 4η     3,5
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    10,7/6750  Απόσταση ακινητοποίησης
        Τροφοδοσία          Ψεκασμός  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,8
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   17
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ)   6,6




        κά βοηθήματα της V100 μόνο λίγα δεν είναι. Εκτός      Γνωστή από τα κορυφαία μοντέλα της Aprilia η
        από τις συνηθισμένες πληροφορίες διαθέτει ένδει-      TFT σε πληροφορεί ακόμη και για την πίεση των
        ξη για την πίεση των ελαστικών, ενώ δεν λείπει η      ελαστικών έχοντας ένα όμορφο και εύκολο στη
        γνωστή πλατφόρμα σύνδεσης με smarthpone ΜΙΑ           χρήση μενού

        με την οποία μπορείς να διαχειριστείς κλήσεις κ.λπ  ματα των προηγούμενων κινητήρων με αποτέλεσμα
        αλλά και να δεις στην οθόνη της μοτοσυκλέτας τις  να αποδίδει 115 ίππους στις 8.700 σ.α.λ και 10,7
        οδηγίες του GPS.  Φυσικά σαν γνήσια sport touring  χλγμ ροπής στις 6.750 σ.α.λ. με το 82% αυτής να
        που σέβεται τον εαυτό της φέρει cruise control και  είναι διαθέσιμο από τις 3.500 σ.α.λ. Προσαρμοσμέ-
        θερμαινόμενες χειρολαβές, ενώ κάτω από τη σέλα  νος στα δεδομένα της εποχής, ο νέος εγκάρσιος V2
        υπάρχει θύρα USB αλλά και ο απαραίτητος χώρος  1000άρης (1.042 κ.εκ) είναι πλέον υγρόψυκτος, με
        για τη φόρτιση μικρών ηλεκτρικών συσκευών. Στον  δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες
        κατάλογο των αξεσουάρ μεταξύ άλλων περιλαμβά- ανά κύλινδρο που κινούνται με κοκοράκια, ενώ οι
        νονται μεγαλύτερη ζελατίνα κατά 35% , πίσω-πλα- διαστάσεις του είναι πιο μαζεμένες από ποτέ, κα-
        ϊνές βαλίτσες καθώς και πιο άνετη θερμαινόμενη  θώς το συνολικό του μήκος είναι κατά 103χιλ μι-

        σέλα, στοιχεία ιδανικά για όσους αρέσκονται στα  κρότερο από αυτό του V85TT. Το κάρτερ είναι υγρό,
        μεγάλα ταξίδια.                                       ο αντικραδασμικός περιστρέφεται αντίστροφα από
          Κινητήρας                                           τον στροφαλοφόρο για να μειώσει την περιστροφι-
          Ο κινητήρας της V100  μόνο εξωτερικά θυμίζει  κή αδράνεια του τελευταίου αλλά και  για ομαλό-
        τον γνωστό αερόψυκτο V2 90ο -σήμα κατατεθέν-  τερη λειτουργία κατά την επιτάχυνση-επιβράδυνση,
        της ιταλικής εταιρίας, αφού εκτός από τη διάταξη  ενώ οι κεφαλές περιστράφηκαν κατά 90ο δημιουρ-
                                     όλα τα υπόλοιπα είναι  γώντας περισσότερο χώρο για τα γόνατα.  Πλέον η
                                      διαφορετικά.  Παρό- εισαγωγή και το σύστημα ψεκασμού ¨κοιτούν¨ προς

                                          τι  λοιπόν  κρατά  τα μέσα, με τις σωλήνες της εξάτμισης να βγαίνουν
                                            την  παράδοση  από το πλάι και να συνδέονται χαμηλά στο κέντρο
                                              της  ιταλικής  μέχρι να φθάσουν στο διακριτικό τελικό που αφήνει
                                               εταιρίας,  σε κοινή θέα το μονόμπρατσο ψαλίδι. Η μετάδοση
                                               σχεδιάστη- της κίνησης γίνεται φυσικά με άξονα ο οποίος τοπο-
                                               κε από λευ- θετήθηκε αρκετά χαμηλά στην αριστερή πλευρά και
                                              κό  χαρτί  και  σε συνδυασμό με το μεγάλο μήκος του αποτρέπει

           PHOTO GALLERY                     δεν     μοιρά- το φαινόμενο του ανασηκώματος στο αρχικό άνοιγ-
                                           ζεται  ούτε  ένα  μα του γκαζιού -θυμίζοντας μοτοσυκλέτα με αλυ-
                                          από  τα  εξαρτή- σίδα- έχοντας όμως τα γνωστά πλεονεκτήματα του

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43