Page 42 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 42

TEST         Moto Guzzi V100
                                                         Mandello S
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        μέσα στην εξέλιξη. Το γνωστό κούνημα αριστερά- προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση είναι ο τρόπος
        δεξιά αν και ισχνότερο είναι ακόμη εκεί όταν παί- με τον οποίο οι αναρτήσεις της Ohlins αποσβέ-
        ζεις με το γκάζι έχοντας νεκρά, όπως ακριβώς και  νουν  τις  κακοτεχνίες  της  ελληνικής  ασφάλτου.
        το κλασικό γκαπ που ακούγεται κουμπώνοντας την  Αξίζουν μέχρι και το τελευταίο τους ευρώ και σί-
        πρώτη στο σχετικά σκληρό κιβώτιο. Τότε πιθανώς  γουρα είναι ένας καλός λόγος να προτιμήσεις την

        θα είναι και η μόνη στιγμή που θα καταλάβεις ότι η  έκδοση S, αφού πραγματικά μεταμορφώνουν τη
        μετάδοση της κίνησης γίνεται με άξονα, αφού στο  συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας από τη μια στιγ-
        άνοιγμα του γκαζιού δεν νιώθεις κανένα ανασή- μή στην άλλη. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρο-
        κωμα παρά μόνο ένα γενναίο τράβηγμα, ακόμη  μο απλώς αλλάζεις το mode στο Road πατώντας
        και αν κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω. Η V100 θα  στιγμιαία το κουμπί της μίζας εν κινήσει και αμέ-
        επιταχύνει χωρίς κανέναν δισταγμό, αποδεικνύ- σως νιώθεις τη V100 να γίνεται πιο σταθερή, όχι
        οντας πόσο ευχάριστη είναι μια ροπάτη μοτοσυ- όμως και απόλυτη στις αντιδράσεις της, ακριβώς
        κλέτα στην πόλη.                                      δηλαδή όπως πρέπει να είναι μια sport touring

          Ναι, η V100 θα κυκλοφορήσει στο αστικό πε- που ταξιδεύει σε πολλά αλλά και διαφορετικά εί-
        ριβάλλον.  Παρά  τα  1042  κυβικά  της  δεν  είναι  δη  ασφάλτου.  Κινούμενος  με  ταχύτητες  κοντά
        μια ογκώδης και βαριά σε αίσθηση μοτοσυκλέτα  στα 150-170χλμ/ώρα ο κινητήρας γουργουρίζει
        που θα δυσκολέψει τον αναβάτη στην πυκνή κί- ευχάριστα θυμίζοντάς σου ότι είσαι πάνω σε μια
        νηση. Με άνετη θέση οδήγησης, στενή σιλουέτα  ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, ενώ κάποιοι ανεπαίσθη-
        και ικανοποιητικό κόψιμο τιμονιού κινείσαι με χά- τοι κραδασμοί που εμφανίζονται στις υψηλότερες
        ρη που σίγουρα ζηλεύουν οι υπόλοιπες touring  στροφές μόνο χαρακτήρα δίνουν και σε καμία πε-
        ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αυτό όμως που σου  ρίπτωση δεν ενοχλούν.
                                                               Το  κοντέρ  σταματά  να  ανεβαίνει  στα  250χλμ/
                                                              ώρα, με τη μοτοσυκλέτα να παραμένει απόλυτα

                                                              σταθερή σε κάθε περίπτωση, όμως αν αρέσκεσαι
                                                              στα μεγάλα ταξίδια η μεγαλύτερη-διάφανη ζελα-
                                                              τίνα  από  τον  κατάλογο  των  αξεσουάρ  φαντάζει
                                                              απαραίτητη μιας και η στάνταρ είναι σχετικά μι-
                                                              κρή για να καλύψει πλήρως το στήθος και το κε-
                                                              φάλι του αναβάτη (ακόμη και αν βρίσκεται στην
                                                              ψηλότερη θέση). Αντίθετα, τα αεροδυναμικά φτε-

                                                              ρά  κάνουν  ακριβώς  τη  δουλειά  που  πρέπει  και
                                                              σε συνδυασμό με τις κεφαλές του κινητήρα φρο-
                                                              ντίζουν ώστε να προστατεύονται τα πόδια και το
                                                              χαμηλό μέρος του κορμού χωρίς να αλλοιώνεται
                                                              η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Για να καταλάβεις
                                                              τη χρησιμότητά τους, αρκεί να τα κλείσεις σε μια
                                                              κρύα μέρα του χειμώνα. Αν η Moto Guzzi ήθε-
                                                              λε να δώσει έμφαση αποκλειστικά στην Touring
                                                              πλευρά της V100 θα ήταν πολύ εύκολο να την
                                                              προίκιζε με μια μεγαλύτερη ζελατίνα, όμως τότε

                                                              θα έχανε τη σπορ εμφάνιση η οποία βέβαια σου
                                                              δίνει μόνο μια μικρή ιδέα για το τι θα ακολουθή-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47