Page 43 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 43

TEST         Moto Guzzi V100
                                                          Mandello S
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        σει σε δρόμο με στροφές.                              εργοστασιακό setup των ημιερνεργητικών Ohlins
          Όταν λοιπόν τελειώσουν οι ευθείες, καταλαβαί- δείχνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει ακόμη και σε
        νεις ότι θέλει να κρύψει το superbike που έχει  οδήγηση σε πίστα, δίνοντας την απαραίτητη εμπι-
        μέσα της και η χαρά δεν την αφήνει… Επιλέγο- στοσύνη για να ψάξεις με ασφάλεια τα όριά της,
        ντας το sport mode η απόκριση του κινητήρα γί- τα οποία είναι πολύ μεγαλύτερα από τα δεδομέ-

        νεται πιο άμεση αλλά σε καμία περίπτωση από- να  της  συγκεκριμένης  κατηγορίας.  Τα  ελαστικά
        τομη, οι αναρτήσεις ¨σφίγγουν¨ και τότε βλέπεις  Angel GT ΙΙ της Pirelli ζεσταίνονται γρήγορα με
        μια άλλη V100. Αυτή που θέλει να την ξεζουμί- αποτέλεσμα  να  χρειάζεσαι  σπάνια  την  επέμβα-
        ζεις  ξύνοντας  γόνατο  σε  κάθε  στροφή  και  ση- ση του traction control για να διαπιστώσεις ότι τα
        κώνοντας σούζα σε κάθε έξοδο. Σίγουρα μιλάμε  ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν θυμίζουν superbike
        για Moto Guzzi; Και όμως, κάνει σούζες και μά- μόνο στα χαρτιά, αλλά και στον τρόπο λειτουργί-
        λιστα τις κάνει καλά (αρκεί να απενεργοποιήσεις  ας τους επεμβαίνοντας γλυκά μόνο όταν χρειά-
        το Traction control που εκτελεί και χρέη wheelie  ζεται. Σε συνδυασμό με τα δυνατά και σωστά σε

        control), αφού η ροπή συνδυάζεται με γλυκιά και  αίσθηση  φρένα  της  Brembo  η  V100  έχει  ακρι-
        ακριβέστατη  απόκριση στο γκάζι -το μόνο που θα  βώς ό,τι χρειάζεται για να προσφέρει πραγματι-
        παραπονεθεί είναι το shifter το οποίο δεν πολυ- κές στιγμές ευχαρίστησης, τιμώντας με τον καλύ-
        συμπαθεί τις αλλαγές στο κόκκινο φάσμα από την  τερο τρόπο την ιστορία της εταιρίας.
        1η μέχρι την 3η σχέση, μιας και οι κόντρες στα
        φανάρια δεν είναι του γούστου της. Παρότι δεν           Η άποψή μας
        είναι η πιο άμεση μοτοσυκλέτα στις αλλαγές κα-
        τεύθυνσης το ζύγισμα της είναι εξαιρετικό, όπως          Η V100 Mandello δεν ήρθε τυχαία μετά το
        και  η  αίσθηση  που  λαμβάνεις  από  το  μπροστι-      V85TT  απλώς  για  να  μεγαλώσει  την  γκάμα
        νό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ψαχτείς με τις         της εταιρίας. Ήρθε για να αποδείξει ότι ο αε-

        ρυθμίσεις  στη  χειροκίνητη  λειτουργία,  αφού  το      τός επέστρεψε για τα καλά, έτοιμος να πρωτα-
                                                                γωνιστήσει σε κάθε κατηγορία, συνδυάζοντας
                                       Εξοπλισμός αναβάτη       τις  παραδοσιακές  αξίες  με  την  τεχνολογία
                             Κράνος: LS2 Vector II (Κιούπης)    του σήμερα. Με 17.999 ευρώ αγοράζεις μια
                      Μπουφάν: Macna Adept (Moto Market)
                       Παντελόνι: Clover Jean (Μπαξεβάνης)      πραγματική sport touring με κορυφαία περι-
                                Γάντια: QJ Cape (Πατμανίδης)    φερειακά  και  εξοπλισμό,  αλλά  το  κυριότερο
                                                                με μοναδικό χαρακτήρα, ένα στοιχείο που για
                                                                μερικούς αξίζει περισσότερο από το κάθε τι.
                                                                Και η νέα V100 μπορεί να σε πείσει με τον κα-
                                                                λύτερο τρόπο να γίνεις ένας από αυτούς, ειδι-
                                                                κά αν στο μυαλό σου οι λέξεις  τουρισμός και

                                                                σπορ οδήγηση πάνε μαζί.


                                                                     Κινητήρας, οδική συμπεριφορά,
                                                                     εξοπλισμός


                                                                     Μικρή ζελατίνα
        Ohlins και Brembo. Μια εικόνα που θα ταίριαζε                για touring χρήση
        κάλλιστα σε Superbike δεν θα μπορούσε παρά να
        έχει αντίστοιχη απόδοση

                                               43   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48