Page 40 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 40
TEST Moto Guzzi V100
Mandello S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
τον απαραίτητο χώρο για την τοποθέτηση ζάντας ρίς όμως να χρειάζεσαι εργαλεία παρά μερικά κλικ
πλάτους 6’’ και ελαστικού 190/55-17. Το μεταξόνιο στο μενού.
των 1.475χιλ και η γωνία κάστερ των 24,7ο προ- Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στα φρένα, εκεί
δίδουν ότι η γεωμετρία τείνει περισσότερο προς το όπου τον πρώτο λόγο έχει η Brembo. Στο εμπρός
sport παρά προς το touring, ενώ το βάρος της μο- μέρος συναντάμε τις τετραπίστονες δαγκάνες
τοσυκλέτας ανέρχεται στα 233 κιλά με πλήρη υγρά Μ4.32 με δίσκους 320 χιλ, πίσω διπίστονη δαγκάνα
που μόνο πολλά δεν τα λες για τα δεδομένα της κα- με δίσκο 280χιλ, ενώ το πακέτο ολοκληρώνεται με
τηγορίας. το cornering ABS της Continental.
Από τα στάνταρ της κατηγορίας ξεφεύγουν και Οδηγώντας
οι αναρτήσεις οι οποίες στην έκδοση S προέρχο- Η αριστοκρατική της εμφάνιση ταιριάζει απόλυτα
νται από την Ohlins και είναι ημιενεργητικές. Το σύ- με την αίσθηση που λαμβάνεις οδηγώντας τη V100
στημα Smart EC 2.0 (ακριβώς το ίδιο με του RSV4) σε ρυθμούς βόλτας. Το μόνο που έχεις να κάνεις
φροντίζει ώστε το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και είναι να επιλέξεις το Tour mode και να απολαύ-
το αμορτισέρ να έχουν πάντοτε το ιδανικό setup εί- σεις την κορυφαία ποιότητα κύλισης η οποία συνο-
τε στην ημιενεργητική λειτουργία (προσαρμόζεται δεύεται από έναν ήχο βαρύ, τόσο όσο χρειάζεται
σύμφωνα με την οδήγηση και το οδόστρωμα και για να σου φτιάχνει τη διάθεση χωρίς να σε ενο-
χωρίζεται στα επίπεδα Α1, A2) είτε στη χειροκίνη- χλεί. Η απόκριση στο γκάζι όπως και ο ψεκασμός
τη (Μ1, Μ2) η οποία λειτουργεί σαν παραδοσιακή είναι απλώς αψεγάδιαστα και σε συνδυασμό με την
ανάρτηση, χωρίς την επέμβαση των ηλεκτρονικών. απουσία σκορτσαρίσματων σε κάνουν να ξεχνάς
Σε κάθε περίπτωση μπορείς να δημιουργήσεις το ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με εγκάρσιο V2 90ο. Αυ-
δικό σου setup σύμφωνα με τις ανάγκες σου, χω- τό όμως δεν σημαίνει και ότι οι ρίζες της χάθηκαν
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40