Page 40 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 40

TEST         Moto Guzzi V100
                                                         Mandello S
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ












































        τον  απαραίτητο  χώρο  για  την  τοποθέτηση  ζάντας  ρίς όμως να χρειάζεσαι εργαλεία παρά μερικά κλικ
        πλάτους 6’’ και ελαστικού 190/55-17. Το μεταξόνιο  στο μενού.

        των 1.475χιλ και η γωνία κάστερ των 24,7ο  προ-        Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στα φρένα, εκεί
        δίδουν ότι η γεωμετρία τείνει περισσότερο προς το  όπου τον πρώτο λόγο έχει η Brembo. Στο εμπρός
        sport παρά προς το touring, ενώ το βάρος της μο- μέρος  συναντάμε  τις  τετραπίστονες  δαγκάνες
        τοσυκλέτας ανέρχεται στα 233 κιλά με πλήρη υγρά  Μ4.32 με δίσκους 320 χιλ, πίσω διπίστονη δαγκάνα
        που μόνο πολλά δεν τα λες για τα δεδομένα της κα- με δίσκο 280χιλ, ενώ  το πακέτο ολοκληρώνεται με
        τηγορίας.                                             το cornering ABS της Continental.
          Από  τα  στάνταρ  της  κατηγορίας  ξεφεύγουν  και    Οδηγώντας
        οι αναρτήσεις οι οποίες στην έκδοση S προέρχο-         Η αριστοκρατική της εμφάνιση ταιριάζει απόλυτα

        νται από την Ohlins και είναι ημιενεργητικές. Το σύ- με την αίσθηση που λαμβάνεις οδηγώντας τη V100
        στημα Smart EC 2.0 (ακριβώς το ίδιο με του RSV4)  σε ρυθμούς βόλτας. Το μόνο που έχεις να κάνεις
        φροντίζει ώστε το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και  είναι  να  επιλέξεις  το  Tour  mode  και  να  απολαύ-
        το αμορτισέρ να έχουν πάντοτε το ιδανικό setup εί- σεις την κορυφαία ποιότητα κύλισης η οποία συνο-
        τε  στην  ημιενεργητική  λειτουργία  (προσαρμόζεται  δεύεται από  έναν ήχο βαρύ, τόσο όσο χρειάζεται
        σύμφωνα  με  την  οδήγηση  και  το  οδόστρωμα  και  για να σου φτιάχνει τη διάθεση χωρίς να σε ενο-
        χωρίζεται στα επίπεδα Α1, A2) είτε στη χειροκίνη- χλεί. Η απόκριση στο γκάζι όπως και ο ψεκασμός
        τη (Μ1, Μ2) η οποία λειτουργεί σαν παραδοσιακή  είναι απλώς αψεγάδιαστα και σε συνδυασμό με την
        ανάρτηση, χωρίς την επέμβαση των ηλεκτρονικών.  απουσία  σκορτσαρίσματων  σε  κάνουν  να  ξεχνάς
        Σε κάθε περίπτωση μπορείς να δημιουργήσεις το  ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με εγκάρσιο V2 90ο. Αυ-

        δικό σου setup σύμφωνα με τις ανάγκες σου, χω- τό όμως δεν σημαίνει και ότι οι ρίζες της χάθηκαν
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45