Page 46 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 46

TEST         Moto Morini
                                                         Seiemmezzo SCR
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος             4Τ, 2Κ, Y/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  2,3
        Κυβισμός (κ.εκ.)       649    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,8
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 x 60  60-120 χλμ./ώρα (δλ.)
        Συμπίεση (:1)          11.3
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    61 / 8.250  με 4η    7,7
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    5,5 / 7.000  Απόσταση ακινητοποίησης
        Τροφοδοσία    Ηλ.Ψεκασμός Bosch  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,8
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   16
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   5,8
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    195
                             (κοντέρ)
        νό  παρονομαστή  την  ρετρό  εμφάνιση,  αλλά  με
        σύγχρονη προσέγγιση.
          Εμφάνιση –
          ποιότητα κατασκευής

          Στη  διάθεσή  μας  είχαμε  την  έκδοση  SCR,  η
        οποία είναι και η πιο εντυπωσιακή κατά την άπο-
        ψή μας, χάρη στην πιο περιπετειώδη και χωμά-
        τινη αύρα που αποπνέει. Σε αυτό συμβάλουν οι
        ακτινωτοί  τροχοί,  το  μαύρο  μασκάκι  πάνω  από
        τον προβολέα και το ρύγχος από κάτω του που
        παραπέμπει  σε  motocross.  Πηγαίνοντας  προς
        τα πίσω, το ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» έχει          Ποιοτικοί, πρακτικοί και φωτιζόμενοι οι διακόπτες.
        μαλακά επιθέματα στο σημείο επαφής με τα γό-

        νατα, ενώ στο τελείωμα της ουράς υπάρχει ένα           Άνεση – εργονομία
        μικρό  φτερό,  (που  απουσιάζει  από  την  STR)  με    Ανεξάρτητα  από  το  ανάστημά  σου,  θα  βολευ-
        τη  βάση  της  πινακίδας  να  στηρίζεται  στο  ψαλί-  τείς εύκολα στη σέλα του Seiemmezzo, η οποία
        δι. Ο εμπρός στρογγυλός προβολέας τεχνολογί-          σε τοποθετεί μέσα στη μοτοσυκλέτα με τα πόδια
        ας LED, ταιριάζει με τη ρετρό φιλοσοφία της μο-       να πατούν χωρίς δυσκολία κάτω. Το τιμόνι είναι
        τοσυκλέτας και πλαισιώνεται από ένα δακτυλίδι         αρκετά φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο, χωρίς να
        σε ρόλο DRL, ενώ το μικροσκοπικό πίσω φωτιστι-        τεντώνει τα χέρια, δημιουργώντας ένα εργονομι-
        κό σώμα, «εξαφανίζεται» κάτω από τη σέλα δίνο-        κό τρίγωνο που θυμίζει adventure μοτοσυκλέτα,

        ντας μια custom νότα. Στη συγκεκριμένη έκδοση,        ενώ οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη είναι ρυθ-
        η σέλα έχει καφέ απόχρωση με όμορφα «νερά»,           μιζόμενες. Το αφρώδες της σέλας είναι ελαφρώς
        που παραπέμπει σε  γνήσιο δέρμα.                      σκληρό, αλλά αυτό θα γίνει αντιληπτό μόνο με-
          Υλικά,  συναρμογή  και  φινίρισμα  συμβάλουν        τά από πολύωρη οδήγηση και σε καμία περίπτω-
        στην premium εικόνα του μοντέλου, όπως ακρι-          ση  δεν  επηρεάζει  την  άνεση  στις  καθημερινές
        βώς  αρμόζει  σε  μια  μοτοσυκλέτα  που  φέρει  το    μετακινήσεις. Ο συνεπιβάτης έχει μικρότερο χώ-
        έμβλημα της Moto Morini. Σωληνάκια και καλώ-          ρο στη διάθεσή του, αλλά κάθεται λίγο πιο ψηλά
        δια  είναι  όμορφα  τακτοποιημένα  και  κρυμμένα      έχοντας  καλή  ορατότητα,  ενώ  οι  πρακτικές  χει-
        σε  μεγάλο  βαθμό,  ώστε  να  μην  επηρεάζουν  τη     ρολαβές βοηθούν στη στήριξή του. Όλες οι πλη-
        συνολική εικόνα, ενώ από τριγμούς και συντονι-        ροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέσω μιας έγ-

        σμούς… ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.                       χρωμης TFT οθόνης 5 ιντσών με δυο διαφορετικά
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51