Page 50 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 50
TEST Moto Morini
Seiemmezzo SCR
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
τιση και την επαναφορά, να δίνουν 120 χιλιο-
στά διαδρομής σε κάθε τροχό. Επώνυμες λύσεις
έχουμε και στον τομέα των φρένων τα οποία προ-
έρχονται από τη Brembo. Εμπρός συναντάμε δυο
δίσκους 298 χιλιοστών με 2πίστονες δαγκάνες,
ενώ πίσω έχουμε δίσκο 255 χιλιοστών, επίσης με
δαγκάνα δυο εμβόλων. Για το ασφαλές φρενά-
ρισμα σε όλες τις συνθήκες φροντίζει η μονάδα
ABS 9.1 MB της Bosch.
Οι ζάντες με ακτίνες είναι μονόδρομος σε τέ-
τοιου είδους κατασκευές και συμπληρώνουν ιδα-
νικά τη scrambler εμφάνιση του Seiemmezzo
SCR. O εμπρός τροχός των 18 ιντσών προσφέρει
το κάτι παραπάνω, όταν αποφασίσεις να πατήσεις
χώμα, κάτι που είναι εφικτό χάρη στα ελαστικά
18άρης εμπρός τροχός και φρένα Brembo.
μεικτής χρήσης MT60RS της Pirelli διαστάσεων
120/70-18 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντί-
στοιχα.
Στο δρόμο
Το Seiemmezzo και ιδιαίτερα στην έκδοση SCR,
αποδείχθηκε μια ιδιαίτερα πολυχρηστική μοτοσυ-
κλέτα με ευρύ πεδίο χρήσης. Μέσα στον αστικό
ιστό, το σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγάλο
κόψιμο του τιμονιού και η συνολική γεωμετρία,
χαρίζουν εντυπωσιακή ευελιξία και σου επιτρέ-
πουν να φιλτράρεις αποτελεσματικά την κίνη-
ση. Το φαρδύ τιμόνι, περνά πάνω από τους πε-
Πολύ όμορφο το χρώμα της σέλας, θα θέλαμε λίγο ρισσότερους καθρέπτες των αυτοκινήτων, οπότε
περισσότερο αφρώδες.
δύσκολα θα εγκλωβιστείς κάπου, ενώ ο σωστά
κολες τις αλλαγές. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής ρυθμισμένος ψεκασμός μεταφράζει με ακρίβεια
μετρήσαμε κατανάλωση 5,8 λίτρα στα 100 χιλιό- τις κινήσεις του δεξιού σου χεριού. Το κερασάκι
μετρα, νούμερο απόλυτα φυσιολογικό για τα δε- στην τούρτα είναι η χαμηλή απόσταση της σέλας
δομένα της κατηγορίας, με το ρεζερβουάρ να χω- από το έδαφος που επιτρέπει στα πόδια να πα-
ράει 16 λίτρα καυσίμου. τούν με ασφάλεια κάτω και κάνει εύκολες τις μα-
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα νούβρες.
Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από ατσά- Ο κινητήρας μας είχε αφήσει πολύ θετικές
λι και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Οι εντυπώσεις από την προηγούμενη επαφή μαζί
αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba, του και στην περίπτωση του Seiemmezzo διακρί-
με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πι- νεται για την ελαστικότητα και τη γραμμικότητά
ρούνι 43 χιλιοστών σε χρυσό χρώμα και ένα μονό του, στοιχεία που θα εκτιμήσουν ακόμα και οι αρ-
αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρ- χάριοι αναβάτες. Τραβάει δυνατά μέχρι τα κόκκι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50