Page 34 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 34
TEST Moto Guzzi V100
Mandello S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Moto Guzzi μετρά περισσό- γενέτειράς της, αλλά γιατί συν-
τερα από 100 χρόνια ιστο- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι δυάζει την παράδοση με την τε-
Η ρίας, όμως στη μακροχρό- χνολογία του σήμερα όπως πο-
νια πορεία της ταυτίστηκε με τις Τύπος Ατσάλινο τέ μέχρι τώρα. Αυτός άλλωστε
Αν.
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
κλασσικές μοτοσυκλέτες και φυ- 43χιλ ΑΣ,ΑΕ,ΠΕ ήταν ο μόνος τρόπος για να τα-
130
σικά με τον διαχρονικό δικύλινδρο Διαδρομή (χλστ.) Μονό ράξει και πάλι τα νερά όπως στο
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
V κινητήρα 90ο. Αν βέβαια κοιτά- αμορτισέρ, ΑΣ,ΑΕ,ΠΕ παρελθόν, θέτοντας παράλληλα
130
ξει κανείς λίγο πιο πίσω, θα δει Διαδρομή (χλστ.) 2Δ, 320χλστ., γερές βάσεις για τα μοντέλα που
Φρένα Ε (χλστ.)
ότι από την πρώτη στιγμή η ιταλι- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 280 χλστ., θα ακολουθήσουν.
δαγκάνες 4Ε
κή εταιρία εστίαζε στην καινοτομία. δαγκάνα 2Ε Εμφάνιση –
Λίγοι γνωρίζουν για τις αγωνιστι- Ποιότητα κατασκευής
κές επιτυχίες του παρελθόντος (3.329 νίκες, 14 πα- Γοητευτική και σικάτη σαν γνήσια Ιταλίδα. Αυτές
γκόσμιους τίτλους και 11 νίκες στο Isle of Man) και είναι οι πρώτες λέξεις που σου έρχονται στο μυαλό
ίσως ακόμη λιγότεροι για την αεροδυναμική σήραγ- όταν αντικρίζεις τη V100. Σε μια Moto Guzzi η εμφά-
γα που πρώτη η Moto Guzzi ανέπτυξε για τη σχεδί- νιση ανέκαθεν αποτελούσε ένα από τα δυνατά της
αση μοτοσυκλετών το 1950 στο Mandello. Ακριβώς σημεία όμως στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί
από το ίδιο σημείο, τη γνωστή πόλη της Ιταλίας, ξε- που εκτιμούσαν την αισθητική της ιταλικής εταιρί-
κινά και το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, όχι επει- ας ήταν οι φανατικοί Guzzisti. Αυτό πλέον αλλάζει,
δή η νέα V100 Mandello δανείζεται το όνομα της αφού η σχεδίαση του νέου μοντέλου δεν πρόκει-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 34