Page 39 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 39
TEST Suzuki V-Strom
1050/1050 DE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
νάδα IMU 6 αξόνων, καθώς αυτή συνεργάζεται με
το Traction Control (3 επιπέδων στη βασική έκδοση
με δυνατότητα απενεργοποίησης), το σύστημα υπο-
βοήθησης εκκίνησης (low rpm assist) αλλά και το
Hill Control System το οποίο σε βοηθά στην εκκί-
νηση όταν το έδαφος είναι κεκλιμένο, αναλαμβά-
νοντας να κρατήσει το πίσω φρένο πατημένο για 30
δευτερόλεπτα.
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του V-Strom
Ή TFT οθόνη έλειπε από την προηγούμενη έχει αποδείξει την αξία του στο πέρασμα των χρό-
γενιά και τώρα ήρθε με χορταστικές διαστάσεις νων, οπότε παρέμεινε χωρίς αλλαγές, με τη βασική
προβάλλοντας με ευκρίνεια κάθε πληροφορία
που θα χρειαστείς. Το μόνο που λείπει είναι η έκδοση να ζυγίζει 242 και τη DE 252 κιλά. Διαφο-
δυνατότητα σύνδεσης με smartphone όπως στο ρές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά εντοπίζο-
GSX-S 1000 GT. Οι ρυθμίσεις που έχεις επιλέξει νται στο υποπλαίσιο, το οποίο ενισχύθηκε κάτω από
παραμένουν και αφού σβήσεις τη μοτοσυκλέτα
εκτός από το ABS που επιστρέφει πάντα στη θέση 1 τη σέλα και πλέον διαθέτει ανθεκτικότερα σημεία
στήριξης για την μπαταρία και το πίσω φτερό. Η δύο
κτρονικά βοηθήματα (μπορούν να ρυθμιστούν ξε- εκδόσεις δεν διαφέρουν μεταξύ τους μόνο στο βά-
χωριστά, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε αναβά- ρος αλλά και σ τη γεωμετρία. Το DE χάρη στην ελα-
τη), ενώ η νέα προσθήκη έρχεται στην έκδοση DE φρώς διαφορετική σχεδίαση του πλαισίου στο ση-
καθώς στις ρυθμίσεις του traction control συναντά- μείο του λαιμού, τον 21 μπροστινό τροχό αλλά και
με και τη λειτουργία G (Gravel) που είναι κατάλλη- το μακρύτερο αλουμινένιο ψαλίδι -το οποίο διατη-
λη για οδήγηση στο χώμα, παρέχοντας τη δυνατό- ρεί τα ίδια επίπεδα κάθετης και πλευρικής ακαμ-
τητα να ανοίξεις το γκάζι και να πλαγιολισθήσεις με ψίας, έχοντας όμως αυξημένη στρεπτική ακαμψία
ασφάλεια. Κάτι που δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη μο- κατά 10%- διαθέτει μεγαλύτερη γωνία κάστερ 27ο
39 Eπιστροφή στα περιεχόμενα