Page 39 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 39

TEST         Suzuki V-Strom
                                                          1050/1050 DE
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ




































                                                              νάδα IMU 6 αξόνων, καθώς αυτή συνεργάζεται με
                                                              το Traction Control (3 επιπέδων στη βασική έκδοση
                                                              με δυνατότητα απενεργοποίησης), το σύστημα υπο-
                                                              βοήθησης εκκίνησης (low rpm assist) αλλά και το
                                                              Hill Control System το οποίο σε βοηθά στην εκκί-
                                                              νηση όταν το έδαφος είναι κεκλιμένο, αναλαμβά-
                                                              νοντας να κρατήσει το πίσω φρένο πατημένο για 30

                                                              δευτερόλεπτα.
                                                               Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
                                                               Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του V-Strom
        Ή TFT οθόνη έλειπε από την προηγούμενη                έχει αποδείξει την αξία του στο πέρασμα των χρό-
        γενιά και τώρα ήρθε με χορταστικές διαστάσεις         νων, οπότε παρέμεινε χωρίς αλλαγές, με τη βασική
        προβάλλοντας με ευκρίνεια κάθε πληροφορία
        που θα χρειαστείς. Το μόνο που λείπει είναι η         έκδοση να ζυγίζει 242 και τη DE 252 κιλά. Διαφο-
        δυνατότητα σύνδεσης με smartphone όπως στο            ρές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά εντοπίζο-
        GSX-S 1000 GT. Οι ρυθμίσεις που έχεις επιλέξει        νται στο υποπλαίσιο, το οποίο ενισχύθηκε κάτω από
        παραμένουν και αφού σβήσεις τη μοτοσυκλέτα
        εκτός από το ABS που επιστρέφει πάντα στη θέση 1      τη σέλα και πλέον διαθέτει ανθεκτικότερα σημεία
                                                              στήριξης για την μπαταρία και το πίσω φτερό. Η δύο
        κτρονικά βοηθήματα (μπορούν να ρυθμιστούν ξε- εκδόσεις δεν διαφέρουν μεταξύ τους μόνο στο βά-
        χωριστά, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε αναβά- ρος αλλά και σ τη γεωμετρία. Το DE χάρη στην ελα-
        τη), ενώ η νέα προσθήκη έρχεται στην έκδοση  DE  φρώς διαφορετική σχεδίαση του πλαισίου στο ση-

        καθώς στις ρυθμίσεις του traction control συναντά- μείο του λαιμού, τον 21 μπροστινό τροχό αλλά και
        με και τη λειτουργία G (Gravel) που είναι κατάλλη- το μακρύτερο αλουμινένιο ψαλίδι -το οποίο διατη-
        λη για οδήγηση στο χώμα, παρέχοντας τη δυνατό- ρεί τα ίδια επίπεδα κάθετης και πλευρικής ακαμ-
        τητα να ανοίξεις το γκάζι και να πλαγιολισθήσεις με  ψίας, έχοντας όμως αυξημένη στρεπτική ακαμψία
        ασφάλεια. Κάτι που δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη μο- κατά 10%- διαθέτει μεγαλύτερη γωνία κάστερ 27ο


                                               39   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44