Page 43 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 43

TEST         Suzuki V-Strom
                                                          1050/1050 DE
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        στικού του κοινού σπάνια θα επιδοθεί σε τέτοιου εί- ζοντας με ασφάλεια, μιας και τα γλιστρήματα του
        δους παιχνίδια, σε αυτά το V-Strom εκπλήσσει ευ- πίσω  τροχού  σταματούν  πριν  γίνουν  επικίνδυνα.
        χάριστα. Φυσικά μπορεί να πατήσει και στο χώμα,  Και αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στους λιγότερους
        όμως για αυτό υπάρχει η έκδοση DE.                    έμπειρους αναβάτες που μπορεί να τρόμαζαν μό-
          Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν περισσότερο από πο- νο και μόνο στο άκουσμα των 106 ίππων στο χώ-

        τέ μεταξύ τους και το καταλαβαίνεις με το που κά- μα. Η εργονομία του DE σου επιτρέπει να οδηγείς
        τσεις στην ψηλότερη σέλα του DE. Νιώθεις αμέσως  πιο εύκολα όρθιος κοιτάζοντας τη διαδρομή πά-
        ότι ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία, στο δρόμο τα  νω από την κοντύτερη ζελατίνα, ενώ τα 252 κιλά
        βλέπεις όλα αφ υψηλού και το μαλακότερο setup  του κρύβονται εντυπωσιακά με αποτέλεσμα να εί-
        των αναρτήσεων σε κάνει να αδιαφορείς επιδεικτι- ναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο  σε όλες τις συνθήκες.
        κά για οποιαδήποτε λακκούβα βρεθεί στο διάβα  Δεν θα πάει σε μονοπάτια endurο ούτε θα κάνει
        σου. Απλώς περνάς από πάνω… Η πιο βαριά αί- τεράστια άλματα δεν θα πει όμως και όχι όταν του
        σθηση εξαιτίας της διαφορετικής γεωμετρίας και  ζητήσεις να περάσεις με χιλιόμετρα πάνω από νε-

        του μεγαλύτερου μπροστινού τροχού, όπως και τα  ροφαγώματα, πέτρες ή λάσπη. Η γλυκιά απόκρι-
        ελαστικά μικτής χρήσης  μπορεί να περιορίζουν τα  ση του γκαζιού φυσικά βοηθά σε αυτό επιτρέποντας
        παιχνίδια στην άσφαλτο όμως αυτό δεν σε απα- στους πιο έμπειρους να απενεργοποιήσουν τελείως
        σχολεί, γιατί ξέρεις ότι θα πάρεις το αίμα σου πί- το traction control αλλά και το ABS στον πίσω τρο-
        σω όταν βρεθείς στο χώμα. Το μόνο που πρέπει  χό για να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότη-
        να κάνεις εκεί είναι να επιλέξεις το G mode από  τες της μοτοσυκλέτας που έβαλε για τα καλά το χώ-
        τις λειτουργίες του traction control. Τότε καταλα- μα δίπλα στο όνομα του V-Strom.
        βαίνεις ότι μπορείς να ανοίξεις το γκάζι διασκεδά-
                                                                Η άποψή μας
                                       Εξοπλισμός αναβάτη
                        Κράνος: Nolan N70-2X (Μπαξεβάνης)
                       Μπουφάν: T.UR J-TWO (Μπαξεβάνης)          Καλύτερο και έτοιμο για όλα. Ο πολυδιάστα-
                Παντελόνι: Nordcode  Dias Evo (Moto Market)     τος χαρακτήρας ήταν ανέκαθεν το δυνατό ση-
               Μπότες: Forma Adventure Low (Moto Market)        μείο του V-Strom όμως η νέα γενιά προχώ-

                                                                ρησε  ακόμη  παραπέρα,  κρατώντας  φυσικά
                                                                αναλλοίωτη τη φιλοσοφία που έκανε τη μοτο-
                                                                συκλέτα τόσο επιτυχημένη. Με διακριτικές αλ-
                                                                λά απαραίτητες βελτιώσεις, δύο εκδόσεις που
                                                                απευθύνονται πλέον σε διαφορετικό κοινό και
                                                                τιμή που δεν ξεφεύγει, μπορεί να αποτελέσει

                                                                ακόμη και το πρώτο σου ¨μεγάλο¨ Adventure
                                                                για να εξερευνήσεις κάθε γωνιά της Ελλάδας
                                                                και όχι μόνο.


                                                                     Κινητήρας, οδική συμπεριφορά,
        Πλέον δεν είναι μόνο οι ακτινωτές ζάντες που
        διαφέρουν στις δύο εκδόσεις. Στο DE ο μπροστινός             πολυχρηστικός χαρακτήρας
        τροχός είναι 21΄΄ αντί για 19΄΄ και διαθέτει
        σαμπρέλα για καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα.                  Έλλειψη συνδεσιμότητας
        Τα φρένα έχουν δύναμη και σωστή αίσθηση ενώ                  με smartphone
        το cornering ABS στην έκδοση DE μπορεί να
        απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό

                                               43   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48